רדיוהד בישראל – לקנות כרטיס ברגע האחרון ולעמוד בשורה הראשונה

מערכת5 דקות קריאה
רדיוהד
שתף:

יותר ויותר אמנים גדולים מגיעים לישראל בשנים האחרונות, אבל לצד ההופעות של בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק או אירוסמית' נדמה שיש להקה אחת שאליה יש לנו חיבור מיוחד. לכל הפחות, ללהקה הזו יש חיבור מיוחד אלינו, אחרת אין דרך להסביר למה רדיוהד חוזרים לישראל להופעה רביעית בשני העשורים האחרונים. זה יקרה ביום רביעי, 19.7 בפארק הירקון, ואם התרגלתם לחלוקת הפארק לאזורי ישיבה (או עמידה) בזמן מופעי הענק, הפעם צפויה לכם הפתעה גדולה. בהיעדר אזורי ישיבה מוגדרים אתם יכולים עדיין להגיע לשורה הראשונה ולראות את חברי הלהקה מקרוב. אם עדיין לא הזמנתם כרטיס, בהחלט לא מאוחר לעשות את זה, והקישור לרכישה נמצא כאן.

 

שני עשורים של מוזיקה והופעות בישראל

אחד השירים הקלאסיים והמוכרים ביותר של רדיוהד הוא, ללא ספק, Creep. מי שגדל בישראל בשנות ה-90 בוודאי זוכר את הפרסומת המיתולוגית של קסטרו עם יעל אבקסיס וליאור מילר, זו שבה הם חושפים את מה שמסתתר תחת המעיל כשברקע אחד השירים הגדולים של המילניום הקודם. ב-93, השנה שבה יצא השיר לראשונה, יצא גם אלבום הבכורה של רדיוהד, Pablo Honey והם גם הגיעו לישראל בפעם הראשונה, מה שאותת על תחילתו של רומן מופלא. הקלאסיקות המשיכו לזרום גם באלבומים שיצאו ב-1995 ושנתיים לאחר מכן, כשהשלישי מבין האלבומים הללו נחשב גם להצלחה הגדולה ביותר של רדיוהד – Ok Computer. הוא גם עודנו רלוונטי לימינו אנו, שהרי מדובר בתיאור מדויק להפליא למצב שבו הטכנולוגיה גורמת לניכור אנושי, תופעה מוכרת גם לילידי המאה ה-21. מישהו אמר סמארטפון?

 

רדיוהד הופעה

 

הקשר הישראלי

הביקור הרביעי של הלהקה בישראל הוא אולי לא הפתעה מאוד גדולה כשבוחנים את הקשר ההדוק של רדיוהד עם המדינה הקטנה שלנו. הרומן הזה התחיל בהופעה הראשונה ב-1993 והפך לקשר רציני כשגיטריסט הלהקה ג'וני גרינווד הכיר כאן את מי שהפכה לאשתו ואם ילדיו, ישראלית שעונה לשם שרונה. בשנת 2000 הלהקה הגיעה לארץ לשלוש הופעות בתל אביב ובקיסריה, ואם כל זה לא מספיק – מי שנבחרו כאמני החימום במסע ההופעות של רדיוהד השנה הם דודו טסה והכווייתים. האהבה של הלהקה כלפי ישראל מקבלת בתקופה האחרונה ביטוי נוסף, כשלנוכח קריאות החרם של תנועת BDS המבקשת מהלהקה לבטל את הופעתה בארץ, הסולן תום יורק הכריז בראיונות שהוא מתנגד בכל תוקף לחרם תרבותי. באחת מהופעותיה של הלהקה בגלזגו הוא גם פנה ישירות לפעילי התנועה שהניפו דגלי פלסטין ושלח לעברם קללה עסיסית במיוחד. קשה לחשוב על אמנים רבים אחרים שהקשר שלהם לישראל חזק ויציב כל כך, כמו הקשר עם רדיוהד.

 

25 אלף כרטיסים ביום אחד

גולדן רינג

 

הכרטיסים להופעה הרביעית של רדיוהד בישראל יצאו למכירה לראשונה בפברואר, והקהל הישראלי קפץ על ההזדמנות. בתוך שעות בודדות נמכרו לא פחות מ-25 אלף כרטיסים, נתון מעניין בייחוד לאור העובדה שמחירו של כרטיס עומד על כ-479 שקלים. היתרון הגדול בהופעה הזו הוא שאין כל תכנון למתחמי ישיבה מיוחדים כמו גולדן רינג או מושבי VIP, מה שאומר שגם מי שרכש כרטיס בפברואר וגם מי שטרם הספיק לעשות זאת, שניהם יוכלו לעמוד זה לצד זה בשורה הראשונה. במילים אחרות, אם התלבטתם או חששתם שתיאלצו להסתפק במסכי הענק כדי לצפות בהופעה מרחוק, יש לכם בהחלט סיכוי לעמוד קרוב יותר, להריח את הזיעה ולראות את אחת הלהקות שאנחנו הכי אוהבים לארח במדינה הקטנה שלנו. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme