אמא יקרה: כך תחסכי מאות שקלים על מוצרי תינוקות

מערכת2 דקות קריאה
הטבות והנחות על מוצרי תינוקות
שתף:

מוצרי תינוקות יכולים להיות יקרים למדי, אבל יש גם דרך אחרת, חסכונית הרבה יותר. תכנון נכון וניצול ההטבות שמגיעות לך לאחר הלידה עשויים להוזיל את העלויות באופן משמעותי, וכדאי שתכירי את האפשרויות שלך.

 

גם אם הכנת מראש את רשימות הקניות והמתנות לאחר הלידה, אין ספק שמדובר בהוצאה גדולה, ונדמה שהיא לא נגמרת לעולם. מהטיטולים, דרך המגבונים ומשחות ההחתלה, ועד לאוכל שמתאים במיוחד עבורו, נדמה שתמיד צצות עוד ועוד הפתעות, עם תג מחיר שמסרב לרדת. אז איך בכל זאת תחסכי את הכסף ותצטיידי בכל מה שאת והבייבי שלך צריכים?

 

חיסכון על מוצרי תינוקות
איך תחסכי כסף על מוצרי תינוקות?

 

הפריטים שהתינוק שלך צריך יותר מכל

סביר להניח שאת פריטי הריהוט שלו בחרת מראש, עוד כשנח לו בבטן החמימה והעוטפת, אבל מרגע שיצא לאוויר העולם, התינוק שלך זקוק להמון פריטים קטנים שיכולים לעלות לא מעט. הנה כמה דוגמאות למוצרים שבוודאי אפשר למצוא על שידת ההחתלה, בתיק שצמוד לעגלה וכמעט בכל פינה אחרת בבית:

תכשירי ניקיון: סבון, שמפו, משחות לעור, טלק, שמנים וחיתולים חד פעמיים.

מוצרי האכלה: בקבוקים גדולים וקטנים, מעמד לבקבוקים, סטריליזטור, מוצצים ובמידת הצורך גם תמ"ל.

ציוד בטיחות: מנשא לתינוק, טרמפולינה, מוניטור נשימות (בייבי סנס), אינטרקום.

ביגוד וטקסטיל: בגדי ניובורן, מכנס רגלית, מצעים, שמיכות, מגן ראש, חיתולי טטרה.

ציוד לאם המניקה: פדים להנקה, חזיית הנקה, כרית הנקה, פטמת סיליקון.

 

הרשימה הזו אמנם חלקית, ואין ספק שיש עשרות מוצרים אחרים שמתאימים לתינוק ולאם, אבל היא מספרת את כל הסיפור: תכנון נכון ובחירה מדויקת של המוצרים המתאימים עבורך (ועבורו) יכולים לעשות את ההבדל גם ברמה הכלכלית. יתרה מכך, מוצרים רבים מוצעים היום כחלק מערכות לידה מיוחדות, וכן ניתן למצוא שלל הטבות שיסייעו בהוזלה דרמטית של העלויות.

 

חיסכון בעלויות – בשלושה צעדים

אז איך תוכלי בכל זאת להצטייד בכל מה שאת צריכה בלי לרוקן את חשבון הבנק ולנצל את מלוא מסגרת האשראי שלך? הדרך הראשונה והפשוטה היא להיעזר בחברים ובקרובים, למשל לצורך קבלת ציוד קיים (כמו עריסה ואפילו בגדי תינוקות). תוכלי גם להגדיר להם רשימת מתנות מדויקת ולחסוך חלק ניכר מההוצאה.

 

הדרך השנייה היא לזהות את ערכות הלידה המגיעות לך, הכוללות בדרך כלל מגוון רחב של פריטים ומוצרים. כך תוכלי לקבל במתנה ערכת התנסות שכוללת חיתולים חד פעמיים, משטח החתלה, מגבונים ומשחה, או ערכה המשלבת גם בגדי ניובורן, למשל. לבסוף, שימי לב להטבות הרבות שמגיעות לך ונצלי אותן כדי לרכוש חיתולים במחירים אטרקטיביים או כדי להצטייד בפריטים החשובים ביותר על שידת ההחתלה – במחירים הרבה יותר משתלמים.

 

אז נכון, עם נסיך העצר המתוק שרק הצטרף למשפחה הגיעו גם כמה הוצאות לא קטנות, אבל עם תכנון נכון וזיהוי ההטבות שממתינות לך, תוכלי ליהנות מכל רגע עם הבייבי, בלי לדאוג לחשבון ההוצאות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme