כך חותכים את החוב להוצאה לפועל וחוסכים סכומים אדירים של כסף

עומר גלעדי5 דקות קריאה
הוצאה לפועל
שתף:

לשכת ההוצאה לפועל הינה לשכה הפועלת כמתווכת, כאשר ישנו חוב בין חייב לזוכה אשר אינו מוסדר. ניתן לפנות ללשכת הוצאה לפועל בצירוף מסמכים המעידים על קיום החוב (בדרך כלל פסק דין שלא קויים או הסכם גירושין לחייב בתשלום דמי מזונות), לפתוח תיק מצד הזוכה כנגד החייב – ופשוט לראות את כספי החוב זורמים היישר אל חשבון הבנק שלכם.

 

אז זהו, שזה לא כל כך פשוט. הליכי ההוצאה לפועל הם מורכבים ופתלתלים, ועל מנת להשיג ניהול יעיל של תיק ההוצאה לפועל – הן מצב החייב והן מצד הזוכה – חשוב להיוועץ בעורך דין אשר מכיר את רזי החוק ויודע לנהל את תיק ההוצאה לפועל בדרכים היעילות ביותר. על מנת לקבל ייצוג הולם, לדאוג לטיפול יעיל בחוב (הן מצד החייב והן מצד הזוכה), ולסיים א הפרשייה באופן המיטבי מבחינתכם – אנחנו ממליצים פנייה לעורך דין מקצועי, איכותי, ומנוסה בתחום תיקי הוצל"פ – ויפה שעה אחת קודם.

 

ניהול תיקי הוצאה לפועל – דרך עיני החייב

לא אחת, מגיעים אל החייבים הודעות לתשלום של זוכים, או נושים, שפשוט נמאס להם לחכות. לצד נכונות טענות הנושים בעניין החוב הכספי הקיים – במרבית המקרים החייב מנסה להסדיר את חובו, אבל אולי הוא פשוט לא יכול, מפני שאין לו את הסכום הנדרש על מנת להסדיר את החוב, ואולי הוא אף מעוניין להגיע להסדר נושים, כזה שיאפשר לו לשלם את החוב בתנאים בהם יוכל לעמוד. על מנת לקבל ייצוג הולם במקרים האלה, להשמיע את הטענות באופן מדוייק ובהתאם ליכולות ולאינטרסים של החייב ולדאוג לסיום מוצלח של התהליך ולהסדר שהחייב יוכל לעמוד בו – ליווי משפטי מצד עורך דין מומחה הוא בבחינת הכרח. רק עורך דין מקצועי, מנוסה ומושכל, יידע להציג את טענות החייב ולהגיע להסכמה על אף שיש אמת בטענות הנושים, כך ששני הצדדים ייצאו מרוצים ויושג "שקט תעשייתי".

 

גם לנושים מומלץ להיעזר בעורך דין מקצועי

אם אתם דווקא בצד שחייבים לו, ולא בצד החייב – חשוב שתדעו, כי הליכים מורכבים בין מסדרונות הלשכה להוצאה לפועל לא תמיד מסתיימים כפי שאולי נדמה לכם טבעי שייסתיימו. מבלי ייעוץ משפטי מתאים, מבלי לדאוג לייצוג מקצועי מול הלשכה, אתם עלולים למצוא את עצמכם דורשים תשלום של חוב מאדם שפשוט אין לו מה לתת לכם. על מנת להתמודד בהצלחה עם מקרה כזה, לא די לעיתים בהפעלת לחץ – חשוב להפעיל לחץ מושכל, להציע אלטרנטיבות שמשרתות את האינטרסים שלכם אבל הן אפשריות עבור החייב, ולחתור לכיוון השגת הסכמה אותה ניתן לכבד. אחרת, תגלו כי ההתמודדות מול החייב שלכם גוזלת מכם הרבה אנרגיות, ולעיתים – פשוט לריק.

 

הליכי הוצאה לפועל לא חייבים להתיש אתכם

הפניה לעורך דין המתמחה בניהול של הליכי הוצל"פ, הגשת מסמכים, פתיחת תיקים בלשכת ההוצאה לפועל וכדומה – לא רק תגדיל את הסיכוי שההסכם אליו תגיעו יהיה רווחי יותר עבורכם, אלא גם יחסוך לכם התמודדויות, כעסים, הפסד ימי עבודה, תסכול ושאר מרעין בישין, כשאתם יודעים שהתיק שלכם מנוהל באופן מיטבי. עורך דין המתמחה בדיני הוצאה לפועל יסייע לניהול של תהליך מהיר, מדוייק, ויעיל, יחתור לסיום התהליך וסגירת התיק ולהשגת המטרות שלכם בדרך הקצרה ביותר.

 

גם כשאתם רואים מולכם חומות, גם כשאתם עומדים מול שוקת שבורה. גם אם נראה לכם שהכל אבוד או שאתם לא מוצאים דרך להתנהל עוד בתיק ההוצאה לפועל שלכם – זה לא מאוחר. פנו לעורך דין המתמחה בתחום דיני ההוצאה לפועל ותראו, איך במקרים רבים העניין מטופל והתיק נסגר, לשביעות רצונכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme