נפגעי תאונות דרכים אינם ממשים את זכותם לקבלת פיצוי כספי

עומר גלעדי5 דקות קריאה
פיצויים למי שנחשבים נפגעי תאונות דרכים
שתף:

תאונות דרכים מתרחשות בישראל כמעט מדי יום, והמציאות הזו בהחלט מטרידה. אלא שישראלים רבים שנפגעו בתאונה כלל אינם מממשים את זכותם לקבלת פיצוי כספי גבוה. כך הם מפסידים אלפי ואף עשרות אלפי שקלים שמגיעים להם. כשהתאונה משפיעה על המצב הפיזי, יוצרת טראומה או מעוררת מתח וחרדה, נפגעי תאונות דרכים זכאיים לקבלת פיצוי משמעותי.

 

נפגעי תאונות דרכים והפיצוי הכספי
אם נפגעתם בתאונה ייתכן שאתם מפסידים אלפי ואף עשרות אלפי שקלים

 

למה אתם זכאיים לקבלת פיצוי כספי?

אדם שנפגע בתאונת דרכים, בכל היקף באשר הוא, סובל לרוב מפגיעות בטווח הארוך. יש מי שחווה מתח רגשי עצום ובעקבותיו מתקשה לישון, לתפקד או לאכול. אנשים אחרים מתמודדים עם טראומה שמלווה אותם לאורך זמן, וכאשר התאונה קשה יותר אין ספק כי הנזקים הפיזיים משמעותיים הרבה יותר. לצד כל אלה ניתן לקבל פיצוי כספי גם על הוצאות רפואיות, אובדן ימי עבודה ונזקים משניים בעקבות התאונה.

 

מי זכאי לקבלת פיצוי בעקבות תאונת דרכים?

בחינת הזכאות לקבלת פיצוי מתייחסת למספר גורמים מרכזיים, ועל פיהם ייקבע גם סכום הפיצוי. אם הנזק שנגרם הוא לכלי הרכב בלבד תוכלו לקבל את מלוא ההחזר על התיקונים השונים. כאשר הנזק הוא פיזי תוכלו לדרוש ולקבל פיצוי כספי לא רק לתיקון הנזקים שנגרמו למכונית עצמה, אלא גם בגין כל טיפול רפואי ויום מחלה. באופן טבעי, מי שחווה כאב מתמשך בעקבות התאונה יוכל לקבל פיצוי כספי גבוה אף יותר.

 

נפגעי תאונות דרכים וחומרת הפגיעה
האם נגרם נזק לרכוש בלבד – או גם לגופכם?

 

איך מקבלים את הפיצוי הכספי?

מי שעבר תאונת דרכים יכול לקבל פיצוי כספי כאמור, וכדי לממש את זכותו לקבלת הפיצוי הוא יידרש להציג מסמכים ולהוכיח את זכאותו. מאחר וישנם גורמים שונים שמשפיעים על עצם הזכאות ועל הסכום הסופי, חשוב להיות מדויקים מאוד בעת הגשת הבקשה.

 

במקרים רבים ניתן להיעזר בעורך דין שילווה את התהליך וימקד אתכם טוב יותר. כך תדעו אילו מסמכים ואישורים רפואיים נדרשים, בגין אילו נזקים תוכלו לדרוש פיצוי ובאיזה סכום, וכן מה צריך לעשות כדי להתמודד טוב יותר בפני חברת הביטוח בעת הגשת התביעה. עורך הדין מעורב לרוב גם בניהול משא ומתן אם נדרש, ובייצוג בבית המשפט במקרים שבהם חברת הביטוח מסרבת להעניק את הפיצוי הכספי.

 

אם נפגעתם בתאונת דרכים כדאי שתכירו את הזכויות שלכם מול חברת הביטוח, ואת הדרך הנכונה להתמודד עם התהליך כדי למצות את מלוא הזכויות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme