שלושה כללים מנצחים למיקום מושלם עבור הטלוויזיה שלכם

עומר גלעדי5 דקות קריאה
אם אין מקום נתקין ארונות טלוויזיה
שתף:

גם אצלכם בחדר הטלוויזיה תלויה מעל הארון בעזרת זרוע ברזל ש"תקועה" באמצע המרחב? מבדק קצר שעשינו לאחרונה מגלה כי מיקום הטלוויזיה, בעיקר זו שבחדרי השינה, "מאלץ" אותנו לויתורים עיצוביים ופונקציונאליים מרחיקי לכת. אז נכון, הרגעים שלנו, בשקט, מול סרט המתח החדש או ב"בינג'" בלתי אפשרי של העונה החדשה של "כתום זה השחור החדש", הם רגעי קסם שקשה לוותר עליהם, בעיקר בלוח זמנים עמוס, דוחק ורציני שבו אין לנו הרבה רגעים לעצמנו – אבל האם באמת אין אפשרויות בעלות יותר אסתטיקה ופחות פשרות במיקום הטלוויזיה? יצאנו לבדוק – וחזרנו עם בשורות.

 

ארונות טלוויזיה - פתרון יצירתי
זה אולי יפתיע אתכם אבל יש פתרונות יצירתיים ואסתטיים לתליית הטלוויזיה שלכם

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להתקנת ארון טלוויזיה על ידי בחירת האופציה הבאה. האם יש לך ארון בחדר שינה?

 

כלל ראשון – אם הטלוויזיה ממוקמת גבוה, אל תוותרו על השטח שמתחתיה

זרועות "ברקן" היו הלהיט למיקום טלוויזיות בשנות האלפיים. הן אפשרו "תלייה" של הטלוויזיה בגובה שמאפשר צפייה נוחה גם מהמיטה – גם בצורה "צפה". היום, עשרים שנה לאחר שיא הפופולאריות של אותן זרועות תלייה למסכים, ובמיוחד כשהטלוויזיות הן קלות משקל ושטוחות – יש פתרונות מתאימים יותר עבור הטלוויזיה. לדוגמה, מיקום הטלוויזיה על דלת הארון שמול המיטה – מאפשר הטמעה אסתטית נפלאה של המסך בדלת הארון, כך שגם בחדרי שינה לא גדולים – אתם לא מבזבזים שטח ניכר מתחת לזרוע.

 

כלל שני – מודולאריות תאפשר איחוד של מספר רכיבים לכדי רהיט מפואר אחד

בעולם תזזיתי ודינאמי, אנחנו רוצים לעצב את המרחבים בבית שלנו בצורה חכמה, נוחה, פונקציונאלית, ואסתטית. זה נכון בנוגע לחדרי המגורים – ואולי אף נכון פי כמה וכמה, עבור חדרי השינה, שבהם אנחנו מסיימים את היום שלנו. לכן, אנחנו ממליצים שלא להוסיף רהיטים לחדרים – במיוחד כאשר הם קטנים, עמוסים ברהיטים או כאשר אין צורך בהם – רק על מנת להעמיד עליהם טלוויזיה. גם אם בחדר השינה שלכם רק מיטה וארון – תוכלו למצוא מקום מושלם עבור הטלוויזיה שלכם – עם ניצול השטח שמתחתיה, ובלי להוסיף רהיטים מיותרים לחדר.

 

ארונות טלוויזיה לחללים קטנים
אם החדר קטן וצפוף תוכלו לחסוך מקום ולוותר על שידת הטלוויזיה

 

כלל שלישי – אסתטיקה, אסתטיקה, אסתטיקה

כולנו נדרשים לקבל החלטות עיצוביות ואסתטיות בנוגע לבית שבו אנחנו חיים, גם אם אין לנו נטייה או כישרון מיוחדים לנושא. חשוב לדעת, כי האסתטיקה של הבית, ובמיוחד של חדרי השינה, משפיעה לא רק על המראה הכללי של המרחב – אלא, למשל, על איכות השינה שלנו, על השלווה שלנו בחדר ועל האינטימיות שלנו עם בן או בת הזוג. מסיבות אלה, אנחנו ממליצים שלא לוותר על ההיבטים האסתטיים כשאתם בוחרים את המקום המושלם לטלוויזיה שלכם.

 

חיפשנו ומצאנו – הפתרון המושלם למיקום טלוויזיה בחדר

שוק חדש ומפתיע של "ארונות טלוויזיה", מציע ארונות חכמים, בעלי ניצול שטח מדהים (עם גובה של עד שלושה סנטימטרים מהתקרה, באמצעות פטנט סגירה פנימית של הדלתות), כאשר ניתן לקבוע טלוויזיה שטוחה בגדלים שונים ממש בתוך דלת הארון. היתרונות הם מרובים, הנה כמה מהם:

 

פונקציונאליות – אין ארונות מיותרים, אין זרועות מתדלדלות מן התקרה, אין פשרות – הטלוויזיה ממוקמת בגובה האופטימאלי ביחס למיקום שממנו תצפו בה (פינת ישיבה או מיטה)

 

מודולאריות – אין צורך ברהיטים ייעודיים לטובת הטלוויזיה. גם אם נדמה לכם שהטלוויזיה היא האביזר השני בחשיבותו בחדר אחרי המיטה, אין סיבה להעמיס על חדרים מרוהטים באופן מושלם, רק על מנת למקום את מכשיר הטלוויזיה. ארון טלוויזיה מאפשר שימוש נוסף בארון שאתם ממילא צריכים – ומפנה לכם המון מקום בחדר

 

אסתטיקה – ארונות טלוויזיה חדשים מגיעים בעיצובים מרהיבים, כולל דלתות מראה, מנגנוני הזזה נסתרים לדלתות במישור אחד, דלתות רחף ללא גלגלות, מסילות או דפנות בולטות לארון, פלטת צבעים כמעט אינסופית ואפשרויות התאמה מושלמות לחדר שלכם. מיקום הטלוויזיה שלכם בדלתות אותו ארון טלוויזיה, תהיה מושלמת

 

ארונות טלוויזיה עם עיצוב לא שגרתי
ארונות טלוויזיה חדשים מגיעים בעיצובים מרהיבים

 

למה לשים לב כשבוחרים ארונות טלוויזיה?

כמובן שלא בכל ארון ניתן לקבוע את הטלוויזיה שלכם. אם אתם שוקלים להתחדש בארון שישמש גם מקום אחסון בחדר וגם מעמד עבור הטלוויזיה שלכם, הנה כמה דגשים לאיתור ארון הטלוויזיה המושלם:

 

1 – מנגנוני הזזה חזקים – על מנת לקבוע טלוויזיה בדלת הארון, חשוב לוודא כי הארון בנוי לכך ומתאים בגודל וביכולת מנגנוני ההזזה של הדלתות לשאת את המשקל. על אף המשקל הרב – מנגנוני הפעלה איכותיים נפתחים ממש ברפרוף יד קל.

 

2 – בטיחות – גם אם אתם בוחרים ארונות זכוכית או דלתות מראה, בחרו ארונות עשויים זכוכית בטיחות, שלא יתנפצו בצורה מסוכנת במקרה של שבירה.

 

3 – יעילות ואחסון – ארונות גבוהים מספקים יותר מקום אחסון בפחות שטח רצפה. פיתוח ייחודי בארץ מאפשר לחלק מהחברות להתאים ארונות בגובה של עד 3 ס"מ מהתקרה – יתרון גדול במקום אחסון.

 

4 – מראה ועיצוב – דלתות רחף או דלתות מישור אחד הופכות את הארון חלק מעיצוב החדר, ללא מראה של גלגלים או מסילות, בעיצוב מודרני, נקי ומותאם בדיוק לצרכים שלכם.

 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להתקנת ארון טלוויזיה על ידי בחירת האופציה הבאה. האם יש לך ארון בחדר שינה?

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme