מוצץ מזהב – מוצרי התינוקות היקרים ביותר שיש

מערכת5 דקות קריאה
עריסה מיהלומים או מוצץ מזהב?
שתף:

הורים חדשים רוצים לקנות את הטוב ביותר עבור הילדים שלהם, ובמקרה הזה המחיר לא תמיד משחק תפקיד. הרי הנסיך או הנסיכה ראויים לטוב ביותר ומבחינתנו זו השקעה מוצדקת מאוד. אלא שיש גם כמה הורים שלוקחים את התפיסה הזו כמה צעדים קדימה. יש להם את היכולת הכלכלית לעמוד בזה, כנראה, אבל זה לא אומר שלא מדובר ברכישות המופרכות ביותר עבור הילדים. אם אתם חושבים שאנחנו מגזימים – אתם מוזמנים לשפוט בעצמכם.

 

 

מוצץ מיהלומים – $17,000

יש אנשים שחולמים על יהלומים וישמחו לקבל אחד במהלך חייהם. יש גם אנשים שזוכים לקבל אותם עוד לפני שהם יודעים לומר "יהלום". קחו לדוגמה את התינוקות ברי המזל שהוריהם בחרו לקנות עבורם מוצץ משובץ יהלומים שעולה לא פחות מ-17,000 דולר. אמנם הפטמה עצמה היא עדיין פטמת סיליקון (כמו כל מוצץ זול ופשוט שתקנו בחנות הקרובה למקום מגוריכם) אבל המעטפת נוצצת ויקרה להפליא. הבעיה? היהלומים הקטנים הם כנראה הדבר האחרון שתרצו להכניס לפה של הילד.

 

Diamond Pacifier: $17,000 _________________________ The diamond pacifier is exactly what everyone in Hollywood talks about. This exclusive diamond pacifier is the newest trend in celebrity baby gifting. This Sparkly Diamond Pacifiers feature over 278 pave cut white diamonds totaling 3 carats with a 14K European white gold. This Diamond Pacifier is an exact replica of a real pacifier featuring a genuine silicone nipple and a real moving handle. Pacifiers can be customized with colored diamonds and engraved with baby's name, initials, birth date, or birth weight. Though we do not recommend actual use, the Diamond pacifier makes a fabulous keepsake for mom and baby. _________________________ Find it now at KneesNToes.com ———————— #pacifier #pacifiers #expensivebaby #diamondpacifier #luxurylifestyle #luxurygoods #luxuryitems #luxuryshopping

A post shared by Luxury Shopping Network (@luxuryshoppingnetwork) on

 

עגלה מזהב – $6,000

אם מוצץ מיהלומים לא נכנס בתקציב שלכם, אולי עגלה מזהב תתאים? היתרון הגדול של העגלה – חוץ מהעיצוב המפואר שלה – הוא שהיא כוללת גם מערכת שמע מתקדמת, כזו שתנצח גם את מערכת השמע במכונית שלכם. למה התינוק שלכם צריך מערכת כזו והאם יש לכם צורך בעגלה מזהב? תכריעו אתם.

 

עריסה מזהב
pinterest.com

 

עריסה – $16,320,000

אם תצליחו למצוא עריסה יקרה מזו תפילו אותנו מהרגליים. בכל זאת מדובר בעריסה שעולה יותר מ-16 מיליון דולר והיא נראית יותר כמו יצירת אמנות מאשר עריסה נוחה לתינוק בן יומו. משקל הזהב 25 קראט וחוץ מהעיצוב הנדיר תמצאו כאן גם מגן מזרן, סדינים מפוארים ואפילו מזרן החלפה מזהב, כדי להשלים את הסט. אתם יכולים גם להיות רגועים: אם תחליטו להזמין את העריסה תקבלו התקנה בחינם, לא שזה הופך את הרכישה הזו לזולה ומשתלמת, כן?

 

 

דובי – $10,000

ידוע לכל שהילדים מתחברים די בקלות לבובה או לדובי שלהם, ובמקרים רבים הדובי עשוי ללוות אותם עוד שנים רבות וטובות. הבעיה היא שאתם ממש לא יודעים איזה צעצוע ימשוך את תשומת הלב של הרך הנולד, מה שהופך את הרכישה הזו למסוכנת למדי. אם אתם תוהים מה מקפיץ את מחירו של הדובי תרשו לנו להסב את תשומת לבכם לחומרים היקרים ולאקססוריז שלו. השרשרת לבדה כוללת יהלומים במשקל 10 קראט.

 

דובי ב-10,000 דולר
Pinterest.com

 

אמבטיה של סוורובסקי – $3,800

רוב ההורים מסתפקים באמבטיה ייעודית ופשוטה למדי אבל יש גם תינוקות שלא מוכנים להתקלח באמבטיה פשוטה כל כך. תינוקות עם סטנדרטים גבוהים יתעקשו על סטייל ועל האמבטיה המפוארת של סוורובסקי עם 46,000 אבני קריסטל בצבעי ורוד או כחול, בהתאם להעדפה האישית שלכם.

 

 

מושב לאסלה של סוורובסקי – $1,136

עוד מוצר מבית סוורובסקי, והוא ישרת את היטב את התינוקות שרוחצים רק באמבטיית הקריסטלים. המושב היוקרתי לאסלה עשוי לעורר בהם את החשק להיגמל מהחיתולים בשלב מוקדם מאוד. האבנים הנוצצות בהחלט ימשכו את תשומת הלב של התינוק אבל האם הן יבטיחו לכם גמילה מהירה וחלקה? כנראה שלא.

 

מושב לאסלה מיהלומים
Pinterest.com

 

מיטת תינוק צפה – $25,000

המיטה של התינוק יכולה להיות הרבה יותר שווה מהמיטה שלכם, וסביר להניח שגם על המיטה המפוארת שלכם לא תכננתם להשקיע כ-90,000 שקלים. אז נכון שהיא אמורה להרגיע את התינוק ולעזור לו להירדם קצת יותר, אבל כדאי לזכור שזו רק מיטה זמנית ואין סיבה להשקיע סכום בלתי נתפס כדי שהילד ירגיש שהוא שט להנאתו בים התיכון.

 

מיטה צפה
ranker.com

 

כפית יהלומים – $1,230

זו לא כפית קסמים אבל היא עדיין תעלה לכם 1,230 דולר רק כדי שתוכלו להתגאות במזכרת היפה מהפעם הראשונה שהילד אכל אוכל מוצק. העיצוב מרשים, הכסף והיהלומים משדרגים את התוצאה אבל בסופו של יום מדובר בכפית שכנראה גם לא תיכנס למדיח הכלים שלכם.

 

כפית כסף
Pinterest.com

 

עריסת הפנינה – $353,600

כמו עריסת הזהב גם העריסה הזו מפוארת (ויקרה) מאוד, והיא נמכרת במהדורה מוגבלת. העיצוב באמת מיוחד וללא ספק מדובר ביצירה מרשימה מאוד, אבל התינוק שלכם יבלה בה לכל היותר שנה אחת, כך שנדמה שמדובר ברכישה מיותרת. בהנחה שאין לכם מיליון ו-200 אלף שקלים מיותרים, כמובן.

 

עריסה לה פרלה
financesonline.com

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme