כל מה שצריך לדעת על Yes VOD לפני שאתם בוחרים בשירות

מערכת5 דקות קריאה
YES VOD תכנים
שתף:

התחרות בין חברות הטלוויזיה המציעות שירותי VOD הולכת וגדלה משנה לשנה. חברת YES היא אמנם אחת הותיקות מבין חברות הטלוויזיה הרב ערוצית שמציעות את השירות, אבל היא חייבת להמציא את עצמה מחדש שנה אחר שנה כדי לעמוד מול תחרות חיצונית, שמגיעה היום מחברות כמו סלקום, הוט, נטפליקס ואחרות. אם עדיין לא התנסיתם בשירות YES VOD ונהניתם עד כה משירותים של חברה אחרת, כדאי שתקראו את הכתבה הזו. הנה כמה דברים שצריך לדעת לפני שמצטרפים לשירות.

 

חברת YES – מהגדולות והאמינות בחברות התוכן והטלוויזיה הרב ערוצית בישראל

חברת YES הינה חברה המספקת שירותי טלוויזיה רב ערוצית באמצעות ממירים – והיא היחידה שעושה כן בישראל באמצעות לוויינים. חברת YES מציעה חבילות YES TV מגוונות מאוד, הכוללות שלוש חבילות בסיסיות (ילדים, ספורט, והעשרה) בכל אחת יותר מעשרים ערוצים. עלות כל חבילה, אגב, 118.90 ש"ח לחודש. לחבילות בסיס אלה, ניתן להוסיף שפע של ערוצים נוספים לצפייה, כמו ערוצים בשפות שונות ,ערוצי ילדים, ערוצי לייפסטייל, ערוצי ספורט, בידור, סרטים – ועוד המון.

 

כל חבילה, ערוץ, או חבילת פרימיום לתוספת מציעה כמות שונה של ערוצים אחרים במחירים משתנים.

 

בנוסף לחבילות שבתכנית, שירותי YES VOD מאפשרים צפייה בסדרות, סרטים, תכנים לילדים ונוספים – חלקן ללא תשלום נוסף, וחלקן בתשלום נוסף המתבצע מהממיר באופן אוטומטי.

 

 

YES VOD
YES VOD – ספריה עשירה של עשרות אלפי תכנים הנגישים בתשלום נוסף או ללא עלות כלל למנויי שירותי YES

Yes VOD – מגוון רחב של תכנים מכל רחבי העולם

YES VOD מציע עשרות אלפי תכנים שונים. החברה מציעה את הסדרות האהובות והאיכותיות של HBO, ביניהן משחקי הכס ו"בנות", לצד תוכניות דוקו מכל רחבי העולם, סרטים חדשים, תוכניות ילדים. רבות מהתוכניות של YES VOD משוייכות לחבילה מסויימת ומוצעות ללא תוספת של תשלום עבור מנויים באותה חבילה, וניתן להוסיף חבילות נוספות בעלויות שונות, בין היתר חבילות בנושא אוכל, ספורט, ילדים, סרטים ועוד.

 

בספריית YES VOD עצמה תמצאו חלוקה לתתי ספריות, כמו למשל ספריית קולנוע לב המציגה את הסרטים הנוסטלגיים של בית הקולנוע הכי תל אביבי; ספריית ילדים – כמו גם ספריית מבוגרים (בלבד).

 

עבור דוברי שפות זרות כמו רוסית למשל, ניתן למצוא תכנים ייעודיים רבים בספרייה הענקית של YES – בין היתר סדרות וסרטים בשפת האם.

 

בנוסף, קטגוריות רבות מכילות שידורים ארכיוניים והיסטוריים, למשל קטגוריית הספורט בה ניתן לצפות גם בתכנים ישנים ונוסטלגיים. חשוב לדעת כי ספריית YES VOD מציעה שידורים בהיקף עצום, חדשים וישנים, שמתחדשים ומתעדכנים כל הזמן.

 

 

תכנים yes vod
YES VOD הינו שירות המחלק עשרות אלפי סרטים, סדרות, וקטעים לצפייה לקטגוריות נפוצות. הצפייה מתאפשרת באיכות גבוהה ובזמנים הנוחים לכם

איכות צפייה טובה – גם בHD

אחד היתרונות של Yes Vod על פני מתחריו הוא איכות הצפייה. בניגוד לחברות רבות שניזונות משידורי VOD על בסיס קליטת אנטנה (בעיקר של הערוצים הישראלים) YES  מובילה כיום חווית צפייה אחרת, מתקדמת ומדויקת יותר גם בשידורי ה-VOD.

 

הצפייה תלויה בעיקר באיכות האינטרנט בבית וגם בזה YES מספקת היום פתרונות כוללים, כך שניתן להזמין חבילות הכוללות גם אינטרנט, ספק ותשתית ולהנות מתמיכה טכנית במקום אחד ומאיכות צפייה שנשמרת בהתחייבות.

 

על אף שהיום מספקות חברות רבות תחרות לשידורי הטלוויזיה של יס, בתוכם גם YES VOD, עדיין מדובר בשירות שמחדש את עצמו כל הזמן, מתעדכן ומציע חוויה טובה בכל שעה ביום. המגוון הרחב של תכנים, ביניהם הסדרות והסרטים הכי חדשים, מספק יתרון משמעותי לשירות זה.

 

המבצעים של YES VOD

הצטרפות לשירותי YES VOD מתאפשרת באופן טלפוני דרך שירות הלקוחות של YES, כמו גם ישירות דרך אתר האינטרנט של YES. כיום, מוצע מבצע אטרקטיבי של חודשיים ראשונים ללא עלות, כולל התקנה בחינם, עבור מצטרפים חדשים לשירות HOT VOD.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme