הגרלת הגרין קארד – גם אתה יכול!

שני ודאוקר5 דקות קריאה
הגרלות גרין קארד - איפה אתם בתמונה?
שתף:

מי לא חולם את החלום האמריקאי? מי לא מדמיין את עצמו עובר לחיות במדינה שבה הכל יכול לקרות ויש בה באמת אינספור אפשרויות? לגור במדינות מעניינות שלכל אחת האופי והפולקלור שלה, לעבוד במגוון עצום של עבודות, להכיר אנשים מכל רחבי העולם ולחיות חיים של רוגע, רווחה וביטחון. אחת לשנה, מקיים הממשל האמריקאי הגרלת גרין קארד שהמשמעות שלו פשוטה – מי שיזכה בהגרלה יקבל את הזכאות להוציא לעצמו קרין קארד ללא מילוי טפסים, ללא שהייה בלתי חוקית בשטחה של ארצות הברית ובעצם להפוך בן לילה לאזרח בעל זכויות. אזרחים מכל העולם, כמו גם מישראל יכולים להשתתף בהגרלה ובזכות הכנה נכונה של מה שצריך – אפשר אפילו להגדיל את הסיכויים לזכות. רוצה גם?

 

למה צריך גרין קארד?

הממשל בארצות הברית מקפיד מאד על כניסתם של אנשים לשטחה של ארצות הברית ולא לכל אחד ניתנת האפשרות הזאת. השלטון, כמו גם האזרחים בכל המדינות נלחמים במהגרים שנכנסים למדינה באופן לא חוקי, מערערים את הדמוגרפיה, מסכנים את איכות החיים ועובדים בצורה לא חוקית. במקביל למאבק זה – מאפשר הקונגרס האמריקאי מדי שנה ל- 50,000 זוכים בהגרלת הקרין קארד לקבל תושבות קבע ואלה יכולים להגר באופן חוקי ומוסדר עם בני המשפחה שלהם לארצות הברית ולהתחיל בה חיים חדשים כתושבים מן המניין, כאלה שיש להם זכויות, שיכולים להשתקע, לעבוד, לרשום את הילדים למוסדות החינוך הציבוריים ולפוך לאזרחים אמריקאים מן השורה.

 

גם אזרחים ישראלים זכאים לקחת חלק בהגרלה ואולי גם לזכות. חשוב לשים לב שלהגרלה יש כללים ברורים ומפורשים וכל טעות או אי עמידה בתנאים אלה עלולות לגרום לכך שהמועמדות של אדם זה או אחר תיפסל ולא תיקח חלק בהגרלה עצמה. מסיבה זו לא מומלץ לבצע את התהליך לבד אלא לקבל ייעוץ וליווי מקצועיים ממי שיש לו ניסיון וידע מעמיק בתחום, מכיר את ההגרלה, את מועדי הגשת המועמדות, אופן שליחת הבקשות ולמה חשוב לשים לב. לעיתים קרובות בקשות עלולות להיפסל בשל עניינים טכניים בלבד וכמובן שכל אחד היה רוצה להימנע מכך.

 

הגרלת גרין קארד לארה"ב
גם אזרחים ישראלים זכאים לקחת חלק בהגרלה – ואולי לקבל גרין קארד

 

למה להזדרז ולמה לא כדאי לי לעשות את זה לבד?

על מנת להבין למה כל כך הרבה מוטל על הכף, צריך להבין את המשמעות של המספרים – ההגרלה היא הגרלה ממוחשבת המבוצעת על ידי נציגי הקונגרס האמריקאי. מספר העולים בגורל יעמוד על כ- 120,000 אף לא כל אלה יוכלו לממש את הזכייה. מתוך הזוכים בהגרלה, רק 55,000 הראשונים שיתחילו את תהליך ההגירה הרשמי דר השגרירויות והקונסוליות במדינות המוצא שלהם – הם אלה שיוכלו בסופו של דבר להגר לארצות הברית ולקבל את ההטבות והזכויות הנלוות. מסיבה זו, גם אם מתקבלת תשובה חיובית משמחת על זכייה בהגרלה – חשוב מאד למהר ולהתחיל את התהליך ללא שום עיכוב, אפילו לא של יום אחד.

 

כאשר את התהליך מבצעים בעזרת ייעוץ מקצועי, על ידי עובדים מוסמכים שמכירים את ההגרלה, את מה שקורה בה מאחורי הקלעים ואת מה שבאמת חשוב לדעת אודותיה – מחלחלת ההבנה שפשוט לא מומלץ לגשת לנושא הזה לבד אלא להיעזר בייעוץ המקצועי. מי שנמצא בקשר הדוק עם סוכנויות הגירה בארצות הברית ומתעדכן בנוגע לכללים והקריטריונים של ההגרלה – יידע לאילו דקויות צריך לשים לב ולהתייחס לפני שמחליטים לעשות מעשה ולהגיש את הבקשה. אדם ממוצע לא בהכרח יבין את ההבדלים הקטנים או באמת יקרא את האותיות הקטנות של ההנחיות שיכולות להיות מכריעות וחשובות. בהנחיה של איש מקצוע מנוסה ומיומן – שום פרט לא יישאר מאחור והבקשה תהיה ממוקדת, תוגש בצורה הנכונה ותגדיל לאין ערוך את סיכוי הזכייה!

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme