שתי הפעולות שאתם צריכים לעשות כדי להפוך למיליונרים

אסף הורן5 דקות קריאה
מה צריך כדי להפוך למיליונרים?
שתף:

בעולם שלנו כסף קונה את הכל, ואין ספק שחלומו של כל נער ונערה זה לעשות אקזיט ולהרוויח כמה שיותר כסף. אז איך בכלל הופכים לאנשים עשירים? מה סוד ההצלחה, ואיך אנשים נעשים ונשארים עשירים לאורך זמן?

 

 

הצעד הראשון: להתעשר

 האמת היא שזה מאוד פשוט, היכולת להיות ולהישאר עשיר נובעת משתי פעולות: צבירת עושר ושמירה על העושר שצברת. הצעד הראשון, להתעשר, דורש לזייף הרגלים מסוימים מסוימים שהופכים את העושר האפשרי.

 

חלק מההרגלים העשירים החשובים ביותר לצבירת עושר כוללים:

 

רודף צמיחה יומית – שיפור עצמי בצורה יומיומית הוא סימן ההיכר של מיליונרים. הם קוראים לפחות 30 דקות ביום כדי לקבל ידע. הם גם מקדישים זמן משמעותי כל יום כדי לתרגל ולשכלל את כישוריהם.

הגדרת החלום – עשירים בונים מטרות סביב החלומות שלהם, זה מאפשר להם לממש את החלומות. למשל אפשר לחשוב על כל חלום כצליל על סולם. בסופו של דבר, האידיאל שלך, הוא כאשר אתה מגיע לראש הסולם. 80 אחוזים מהמיליונרים בנו מטרות סביב החלומות שלהם.

חִסָכוֹן – 94 אחוזים מן העשירים הצילו 20% או יותר מהכנסתם במשך שנים רבות לפני שהתעשרו. לאחר מכן הם השתמשו בחסכונות שלהם על ידי לקיחת סיכונים מחושבים.

נטילת סיכונים מחושבים – 51 אחוזים מהמיליונרים לקחו סיכון מחושב בזמן ובכסף. סיכון מחושב הוא סוג סיכון ייחודי הדורש ממך לעשות את שיעורי הבית שלך, לדעת מה המטרות שאתה רוצה לעשות בכסף שלך.

להיות אופטימי – 71 אחוזים מהמיליונרים אופטימיים לגבי החיים, האופטימיות שלהם הדביקה את כולם סביבם. הם הפכו להיות מגנטים לאנשים מוצלחים אחרים.

ראש פתוח –  להיות פתוח לרעיונות חדשים!, לדעת לשמוע דעות של אחרים ותמיד לבחון דרכים חדשות. הדברים הללו קריטיים לצמיחה, והצמיחה מובילה הצלחה.

לגמור את מה שהתחלת – העשירים אינם מרימים ידיים. הם דבקים במשהו עד שהם מצליחים, פושטים רגל או מתים. 80 אחוזים מהמיליונרים התמקדו בהשגת מטרה מסוימת ו-55 אחוזים מהם בילו שנה אחת או יותר בהתמקדות במטרה אחת ויחידה.

 

ללמוד כדי להפוך למיליונרים
אל תפסיקו ללמוד לעולם – גם כשתתחילו להרוויח (הרבה) כסף

 

הצעד השני: להחזיק בעושר שצברת

להישאר עשיר דורש ממך לזייף הרגלים מסוימים כדי  להבטיח כי העושר שצברת לא נעלמת. הנה כמה הרגלים שיעזרו לך לשמור על העושר שלך:

 

לתת לעושר שלך לעבוד – השקיעו אותו בתבונה במניות, אג"ח, נדל"ן הזדמנויות עסקיות אחרות. השקעות אלה יצרו  זרמים נוספים של הכנסה ועוד דיבידנדים בהמשך.

הגדרת חלק העושר שלך לפרישה – שמור 10-20% מההכנסה שלך ושים את הכסף בצד שישמש אותך בזמן הפרישה.

מעקב אחר ההוצאות שלך – אם אתה לא עוקב אחר ההוצאות שלך הן עשויות לצאת מכלל שליטה. זה יכול בקלות לגרום לעושר שלך להיעלם עם הזמן.

הימנעות מרכישות ספונטניות או רגשיות – לעולם אל תקנה שום דבר מתוך דחף. זה כמעט תמיד הדבר הלא נכון לעשות. הרכישה הספונטנית או הרגשית הזאת תאבד את הברק שלה אחרי שבועות ספורים בלבד ואז אתה תקוע עם משהו שאתה לא צריך.

לחיות מתחת ליכולת שלך – לחיות מתחת לאמצעים שלך מונע ממך ליפול למלכודת. לא משנה איזה מזל טוב מבקר אותך בחיים, אל תשנה את רמת החיים שלך. אל תגדיל את החיים שלך על ידי קניית דברים שאתה באמת לא צריך. שמור על חיים צנועים ופשוטים.

 

 

הכלל החשוב ביותר הוא לא לשכוח שעושר הוא תהליך בן שני שלבים. המשחק לא מתחיל ומסתיים רק בשלב הראשון כאשר מתעשרים וחשוב לדעת לשמור ולהחזיק בעושר שצברת, הדרך היא – זיוף הרגלים עשירים המבטיחים לך את העושר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme