טכנולוגיה חדשה שמייצרת מים באיכות מעולה!

שני ודאוקר2 דקות קריאה
שתף:

אנו חיים במדינה חמה ולחה ואחד מהדברים שהכי חשוב לעשות בה לאורך השנה כולה – הוא שתיית מים. אבל רגע, איזה סוג של מים כדאי לשתות? כיום ידוע שעל מנת להרוות את הגוף במים חשוב שיהיו אלה מים מטוהרים, מסוננים ונקיים, כאלה שגם הטעם שלהם נפלא. כשהמים טעימים ואין להם ריחות או טעמי לוואי קל יותר לשתות בכמויות גדולות. כשהמים נגישים ונוח למזוג אותם ממכשיר שהשימוש בו פשוט – גם הילדים ובני הנוער במשפחה יקפידו לשתות לפי הצורך וישמרו על משמעת מים תקינה. כל מה שנשאר עכשיו הוא לבחור את בר המים של תמי4 שהכי יתאים לכם ולמטבח שלכם!

 

למה חשובה איכות המים?

יש כיום כמה וכמה סוגים של מים לשתייה וצריכה אישית – מים מהברז, מים מינרליים או מה שנחשב לאפשרות הטובה ביותר – מים טריים הנמזגים ישירות ממערכת הצנרת, עוברים תהליכי סינון וטיהור כמה שניות לפני שהם נמזגים לכוס. זה בדיוק מה שמציעים ברי המים של תמי4. אנשים רבים לא סומכים על תהליכי הניקוי של הרשות המקומית ולכן מעדיפים שלא לצרוך את המים מהברז, וקשה מאד לדעת מה היו תנאי האחסון של בקבוקי המים מפלסטיק. מכאן – שהמים הטובים והאיכותיים ביותר הם אלה שמטוהרים ממש לפני השתייה.

 

בשנים האחרונות יש מודעות גבוהה מאד לנושא של איכות המים. ברי המים של תמי4 מצוידים במנגנונים טכנולוגיים מתקדמים ומתוחכמים שבזכותם המים שתמזגו ותשתו יהיו באיכות הגבוהה ביותר. כשמיטב המהדסים ואנשי המקצוע עמלים על פיתוח שיטות סינון וטיהור שבזכותן אתם תשתו מים בדרגת ניקיון גבוהה – אי אפשר שלא להצליח. לאחרונה הוטמעה מערכת ה- Maze במכשירי המים של תמי4, מה שנחשב למילה האחרונה בתחום.

 

תמי4 – כשמים והיי טק נפגשים בתוך כוס

מדובר בטכנולוגיה המובילה הידועה כיום בתחום של טיהור מים לצריכה אישית וביתית ויש לה השפעות על אופן הפעולה של המכשיר ועל איכות המים שיוצאים ממנו. מנגנון ה- Maze מוודא הרחקה מהמים של מתכות כבדות, שאריות פסולת, חומרי הדברה, מזהמים שונים או יצורים מיקרוביולוגיים. המים שנמזגים לתוך הכוס שקופים וצלולים, טעימים מאד ונקיים – בדרגת הניקיון הגבוהה ביותר שניתן להגיע אליה כיום באמצעות מכשירי מים ביתיים ועסקיים.

 

הטכנולוגיה מבוססת על שילוב בין כמה חומרים פעילים שכאשר כל אחד עושה את תפקידו – מתקבל שלם שהוא הרבה יותר גדול מסכום חלקיו – גם סיפוח מתכות כבדות (לרבות כספית), גם הרחקה ונטרול של חומרים מיקרוביולוגיים וכימיים וגם מבנה מכאני ייחודי שמרחיק ומשאיר מחוץ לכוס השתייה את כל שאר חלקיקי הפסולת שלא בריא לשתות. בזכות מבנה ייחודי ופורץ דרך זה נמנעת שקיעה של סידן שעם הזמן עלולה לגרום להיווצרות אבנית סביב מרכיבי המכשיר. מכאן, שהמנגנון גם מונע אבנית. כשמכשיר המים עושה עבורנו את כל זה – אנחנו יכולים לשתות בשמחה, בשקיקה ולהרוות את הצימאון שלנו.

 

כשמוחות מעולים משלבים כוחות ומאמץ ישראלי נושא פרי!

לא בכדי תמי4 הוא מכשיר המים המוכר והנפוץ ביותר בישראל. את טכנולוגיית ה- Maze פיתחו במשותף מהנדסים ישראליים וזרים כך שאפשר ממש להרגיש גאווה בכל פעם שלוגמים מהמים. המנגנון יכול לטהר גם כמות גדולה של מים בפרק זמן קצר כך שהוא באמת המתאים ביותר לשימוש ביתי או עסקי. אלה הסיבות אשר בגינן מכשירי תמי4 הם המבוקשים והמוכרים ביותר ולא בכדי אפשר למצוא אותם כיום בכל מטבח או חדר אוכל.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme