נדל"ן בארה"ב – כך תוכלו להשקיע מעט ולהרוויח בגדול

מורן בלסר5 דקות קריאה
נדל"ן בארה"ב - אפיק משתלם?
שתף:

השקעה בנדל"ן היא מההשקעות האהובות על הישראלים. אולם בשנים האחרונות, לא ניראה כי ישראל היא המדינה המציעה אפיקי השקעה אופטימליים בנדל"ן, ועם החשיפה של המשקיעים הישראלים להשקעות בנדל"ן גם בארצות שמעבר לים – ההשקעה בנדל"I בארה"ב הפכה להית אטרקטיבית במיוחד כיום, פלטפורמות שונות של חברות ישראליות להשקעה בנדל"ן בארה"ב, מאפשרות השקעה נוחה, של סכומים לא גבוהים, תוך שמירה על נזילות הכספים ותשואה גבוהה ביחס להשקעות עצמאיות בנדל"ן בארה"ב או בכל מדינה אחרת. על האטרקטיביות של השקעות נדל"ן בארה"ב ועל פלטפורמות השקעה אפשריות – במאמר שלפניכם.

 

השקעה בנדל"ן בארה"ב – האם זה עדיין משתלם?

בתחילת שנות ה – 2000, ובמיוחד בשנים 2007 – 2010, ראינו בארה"ב את משבר הסאב פריים, שהתחיל כתוצאה מחוסר היכולת של אמריקאים רבים לעמוד בתשלומי המשכנתא שלהם, וגרם לירידות מחירים חדות של בתים ונכסי נדל"ן בארה"ב, באופן מקיף ובכלל המדינה. משבר הסאב פריים היה דרמאטי כל כך, עד שהוא "חתך" את מחירי הנדל"ן בארה"ב במעל 50%, ובאזורים בהם היה ריבוי של בתים שהוצעו למכירה בהליך של כינוס נכסים לאחר אי עמידה בתשלומי המשכנתא – הם נמכרו במחירים מגוחכים, עד כדי 20% משוויים רק כמה שנים קודם לכן.

 

כבר אז נאמר כי השקעה בנדל"ן בארה"ב, במחירים הנמוכים של השנים שאחרי משבר הסאב פריים, הם הזדמנות  פז להשקעות נדל"ן מניב. אולם באופן טבעי, בשנים שלאחר המשבר פחדו משקיעים "להרים את הכפפה", והכלכלה של ארה"ב נותרה מדשדשת. אולם, מטבע הדברים, הכלכלה מתאוששת ואיתה גם מחירי הנדל"ן, אשר מאמירים ובחלק ממדינות ארה"ב כבר חזרו לרמתם טרם המשבר. עדיין נותרו אזורים רבים בהם השקעה בנדל"ן היא אטרקטיבית, ומחירי הנדל"ן בארה"ב צפויים להמשיך לעלות בשנים הקרובות, כך מראות התחזיות של מרבית האנליסטים המקצועיים בתחום.

 

נדל"ן בארה"ב נמכר במחיר אטרקטיבי
נכסי הנדל"ן בארה"ב נמכרים כיום במחירים נמוכים ביחס לשוויים, על פי הערכתם של אנליסטים רבים, ונכסים רבים נמכרים עם אפשרות לתשואות גבוהות, הן בהשכרה והן במכירה עתידית. חשוב לזהות נכסים רלוונטיים להשקעה על ידי אנשי מקצוע המכירים את השווקים המקומיים

 

השקעה בנדל"ן בארה"ב אינה מחייבת אתכם לנהל בית על כל המשתמע מכך

לצד העובדה שמשקיעים יכולים למצוא נכסים אטרקטיביים, גם במחיר של 50,000$ (כ – 200,000 ש"ח), באזורים שונים בארה"ב, משקיעים רבים חוששים (ובצדק) מניהול הנכס לאחר רכישתו. במרבית המקרים, לאחר הרכישה יש לטפל בנכס ולהכינו להשכרה, ולאחר מכן יש לטפל בהשכרת הנכס מדי פעם, באחזקת הנכס וכדומה. ביחד עם זאת, ישנו גוף גדול של משקיעים אשר מעוניין להשקיע פחות מ – 50,000$ וליהנות מאותן תשואות גבוהות המאפיינות כיום את ההשקעה בנדל"ן בארה"ב.

 

בדיוק על מנת לענות על הצרכים הללו, הוקמו בישראל מספר פלטפורמות להשקעות נדל"ן בארה"ב, המאפשרות השקעה בנכסים שהם בבעלות החברה, תוך רישום הנכס על שם הרוכש (בחלק היחסי של הרכישה), ואפשרות ליצירת קבוצת רכישה ולהשקעה בסכומים פחותים. בחירת הנכסים מתבצעת באופן מקצועי על ידי צוות אנליסטים מטעם החברה, המשקיעים נהנים מתשואות גבוהות ומנזילות גבוהה של הכספים עם האפשרות למכור את חלקם בנכס בכל עת, והתחזוקה השוטפת היא באחריות החברה.

 

פלטפורמות ההשקעה בנדל"ן בארה"ב מאפשרות בדרך כלל למשקיעים לבחור את הנכסים בהם ירצו להשקיע, וההשקעה מחולקת ליחידות השקעה בסכומים נמוכים יחסית (בדרך כלל החל מ – 20,000 דולרים).

 

נדל"ן בארה"ב עם תשואה של 9-13 אחוזים
השקעה בנדל"ן בארה"ב דרך פלטפורמות מתמחות מאפשרת תשואות ממוצעות של 9% – 13%, תשואה גבוהה משמעותית מזו הממוצעת באפיקי חיסכון סולידיים ואף בניהול תיק השקעות

 

הפלטפורמות העיקריות בישראל להשקעות נדל"ן בארה"ב

לפניכם סקירה קצרה ותמציתית, אודות חלק מהפלטפורמות הפועלות כיום להשקעה בנדל"ן בארה"ב. כל הפלטפורמות המובאות כאן הן ישראליות, האתרים בעברית ורבים מן העובדים והמשרדים הם כאן, בישראל.

 

REALEXTATE – פלטפורמת השקעות נדל"ן בארה"ב המאפשרת השקעה החל מ – 35,000$ בנכסים נבחרים במדינות שונות בארה"ב. תשואה ממוצעת למשקיעים מתחילת השנה: מעל 9%

 

לאתר Realextate

 

HAP Venture Fundקרן השקעות בנדל"ן בארה"ב המאפשרת השקעות החל מ – 40,000$. חלק מהנכסים להשקעה כבר בנויים ועומדים להשכרה, וחלקם בתהליכי בנייה.

 

לאתר HAP Venture Fund

 

R&M – מאפשרת השקעות נדל"ן בארה"ב בסכומים של החל מ – 50,000$ במודל המאפשר פיזור סיכונים ותשואה מרבית על ההשקעה. ההשקעה יכולה להיות אישית, או במודל השקעה קבוצתית של עד 35 משקיעים בקבוצה בניהול החברה.

 

לאתר R&M

 

Pacific Holdings – פלטפורמת השקעות נדל"ן בארה"ב בשיטת CMA (Comprehensive Management Agreement) אשר פותח על ידי מנכ"ל החברה לפני כמעט עשור. מודל ההשקעה מבטיח תשואה של 9% על הנכסים ללא סיכון, בהשקעה לארבע שנים. בכל מסלולי ההשקעה של החברה, המשקיע מקבל 100% בעלות על הנכס, כך שגובה ההשקעה תלוי בנכס שנבחר. באתר החברה תמצאו נכסים במחירים של בין 50,000$ ל – 150,000$.

 

לאתר Pacific Holdings

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme