בהמשך לסערת הזיהום בקורנפלקס: ביוניליוור מודים שגם "קוקימן" זוהם בסלמונלה

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

הסערה סביב הקורנפלקס המזוהם בסלמונלה של יוניליוור מסרבת לדעוך, והבוקר נאלצה החברה לפרסם את תאריכי הייצור בהם התגלה זיהום, בעקבות פניות רבות של עיתונאים ולקוחות מודאגים.

 

ביוניליוור מנסים להרגיע את הלקוחות, וחוזרים ומדגישים שהמוצרים הנמצא בהם חיידק הסלמונלה כלל לא יצאו מהמפעל, אבל את הצרכנים זה כנראה לא משכנע. המכירות של מותגי קורנפלקס ודלי פקאן צנחו, והציבור הצביע ברגליים והפסיק לקנות את המוצרים.

 

עד היום סרבה החברה לפרסם את תאריכי הייצור, בטענה שאם המוצרים בכלל לא יצאו מהמפעל המידע לא רלוונטי, אבל לאחר שלקוחות רבים פנו לשרות הלקוחות של החברה ולדף הפייסבוק, החברה נאלצה לפרסם את התאריכים.

 

בעקבות הפרסום הסתבר, שהמוצר שזוהם בסלמונלה הוא "קוקומן" ולא "דלי פקאן", כפי שחשבו בהתחלה.

 

המוצרים ותאריכי הייצור בהם התגלה זיהום הסלמונלה הם:

קורנפלקס של אלופים 750 גרם, תאריך ייצור 26 ביוני 2016 עד 27 ביוני 2016, סימון מכונה B.

קורנפלקס בד"ץ 750 גרם, תאריכי ייצור 23 ביוני 2016 וגם 27 ביוני 2016 עד 29 ביוני 2016 סימון מכונה B.

החברה פרסמה שנמצא זיהום גם ב"קוקומן" צדפים, מתאריכי הייצור 29 ביוני 2016 עד 30 ביוני 2016, סימון מכונה B, 750 גרם.

 

כבר עכשיו אפשר להגיד שיוניליוור כשלה בניהול המשבר הזה, וכנראה שכלל לא צפתה את תגובת הצרכנים ולא נערכה כראוי. מבחינת הלקוחות, מדובר במשבר אמון של ממש מול ענקית המזון, בעיקר בגלל שהחברה לא פרסמה את המידע מיד ובתחילת הפרשה גם ניסתה להסתיר את הפרטים. ייתכן והטענות של החברה נכונות, ואין סיבה לפאניקה כי המוצרים לא יצאו מהמפעל, אבל בשלב זה הצרכנים לא מאמינים לחברה, ומשבר האמון הזה יכול לעלות לחברה בהרבה מאוד הפסדים בטווח הארוך.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme