הפרויקט היוקרתי באזור הלוהט של תל אביב

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
תל אביב מושכת את כולם
שתף:

תל אביב היא ללא ספק העיר המבוקשת ביותר בישראל, והפרויקט היוקרתי של קבוצת חג'ג' מכניס לתוך האווירה הצעירה והססגונית את העיצוב היוקרתי והמפואר שאף אחד לא נשאר אדיש בפניו. פרויקט Moma Tel Aviv ממוקם בלב ליבה של העיר ללא הפסקה, באזור שוקק חיים עם ברים ומסעדות, פארקים וגלריות. אם יש פרויקט נדל"ן אחד שמושך את תשומת הלב של הצעירים – זה ללא ספק הפרויקט הזה.

 

השילוב בין פנאי לתרבות

את תל אביב לא באמת צריך להציג, והטוב שיש לעיר להציע ברור לכולם. מצד אחד מתחמי תרבות ופנאי מרתקים, עם המון הצגות, סרטים, מוזיאונים וגלריות. מצד שני מקומות בילוי מעולים, שפע של מסעדות שף ובתי קפה, וגם מדשאות ירוקות, מתחמי כושר ובריאות ועוד אינסוף אטרקציות ופעילויות לכל יום, לכל שעה ולכל תושב ותושבת. פרויקט הדגל של קבוצת חג'ג', הממוקם בין פלורנטין ליפו העתיקה, ברחוב שלמה המרכזי, הוא פרויקט שמספק לדיירים את כל היתרונות האלה – ועוד רבים אחרים.

 

העיצוב היוקרתי של הפרויקט משמעותי, ללא ספק. שני מבנים מרהיבים הנישאים ל-18 קומות ולצדם שני מבנים נוספים, מרשימים לא פחות, הנישאים לגובה של 6 קומות. מהדירות המפוארות משקיפים הדיירים אל המדשאות ואל מתחמי הבילוי, וזוהי בדיוק איכות החיים שמגיעה לכל אחד ואחת מהדיירים בפרויקט.

 

פרויקט בתל אביב
לא צריך להציג את תל אביב – העיר המבוקשת בישראל

 

הזדמנות נפלאה למשקיעים

פרויקט המגורים החדשני והמלהיב של קבוצת חג'ג' מספק שפע של יתרונות לדיירים, ומשום כך הוא מציע אפיק השקעה נהדר גם למשקיעים. בזכות המיקום האטרקטיבי בלב תל אביב, בזכות הביקוש הבלתי נגמר לעיר שלעולם אינה עוצרת, ובזכות המפרט העשיר והבנייה המתוכננת לפרטי פרטים, רוכשי הדירות בפרויקט צפויים ליהנות מכל העולמות. מצד אחד איכות חיים ללא פשרות, במתחם תוסס ובלב האקשן. מצד שני, מי שיעדיף לרכוש דירה להשקעה יוכל ליהנות מתשואה נאה בזכות מחירי השכירות באזור – ובפרויקט היוקרתי בפרט.

 

דירות קטנות וגדולות גם יחד

עוד סיבה טובה להצטרף לפרויקט היוקרתי, בין אם מטרת הרכישה היא מגורים או השקעה, היא ההיצע האדיר של נכסים המותאמים לכל צורך. הדירות במגדלים נבנות בהתאם לצרכיהם המשתנים של הדיירים, מדירות 2 חדרים לרווקים או לזוגות טריים, דרך יחידות גדולות יותר למשפחות צעירות ועד למיני פנטהאוזים או פנטהאוזים גדולים למי שאוהב את החיים הטובים, את השפע ואת הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

 

הפרויקט לכולם
דירות קטנות וגדולות זו לצד זו

 

השילוב המנצח בין מגורים לתעסוקה

הפרויקט הייחודי בהחלט משנה את כללי המשחק ומשדרג את איכות החיים של הדיירים באחד האזורים המרכזיים והמבוקשים בתל אביב. השילוב בין מגורים, תעסוקה ומסחר, כמו גם התכנון המפורט של דירות יוקרתיות באיכות גבוהה, כל אלה יחד הופכים את הפרויקט להצלחה אדירה ומעניקים יתרונות אדירים לא רק לדיירים – אלא גם למשקיעים שמחפשים נכס איכותי שיספק תשואה לאורך זמן.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme