כ-3.5 מיליון ישראלים זכאים לאזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי – ולכל היתרונות שלהם

עודכן 6 נובמבר, 2019

בזמן שאתם חולמים על מגורים או עבודה באירופה, יש מי שכבר מגשים את החלום ונהנה היום מההטבות שמציעה אזרחות באחת מ-28 מדינות האיחוד האירופי. אולי גם אתם בין מיליוני הישראלים שיכולים להוציא דרכון אירופאי.

 

לימודים בחינם או בסבסוד חלקי, ללא צורך בוויזה ל-185 מדינות (כולל ויזה אוטומטית לארה"ב ולאוסטרליה) והזדמנויות להשקעה אטרקטיבית בנדל"ן – אלה הם רק חלק מיתרונותיו של הדרכון האירופאי, על קצה המזלג. יתרונות אלו משכו מאות אלפי ישראלים לנצל את זכותם בחוק. כיום, כמיליון ישראלים כבר מחזיקים בדרכון נוסף, שמאפשר להם לטייל, לעבוד וללמוד כמעט בכל מקום באירופה.

זכאות לקבלת אזרחות פורטוגלית תלויה במספר גורמים. מעל 105,345 ישראלים כבר בדקו את זכאותם לאזרחות פורטוגלית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. ניתן להריץ בדיקת התאמה ראשונית ממש כאן:

 

הישראלים שקיבלו את האזרחות נהנים מהיתרונות

מיליון ישראלים כבר זיהו את ההזדמנות שניתנה להם, וגם ידוענים כמו עדי הימלבלוי, שני קליין, עינת שרוף, אושרי כהן, חן אמסלם, מגי אזרזר, קותי סבג, שני כהן, עופר חיון ואלברט אילוז בדרך לדרכון אירופאי שנותן להם הזדמנויות בלתי מוגבלות לצד תחושה של קריירה בינלאומית.

הזכאות לקבלת האזרחות והדרכון מגיעה לכל ישראלי אשר עלה בעצמו, או אשר הוריו או הוריהם עלו מאחת המדינות הבאות: מרוקו, לוב, אלג'יריה, תוניסיה, מצרים, סוריה, לבנון, תורכיה, יוון, קפריסין או בולגריה. במילים אחרות, כל יהודי ממוצא ספרדי שמוכיח קשר של צאצאות למגורשי ספרד ופורטוגל, רשאי להגיש בקשה לקבלת אזרחות פורטוגלית, לאחר שמלאו לו 18 שנים.

 

אזרחות פורטוגלית

החלום הישראלי – באירופה

חשוב לזכור כי הדרכון האירופאי לא מחליף את הדרכון הישראלי בשום שלב. למעשה, ישראלים רבים בוחרים להחזיק שני דרכונים כדי ליהנות מכל העולמות. מצד אחד הם מחוברים לבית ולמדינה, ומצד שני הם יכולים ליהנות מאפשרויות שנמצאות לעתים גם מחוץ לגבולות המדינה. הם יכולים להבטיח לעצמם עתיד טוב יותר עם תואר אקדמי בחינם או בעלות משתלמת באחת מ-28 המדינות שחברות באיחוד האירופאי, או עם השקעות נדל"ן אטרקטיביות, למשל. לחלקם, דרכון אירופאי מעניק תחושת ביטחון, בתקופות בהן קיים לחץ כלכלי או ביטחוני ואפילו מאפשר ספונטניות, בעתות בהן אנו צריכים שינוי או הרפתקה חדשה.

איך מקבלים אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי?

כאמור, אזרחות פורטוגלית מגיעה ליהודים ישראלים שהם מעל גיל 18, על פי קריטריונים שהוגדרו על ידי הקהילה היהודית בפורטוגל – שהוסמכה על ידי ממשלת פורטוגל. חברת פספורטוגו (PassporTogo) – החברה המובילה לאזרחות ודרכון אירופאים, תממש את זכאותכם בקלות וביעילות מבלי שתצטרכו להסתבך עם הבירוקרטיה. עם צוות מומחים רב תחומי ו-15 עו"ד המיומנים בחוקי האזרחויות האירופאיות  – תוכלו לקבל את האזרחות והדרכון המיוחלים בוודאות וללא חשש.

לחברת פספורטוגו שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד, ולמעשה רוב הישראלים שעוברים את בדיקת הזכאות אכן מקבלים אזרחות פורטוגלית ודרכון אירופאי. בכל מקרה, אם זכאותכם לא תאושר על ידי הקהילה היהודית – תקבלו החזר כספי מלא. לפספורטוגו ותק של 30 שנה, סניפים בפריסה רחבה בארץ ובעולם ועשרות אלפי לקוחות שעושים את דרכם לאזרחות אירופאית. לכן, כדאי להגיש את הבקשה כבר עכשיו ולהצטרף לעשרות אלפי ישראלים שכבר מימשו את זכאותם ונהנים כעת מעולם שלם של אפשרויות.

זכאות לקבלת אזרחות פורטוגלית תלויה במספר גורמים. מעל 105,345 ישראלים כבר בדקו את זכאותם לאזרחות פורטוגלית, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. ניתן להריץ בדיקת התאמה ראשונית ממש כאן:

 

 

זכאות לדרכון פורטוגלי
עינת מילר
האם אתה זכאי לדרכון פורטוגלי?
בחר את קבוצת גילך לבדיקה