הזמן הטוב ביותר לפתוח תיק השקעות

עידו שיטרית5 דקות קריאה
שתף:

יש לך מעל 300,00 ₪? אתה יכול להרוויח הרבה מאוד כסף עכשיו. כבר כמה שנים שישנה פעילות מאוד גדולה של בתי ההשקעות לקראת פסח – כאילו שמדובר בסוד גדול – אך הכל היום נחשף. העברת כספים לניהול תיק השקעות בכל בית השקעות בשבועות הקרובים – עד 22 באפריל 2016– תעמיד לזכות המשקיעים כוח אדיר. בכמה צעדים פשוטים ניתן לנצל את הרעב הגדול ללקוחות של בתי ההשקעות ברבעון השני של 2016.

 

בשבועות הקרובים בתי ההשקעות נכנסים לטירוף פסח, בתי ההשקעות מכנים את התקופה הזו "שגעת פסח". כל יודעי הדבר, משקיעים עם 300,000 ₪ ומעלה בדרך כלל, מנצלים זאת כדי להיטיב עם עצמם ובמיוחד עם כספם. בתי ההשקעות מאוד מפחדים מרבעון שני אבוד וללא משקיעים חדשים מכיון שלפני פסח "אנשים לא אוהבים לקחת החלטות" וכל הזמן הם שומעים מלקוחות "נדבר אחרי החגים". משקיע שמחפש לנהל את כספו בתיק השקעות מנוהל יוכל להשיג תנאים מופלגים ולעיתים מרחיקי לכת – ואם לא יקבלם יוכל לעבור אל המתחרים שישמחו מאוד לקבלו עכשיו – משקיעים שפותחים תיק חדש ייהנו מהטבות עמוקות על הצטרפותם בזמן בו הביקוש ללקוחות של בתי ההשקעות הוא עצום.

 

נעמוד על טיבו של תיק ההשקעות המנוהל. ניהול תיק שכזה מתבצע על ידי הסמכת מנהל, או בית השקעות מסוים, לניהול סכום כסף מוסכם מראש בחשבון הבנק של הלקוח. ההשקעות נעשות על פי מדיניות בית ההשקעות והתמחותם השונה.

 

נסקור את היתרונות בתיק השקעות מנוהל:

  • השגחה מתמדת – במוצר שכזה הכסף שלך כל הזמן מנוטר. הפעילות שבו משקיעים את הכספים כמו גם מדיניות ההשקעה משתנה תכופות כדי להתאים את ההשקעות למציאות הכלכלית המשתנה ולזהות הזדמנויות.
  • שקיפות מלאה – בתיק מנוהל, כל הפעולות מתבצעות על ידי ייפוי כח שאתה נותן למנהל התיק בחשבון הבנק שלך. עובדה זו מאפשרת לך לראות את כל הפעולות שנעשו ואת כל הפעילות הנוכחית בחשבון שלך בצורה מלאה ושקופה.
  • יחס אישי – בדרך כלל היחס שאתה תקבל עבור ניהול תיקך הוא מאוד אישי וחם. מנהל התיק שומר איתך על קשר רציף ומעדכן אותך בכל המגמות והשינויים שברצונך להיות שותף להם.
  • ניצול הזדמנויות בשווקים אחרים –קיימת יכולת רחבה ביותר להשקעות במכשירים שונים ובשווקים שמחוץ לישראל.יתרון זה מאפשר למנהל התיק לנצל הזדמנויות רבות יותר שקיימות בשווקים גדולים יותר מישראל. אתה הופך לשחקן במגרש בינלאומי. כאן הידע של מנהל התיק ויכולתו לזהות הזדמנויות באה לידי ביטוי.

 

אילן בן עמי, 61, סוכן נסיעות מכפר סבא סיפר זיהה את מגמת "שגעת פסח" ומספר: "אני פעם בשנה לפני פסח עובר לבית השקעות חדש. הם מוכנים לעשות הכל כדי שאעבור אליהם לפני החגים כי אף אחד לא מוכן לדבר איתם בזמן הזה. סיפר לי על זה אחי לפני 4 שנים ומאז שנינו מקבלים הטבות על הכסף שלנו". כששאלנו על המוצר עצמו הוא ענה:  "בהסתכלות ארוכת טווח של 5-10 שנים אני רואה שהשווקים תמיד בעליה. גם אם יש ירידות בסופו של דבר מגמת השוק היא כלפי מעלה. אני סוכן נסיעות ואין לי את הפנאי להסתכל כל יום על שוק ההון. מרגע שהעברתי את הכספים לתיק מנוהל אני בראש שקט שהביצועים לטווח ארוך ינורמלו למה שהשוק עשה וכך ארוויח תשואה של 3% עד 7% בשנה להערכתי."

 

אחיו של אילן, נועם בן עמי, 64, רואה חשבון ממודיעין טוען ש"אני איש של מספרים ואחרי שראיתי שני חברים שלי מהמשרד מעבירים 400 אלף ₪ תיק השקעות בחנתי לעומק את המוצר הזה. עבורי דווקא מה שמשך את העין היה דמי הניהול הקבועים והנמוכים. על "שגעת פסח" אני סיפרתי לאחי אחרי שראיתי שלקראת פסח מתחילים שחיזרו אחרי מספר בתי השקעות באופן חריג. הבנתי שזו תקופה מתה עבורם והם יעשו הכל בשביל להביא לקוחות."

 

אז מה עושים? מנצלים את הזמן שנותר עד ה-22 באפריל 2016

מתוך הבנה של המוצר ורמת השירות בו והיכולת לקבל תנאים מעולים עכשיו אלפי אזרחים פונים כדי לקבל את ההטבות שמעניקים בתי ההשקעות בזמן זה. כולם נהנים, בתי ההשקעות מקבלים לקוחות נוספים והלקוחות מרוצים עם תנאים מעולים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme