קרוזים מפוארים מגדירים מחדש את החופשה המושלמת

מערכת2 דקות קריאה
קרוזים - פינוק אמיתי
שתף:

הישראלים גילו את עולם הקרוזים והביקוש בשיאו! היום הם מתרחקים מהטיולים המאורגנים המסורתיים, ובמקומם הם בוחרים את כל הפינוקים הקיימים באניית הפאר, זו שמציעה את השילוב המושלם בין חדרים מרווחים וגדולים לאטרקציות, בידור ומנוחה אמיתית. המעבר מהטיולים עם המדריך, נעלי ההליכה והמסלולים שלא נגמרים – לעולם שכולו ים, שמש, בילויים ופעילויות, הוא שמסביר איך הפכו הקרוזים ללהיט הגדול בקרב הישראלים. כזה שהופך את החופשה בקריביים או בחופי אירופה לנופש יוקרתי ומפואר.

 

 

להתעורר עם הפנים לים

קרוזים הופכים לפופולרים מאוד בעולם כולו, וזה לא מפתיע שגם בישראל מדובר בטרנד לוהט. ספינת התענוגות העצומה מחליפה את הטיולים הקלאסיים והופכת את החופשה כולה לחוויה בלתי רגילה. רק דמיינו לעצמכם את היקיצה הטבעית בבוקר, מול הים, את ארוחת הבוקר העשירה תחת כיפת השמיים, את הספר שתקראו על כורסת החוף הנוחה ואת הקוקטייל הצונן שישלים את התמונה.

 

אל כל אלה מצטרפות גם שפע של אטרקציות נהדרות, למי שפשוט חייב לזוז. קירות טיפוס ומגלשות מים, מופעי בידור ואפילו הצגות ומחזות זמר – הכול מתקיים על הספינה כדי שלא תצטרכו להתאמץ, לחפש, לנווט או להסתמך על מדריך הטיולים שלכם. אם אתם מתכננים חופשה משפחתית גם לילדים יש המון פתרונות מעולים, כולל חדרי משחקים, מועדון ג'ימבורי וצוות שיעסיק את הזאטוטים כשאתם זקוקים לארוחה רומנטית או לשעה של שקט על שפת הבריכה עם מרגריטה קפואה.

 

קרוזים

 

מסעדות פאר וספא מפנק

כל מי שיצא אי פעם לטיול מאורגן יודע שהשליטה שלו על לוח הזמנים די מוגבלת, וכנראה גם המבחר הקולינרי, זה שתלוי בעיקר במדריך ובמסלול המוגדר. זוהי עוד נקודה לזכות הקרוז המפואר, שבו יש לכם את האפשרות להחליט מה אתם עושים בכל רגע נתון. מצד אחד שפע של מסעדות עם תפריטים עשירים ומגוונים מאוד, מאוכל מקסיקני או איטלקי ועד מסעדות דגים וברי קינוחים. מצד שני ספא עם כל הטיפולים והשדרוגים הקיימים. בין אם אתם יוצאים לחופשה בג'מייקה, בקריביים או באירופה, זו דרך מדהימה לנפוש בזוג, עם חברים או עם כל המשפחה.

 

אירוח ברמת חמישה כוכבים

יש כמה וכמה יעדים שהופכים למבוקשים במיוחד בשנים האחרונות, ובראשם יעדים כמו הקריביים, אלסקה, איי הבהאמס, ג'מייקה וכמובן אירופה. אלה מקומות אקזוטיים ומסעירים עם אינסוף נופים בלתי רגילים, וההגעה אליהם עם ספינת פאר היא דרך מיוחדת במינה לשדרג את החופשה שלכם. כך, עם אירוח ברמת חמישה כוכבים, עם חדרים משודרגים, מסעדות משובחות, שלל אטרקציות, חנויות על הספינה עצמה ואפילו מתחם ספא, בריכה ונוף לים – הנופש האמיתי מתחיל בדרך אל היעד. אם נודה באמת, כל הטוב הזה אפילו מתעלה על הטיולים הרגליים שצפויים לכם לאחר העגינה.

 

 

מצטרפים לנוף עוצר הנשימה

קרוזים, בוודאי אלה שמשלבים בין שיט בספינת תענוגות לטיול מאורגן בשטח, למעשה מעניקים לנופשים את כל מה שהם מחפשים – במקום אחד. בכל רגע במהלך היממה אתם מוקפים בים, בין אם כשאתם פותחים את הבוקר עם קפה וארוחה טובה, בין אם כשאתם שומרים על כושר במהלך החופשה ובין אם כשאתם מבלים עם הילדים במתחמי הבילוי. מצד שני, הנוף המרהיב הוא לא לצפייה בלבד. בן רגע תהפכו לחלק ממנו, תשתלבו בו ותרגישו את החול תחת הרגליים. זאת חוויה נדירה, סוחפת ומרגשת שמתחילה הרבה לפני שתגיעו אל היעד.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme