ילדים לא משלמים ביטוח – מאוחדת חוסכת לך אלפי שקלים בשנה

גיל מילס5 דקות קריאה
שתף:

כולנו יודעים שהביטוחים המשלימים של קופות החולים הם מאוד חשובים לבריאות שלנו ושל ילדינו אך כמו כולם גם שמנו לב שהם גם מאוד יקרים, במיוחד כשמדובר במשפחה עם כמה ילדים. אחרי בחינה של צרכי המבוטחים והקשבה לצרכיהם החליטו בקופת חולים מאוחדת לצאת במהלך חסר תקדים שיאפשר בזמן הקרוב לכל מי שחבר במאוחדת להוסיף את כל ילדיו תחת הביטוחים המשלימים של ההורים וזאת ללא כל עלות נוספת. המהלך הזה מעורר הדים בכל רחבי הארץ שכן נוצר פה חסכון של אלפי שקלים בשנה לכל משפחה בד בבד עם שיפור דרמתי בכל הקשור לשירות ולרפואת ילדים.

 

רוצה לבדוק אם גם אתה יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על ביטוחי הבריאות של משפחתך? ללא שום התחייבות

כבר 13,573 אנשים עשו בדיקה לחיסכון על הקופ"ח

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

אם יש לכם ילדים, אתם ככל הנראה מכירים את הרגע הזה על הבוקר שאתם מבינים שהילד חולה. זה נופל כמו פצצה ומשבש לחלוטין את היום. עכשיו צריך להחליט מי ייסע לרופא עם המכונית המשפחתית ויאחר לעבודה. מאותו הרגע היום רק מתחיל להשתבש: צריך לקבוע במהירות תור לרופא ילדים ולגלות שכל השעות תפוסות עד הצהריים. מרגע זה אתם הופכים למהמרים – "נו טוב, בטח יכניסו אותנו לתור אם נעשה מבט עצוב מספיק" וממהרים לקופ"ח רק בכדי לגלות שהתור ארוך מאד והיום מבוזבז.

 

זה לא חייב להיות כך ובמאוחדת החליטו לשים דגש מיוחד על קיצור תורים ומערכת ניהול תורים גמישה וחכמה. על פי סקר שנעשה בשנת 2014 עלתה רמת שביעות הרצון במאוחדת ועומדת על 92% מכלל המשתתפים. בנוסף לכך, מבוטחים רבים עוזבים את קופות החולים שלהם ועוברים למאוחדת עם 33 אלף מצטרפים חדשים.

 

 

ביטוח משלים הנותן יותר ובעלות נמוכה

הסוד הגדול של קופ"ח מאוחדת נמצא בביטוחים המשלימים (תוכניות שב"ן). במאוחדת מאמינים שתמהיל סל הבריאות הבסיסי אינו מספק ולכן הוציאו את הביטוחים המשלימים "מאוחדת עדיף" וכן "מאוחדת שיא". הביטוחים המשלימים הללו משלבים שירותים רבים יותר ובעלות פחותה. את התוצאות רואים במספרים. על פי סקר שבוצע ב 2015 על ידי מכון ברוקדייל, שירותי השב"ן של מאוחדת מובילים בפופולריות שלהם מול הקופות האחרות.

 

ילדים הם הלב שלנו

שירותיות גבוהה – בקופת החולים מאוחדת שמים את הילדים במרכז בכל מה שקשור בניהול תורים חכם ובשירותים נרחבים עם יותר רופאים מומחים ביחס לקופות אחרות. לא אוהבים לחכות לשיחה? אין צורך, כי למאוחדת יש את המענה הטלפוני המהיר מכולם.

 

דואגים לשיניים – טיפולי שיניים ניתן לקבל בחינם עד גיל 14 במסגרת חוק ביטוח ממלכתי. הילדים במאוחדת שיא בגילאי 14-18 ממשיכים ליהנות מטיפולים משמרים חינם לרבות בדיקות שנתיות, יעוץ והדרכה, הסרת אבנית, איטום חריצים וצילומי רנטגן.

 

טיפולים רגשיים לילד – שירותים רגשיים יכולים לעשות פלאים עבור ילדים הסובלים ממצוקות שונות. הידרותרפיה, ריפוי במוזיקה, טיפול באומנות או טיפול באמצעות בע"ח ניתנים תוך השתתפות עצמית נמוכה משאר הקופות. בנוסף לכך, מאוחדת מספקת שירותי אבחון להפרעות קשב וריכוז בשיטות המתקדמות ביותר.

 

משקפיים בעשירית המחיר – כן.. אתם רואים מצוין, עשירית המחיר עד 70 ₪ וזהו. ילדים ונוער עד גיל 18 המבוטחים ב"מאוחדת שיא" משלמים מחיר סמלי של 10% מעלות המשקפיים במחיר תקרה של 700 ש"ח. את השירות מקבלים בסניפי "מאוחדת אופטיקה" הפזורים בפריסה הנרחבת ביותר בישראל.

 

ילדים בריאים ב"ביקור בריא"
יש רק דבר אחד טוב יותר משירות רפואי טוב וזו רפואה מונעת. אז למה להבריא כאשר אפשר פשוט לא להיות חולה? ילדי "ביקור בריא" של מאוחדת והוריהם מקבלים את כל הכלים בכדי למקסם את הבריאות הטבעית הטמונה בהם ונמנעים ממחלות. השמנת ילדים זה אולי הנושא הכאוב ביותר של עשרות השנים האחרונות כשלכך מתלוות נטיות לסוכרת, דיכאון ומחלות לב וכלי דם. בנוסף, יותר ילדים מאובחנים כבעלי אוטיזם וכן יש עליה באבחון להפרעות קשב וריכוז. תופעות אלה ואחרות יכולות להיות מטופלות באמצעות טיפוח אורח חיים נכון ואת כל העזרה לכך אפשר לקבל ב"ביקור בריא". שירות "ביקור בריא" הינו ייחודי למאוחדת ומאד משביע רצון. 85% מההורים שביקרו ב"ביקור בריא" מעידים שלכל ילד מגיעה הזכות לביקור בריא.

 

פשוט עוברים קופת חולים
לא מרוצים מקופת החולים שלכם? זה קל לעבור קופת חולים. כל אחד זכאי לעבור קופת חולים פעמיים בשנה ועדיין לשמור על כל הזכויות הקשורות לסל הבריאות. בקשה למעבר מתקבלת בשישה מועדים בשנה: מה-1 בינואר ובדילוגים של חודשיים – 1 במרץ, 1 במאי וכך הלאה. התחרטתם? לא נורא, ניתן לבקש לבטל רישום וכן לעבור פעם נוספת באותה השנה. הרישום לבקשת מעבר לקופה חדשה או הרשמה בפעם הראשונה נעשה דרך רשות הדואר וכן באתר ביטוח לאומי. כמו כן, הזכויות שצברתם בביטוחים קודמים וכן התיק הרפואי עוברים אתכם למאוחדת.

 

רוצה לבדוק אם גם אתה יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על ביטוחי הבריאות של משפחתך? ללא שום התחייבות

כבר 13,573 אנשים עשו בדיקה לחיסכון על הקופ"ח

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme