ראש עיריית נתניה מאשרת מספר מצומצם של קרקעות למגורים – ויוצרת הזדמנות חסרת תקדים

מערכת2 דקות קריאה
קרקעות מאושרת לרכישה בנתניה
שתף:

התכנית הייחודית של ראש עיריית נתניה בקרקעות "לב המטרופולין" הפכה את הקרקעות ליעד אטרקטיבי במיוחד – עם 15 יחידות קרקע בלבד!

 

ההשקעה האדירה בנתניה הופכת אותה ליעד מרכזי, ורק לאחרונה אושרה קרקע למגורים במחיר השקה חסר תקדים של 285,000 שקלים בלבד! זוהי ללא ספק הזדמנות מצוינת להשקיע באזור שעומד להפוך לאחד הבולטים והמבוקשים בעיר, ורצוי למהר לפני שהקרקעות יאזלו. למעשה, מספר מוגבל מאוד של קרקעות יוצא בשלב זה לשיווק, והמשקיעים מזהים את ההזדמנות שניצבת לפניהם.

 

תכנית המתאר של נתניה, שאושרה פה אחד בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, עומדת לשנות לחלוטין את פני העיר היפהפייה בשרון. התעסוקה בעיר תצמח, מוסדות ציבור חדשים ייבנו ואלפי יחידות דיור צפויות להיבנות באזור. ההשקעה בפרויקט כבר עכשיו, כשהמחירים עדיין נמוכים, היא הצעד המתבקש שיבטיח תשואה נאה בשנים הבאות.

 

 

המיקום האסטרטגי: קרוב לכביש 2

אזור "לב המטרופולין" נחשב לאזור בעל חשיבות רבה מבחינת המשקיעים, אלה שמזהים את הפוטנציאל האדיר של נתניה. במקום הזה, מערבית לכביש 2 ובמרחק הליכה מחוף הים, צפויות להיבנות עשרות אלפי יחידות דיור כבר בשנים הקרובות. כאן תחל למעשה התרחבות העיר כולה, והיא צפויה להפוך למוקד מרהיב למגורים, לעסקים ולמסחר.

 

השכונה החדשה הצפויה במסגרת התכנית, היא שכונה יפהפייה שתכלול בשלב זה כ-3,000 יחידות דיור. כדי להבטיח איכות חיים בלתי רגילה מתוכננים גם פארק מרהיב לצד מוסדות ציבור ומערך תחבורה מהשורה הראשונה. השילוב בין מגורים למסחר ובין פנאי לתעסוקה הוא שהופך את נתניה בכלל – ואת השכונה המיועדת בפרט – לפנינת נדל"ן של ממש בעיר שנחשבת ממילא ליעד לוהט עבור משקיעים מכל העולם, ולא רק מישראל.

 

המחיר האטרקטיבי: על 15 קרקעות בלבד

תכנית המתאר של ראש עיריית נתניה אושרה, כאמור, אבל בשלב הזה הוקצו 15 יחידות קרקע בלבד. יחידות אלה נמכרות במחיר השקעה שצפוי לזנק בתוך זמן לא רב, וככל שהתכנית תתקדם ערך הקרקע יעלה פי שלוש לפחות. מחירן של הדירות שייבנו במקום הזה ממש צפויים לעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים, והקרבה לים עשויה להעלות את המחירים עוד יותר.

 

מחיר יחידת קרקע עומד היום על כ-285,000 שקלים בלבד, ומבט קדימה אל העתיד חושף עד כמה ההשקעה הזו משתלמת באמת. מחירי הקרקעות בעיר ובישראל בכלל רק עולים, ועם החיבה של המשקיעים הצרפתים בדירות בנתניה זהו בדיוק המקום שבו כדאי להשקיע – כבר עכשיו. כך יוכלו רוכשי הקרקעות ליהנות לא רק ממחירים נוחים מאוד, אלא גם מהזדמנות לייצר תשואה גבוהה עם מכירת הדירות. תוכלו להתרשם ה

 

 

נתניה בין היעדים הלוהטים בישראל

הקרקע המשווקת כיום במסגרת התכנית היא אחת מעתודות הקרקע המרכזיות והלוהטות בארץ, ומכאן שההחלטה לשווק 15 יחידות קרקע בלבד יוצרת הזדמנות שצפויה להיעלם בתוך זמן קצר. חברת הנדל"ן "אורן גרופ" היא זו שמשווקת את הקרקעות, ועם הניסיון האדיר שלה בפרויקטים אחרים בנתניה ובערים גדולות בישראל, היא מאפשרת למשקיעים ליהנות מכל היתרונות האפשריים – ממחיר רכישה אטרקטיבי ועד לפוטנציאל ליצירת תשואה גבוהה, אין ספק שזו דרך נהדרת להצטרף כבר עכשיו לפרויקט שעומד לשנות את פני השרון בכלל ואת פניה של נתניה בפרט, ולהרוויח מהמהלך הזה בשנים הקרובות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme