אופל קורסה Life & Style – אותה אמינות, באריזה שובבה, עירונית ומאובזרת בהנחה של עד 20 אלף ש"ח

רונן פדרבאום5 דקות קריאה
אופל קורסה 1
שתף:

לקחנו את האופל קורסה Life & Style  לנסיעת מבחן – והופתענו לטובה. לצד היציבות והנוחות המוכרות של אופל קורסה – מהדגמים הפופולאריים בישראל – נהנינו לגלות רכב זריז, צעיר, בעל מראה עירוני מחוכם (כולל סאנרוף!) ורמת איבזור גבוהה – בקיצור, קחו את האופל קורסה Life & Style לסיבוב, גם אתם עשויים להתמכר.

 

אופל קורסה 2
אופל קורסה Life & Style  החדשה מספקת חווית נסיעה מפנקת, לצד בטיחות ורמת אבזור גבוהה

 

לתיאום נסיעת מבחן באופל קורסה החדשה, עכשיו בהנחה של עד 20 אלף ש"ח

כבר 1,238 אנשים תיאמו נסיעת מבחן באופל קורסה החדשה

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

מתחת למכסה המנוע – מנוע חזק המנוצל במיטבו

אופל קורסה Life & Style  מצויידת, כמו אחיותיה לדגם, במנוע 1.4 ליטרים המספק 90 כוחות סוס ומאפשר הגעה מ – 0 ל – 100 קמ"A בתוך קצת פחות מ – 14 שניות. זה כמובן לא המדד היחידי, בעיקר ברכב עירוני שלא נועד לנסיעות תכופות בכבישים מהירים. מהירות התגובה והזריזות האופיינית לדגם, מורגשת עם מערכת היגוי נוחה במיוחד, תיבת הילוכים אוטומטית של שישה הילוכים, הגה כוח חשמלי טלסקופי, ועוד פינוקים המאפשרים מקסימום שליטה ברכב, גם בנסיעה עירונית זריזה וגם בנסיעה נינוחה מחוץ לעיר.

 

בטיחות וחיסכון – רכב שאפשר לסמוך עליו

 אופל קורסה Life & Style היא רכב חסכן, על זה אין עוררין. כבר בדגמי אופל קורסה הקודמים ראינו צריכת דלק יעילה. כאן, על פי נתוני יצרן, מדובר בשישה ליטרים של דלק לכל מאה ק"מ נסיעה, בנסיעה משולבת. בנסיעה מחוץ לעיר, הממוצע על פי נתוני היצרן הוא שישה ליטרים לכל 100 ק"מ.

 

בהיבטי הבטיחות, חשוב ראשית לציין כי אופל קורסהLife & Style  קיבלה ציון של ארבעה כוכבים במבחני ריסוק EURO NCAP. מדובר בציון גבוה לכל הדעות, בעיקר כאשר מדובר על רכב בקטגוריית הקומפקטים. גם באבזור הבטיחות מדובר ברכב שיש לו הרבה מה להציע – הקורסה Life & Style מגיעה כשהיא מצוידת במערכות טכנולוגיות חדשניות המשרתות לא רק את בטיחות הנהג והנוסעים ברכב, אלא גם את נוחות הנהג. הנה כמה ממערכות הבטיחות החכמות שכדאי להזכיר:

 

  • מערכת בקרת יציבות Electronic Stability Control – מערכת חכמה המזהה מקרים של חוסר יציבות, תת היגוי או היגוי יתר, תוך איסוף נתוני הנסיעה מכל גלגל בנפרד ונקיטת שורת פעולות במקרה של איתור חוסר יציבות
  • מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים בעת בלימת חירום, ומערכות נוספות לבלימה רכה, בטוחה, ומהירה
  • מערכת Hill Start Assist לזינוק בעליה
  • חיישני עזר לחנייה בנסיעה אחורית ("רוורס")
  • מערכת Opel Eye לבטיחות הנוסעים ברכב
  • מערכת לזיהוי תמרורים ובקרה על הנהיגה על פי השילוט בדרך
  • מערכת בקרה לסטייה מנתיב
  • מערכת בקרה למרחק מאלמנטים מלפנים
  • מערכת FCA להתרעה כאשר מזוהה סכנת התנגשות

 

אופל קורסה 3
מערכות ואבזור הבטיחות באופל קורסה Life & Style עשירה ומאפשרת נהיגה בטוחה וחוויה נהיגה נעימה במיוחד. מערכות זיהוי תמרורים, בקרה לסטייה מנתיב, מערכות זיהוי אלמנט קרוב מדי לחלק הקדמי של הרכב ועוד – כל אלה מאפשרים נסיעה בטוחה, חלקה ונעימה

העיצוב – מחוכם, מודרני, יעיל, צעיר

 

אופל קורסה Life & Style היא הצלחה מסחררת מבחינת עיצוב. מדובר ברכב קומפקטי, אבל בעל חמש דלתות לנוחות מרבית, בצבעים לבחירה מתוך תשעה צבעים שחלקם סולידיים וחלקם נועזים, ריפוד Charcoal שחור, חישוקי מגנזיות בקוטר 15 אינץ', ועוד. לא נשכח לציין את חלון השמש (ה – Sunroof) המפנק בגג הרכב.

 

לאופל קורסה Life & Style  יש הרבה מה להציע, כרכב עירוני, רכב למשפחה קטנה, רכב מנהלים לנסיעות עירוניות ובין עירוניות ועוד. מדובר ברכב זריז, חזק, מאובזר, בטוח ומעוצב, אשר מספק תמורה טובה למחיר.

 

לתיאום נסיעת מבחן באופל קורסה החדשה, עכשיו בהנחה של עד 20 אלף ש"ח

כבר 1,238 אנשים תיאמו נסיעת מבחן באופל קורסה החדשה

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme