ביטוח לאומי דחה את התביעה שלך? כנראה שמגיע לך כסף

עומר גלעדי5 דקות קריאה
תביעות ביטוח
שתף:

מעל 70% מן התביעות המוגשות לביטוח לאומי בגין נכות וקבלת פיצויים – נדחות. אם התביעה שלכם לקבלת פיצויי מביטוח לאומי נדחתה – דעו שיש עוד הרבה מה לעשות, וייתכן שמגיעים לכם פיצויים ממקורות אחרים. אם חליתם או נפצעתם, ואתם לא מצליחים לקבל פיצוי הולם מטעם הביטוח הלאומי – יש עוד דרכים להגשת תביעה לקבלת פיצוי, שיגדילו את הסיכוי שלכם לקבל פיצוי ויקלו על התמודדות, שהיא לא תמיד פשוטה.

 

חלית או נפצעת ולא קיבלת פיצוי הולם?

כנראה שמגיע לך הרבה כסף! בדוק עכשיו בחינם, ללא שום התחייבות

כבר 34,609 ישראלים מצאו שמגיע להם כסף חזרה

בדיקה מוצלחת שווה עשרות אלפי שקלים

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

#1 – מרכיבי אובדן כושר עבודה בקרן הפנסיה או ביטוח המנהלים שלכם

קרן הפנסיה או ביטוח המנהלים, מכשירי חיסכון שיש למרבית האזרחים והיום הם כבר מחויבים בחוק, מכילים גם רכיבים של פיצוי בגין אובדן כושר עבודה. חשוב לקרוא את פוליסת הביטוח או את תנאי החיסכון, על מנת להבין אילו רכיבים ביטוחיים מכילים מוצרי הביטוח או מכשירי החיסכון שלכם וכיצד תוכלו להסתייע ברכיבים ביטוחיים אלה בתקופה של התמודדות עם פציעה או עם מחלה. אם אתם מתמודדים עם מציאות בה כושר העבודה שלכם נפגע, אולי כתוצאה מכך אתם סובלים מירידה ביכולת ההשתכרות – חשוב שתדעו כי כל ביטוח המכיל רכיב של אובדן כושר עבודה, מבטח אתכם מפני ירידה בהכנסה בגין מחלה או פציעה, וניתן לתבוע את הביטוחים שלכם – בין אם הם פרטיים או מטעם העבודה.

 

#2 – ביטוחים סיעודיים וביטוחים שעשיתם באופן פרטי ושכחתם מהם

זה אולי לא יפתיע אתכם אם נספר לכם, שכמעט לכל אזרח בישראל יש ביטוחים שהוא לא זוכר על קיומם. אם אתם מתמודדים עם מצב בריאותי שפוגע ביכולת ההשתכרות שלכם ואף הוביל למצב רפואי הדורש טיפול סיעודי חשוב לבדוק אם יש לכם מוצרי ביטוח שאתם לא זוכרים על קיומם. אולי תמצאו שבין הביטוחים המרובים שבכלל שכחתם מהם, יש גם מרכיב של ביטוח סיעודי, ביטוח הכולל מרכיב של סיוע ומימון מטפל סיעודי או שיפוי בגין אובדן כושר עבודה, או סעיף באחד מהביטוחים הקיימים, שיסייע להתמודד עם הפציעה או המחלה.

 

#3 – ביטוחים קולקטיביים מטעם ארגון או מקום עבודה

ביטוחים שאולי יותר קל לשכוח מעצם קיומם, הם ביטוחים "קולקטיביים", ביטוחים אשר נעשים באופן אוטומטי ובגרסה אחידה עבור עובדים מטעם ארגונים, מקומות עבודה, וועדי עובדים, וכיוצא באלה. במרבית המקרים תקבלו את ההצעה להצטרף בכניסה לעבודה, המחיר מאוד נמוך בד"כ והפיתוי גדול. חשוב לבדוק אם יש ברשותכם ביטוחים קולקטיביים כאלה – אם כן, ייתכן שיש בהם גם רכיב ביטוחי של אבדן כושר עבודה, או מרכיב לתמיכה וסיוע במקרה של כניסה למצב סיעודי אשר יסייע בקבלת שיפוי כספי במקרה של התמודדות עם מחלה או פציעה המגבילים את יכולתכם לשמור על שגרת החיים הבריאה שלכם ובפרט מעיבים על יכולתכם לעבוד ולהשתכר כבעבר.

 

#4 – ביטוחי בריאות משלימים מטעם קופות החולים

רבים אינם יודעים זאת, אבל בביטוחי בריאות משלימים מטעם ארבע קופות החולים בישראל, קיים רכיב של שיפוי במקרים של פציעה או מחלה המביאים את המבוטח למצב סיעודי או לפגיעה ביכולת לשמור על השגרה ולעבוד כבעבר. חשוב לבדוק את היקף השיפוי הביטוחי מטעם קופת החולים שלכם במקרה של פציעה או מחלה.

 

הטיפ הכי חשוב – היוועצו באיש מקצוע והגדילו את הסיכוי לאתר ביטוח למקרים של פציעה או מחלה

 

בין אם כבר הגשתם תביעה לפיצוי עבור ביטוח לאומי או שטרם עשיתם כן – חשוב שתדעו שהסתייעות בגורם מקצועי בהגשת תביעות מסוג זה, לביטוח הלאומי או לכל חברת ביטוח, מגדילות משמעותית את הסיכוי שהמוסדות אליהם אתם פונים ייענו לתביעתכם. אם אתם מתקשים להתמודד בו זמנית עם המחלה או הפציעה ועם הניסיון לאתר ביטוח שישפה על הפגיעה בבריאותכם – מומלץ להסתייע באנשי מקצוע שתפקידם לאתר ביחד איתכם את כל מוצרי הביטוח שלכם ולזהות רכיבים ביטוחיים שישפו או יפצו אתכם – כלומר, יספקו תשלום כספי בגין הפציעה או המחלה – שיעזור להתמודד עם מצב כלכלי שהוא אולי מאתגר. אל תחכו – הפיצוי הכספי שלכם עשוי להמתין לכם במרחק שיחת טלפון אחת. התקשרו לאיש מקצוע ובדקו את כל הרכיבים הביטוחיים הקיימים ברשותכם.

 

חלית או נפצעת ולא קיבלת פיצוי הולם?

כנראה שמגיע לך הרבה כסף! בדוק עכשיו בחינם, ללא שום התחייבות

כבר 34,609 ישראלים מצאו שמגיע להם כסף חזרה

בדיקה מוצלחת שווה עשרות אלפי שקלים

בדוק זכאות

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme