איך לחסוך כסף ברכישות חדשות?

מערכת5 דקות קריאה
שתף:

אין תחליף לתחושה הנפלאה של מוצר חדש בו איש לא השתמש קודם. מן העבר השני, בדרך כלל מוצר זה יעלה יותר מגרסאות משומשות שלו. הדבר נכון בתחום הרכב, מוצרי האלקטרוניקה, האופנה, הריהוט ותחומים נוספים. מי שאינו רוצה להתפשר ובכל זאת רוצה לרכוש מוצרים חדשים יכול לחסוך כסף במגוון דרכים. המדריך המלא לדילים הטובים לפניכם.

קונים רכב חדש? בצעו טרייד אין

הידעתם כי חברות הרכב מציעות לכם הנחה ניכרת על הרכב אם תמכרו להן את הרכב הישן שלכם? אין זה משנה אם מדובר במודל 2005 או במודל 2016 – כל אחד מהרכבים יוכל להעניק לכם הנחה ניכרת. לכן, במקום להמתין במשך חודשים עד שיגיע הקונה שיסכים לשלם את המחיר המלא על הרכב שלכם – עשו עסקת טרייד אין וקנו רכב חדש במחיר מציאה. כדאי לדעת שאם אתם קונים רכב של אותו היצרן תוכלו להגיע לאחת מסוכנויות הרכב של היבואן הרשמי עם המכונית הקיימת שלכם (אחרי שצחצחתם אותה למשעי) ולצאת באותו יום עם רכב חדש לאחר שקבלתם את התמורה הגבוהה ביותר עבור הרכב שלכם.

 

חפשו את הדילים בארה"ב ובסין

יש מגוון רחב של ימים בהם מוצרי אלקטרוניקה וביגוד מוצעים בהנחה משמעותית. קרוב לחג ההודיה יש יום שישי אחד שמכונה "בלאק פריידי". באותו יום שישי כל המוצרים מוצעים בהנחה בחנויות כמו בסט-ביי, וולמרט וחנויות נוספות. אתם יכולים לבצע שילוח לכתובת אמריקאית דרך חברות המעניקות שירות "כתובת בארה"ב" וליהנות ממשלוח מהיר לארץ.

ביום השני לאחר מכן מתרחשת חגיגה נוספת "סייבר מנדיי". גם ביום זה יוצעו מגוון רחב של מוצרים בהנחה – כולם בחנויות מקוונות ברחבי ארה"ב. ממותגי ארנקים, נעליים ועד לעוזרות קוליות אישיות – כולם יוצעו במחירים זולים במיוחד.

תקופה נוספת בה מוצעות הנחות משמעותיות היא "יום הרווקים הסיני". כל החנויות הווירטואליות המציעות מוצרים מסין ינסו לפתות אתכם לקנות אצלם. את התאריך של היום הזה קל מאד לזכור – 11 בנובמבר.

קופונים

אתרי הקופונים גם הם מלאים במגוון רחב של מוצרים שאתם יכולים לקנות בהנחה לזמן קצוב. לצד המוצרים הפיזיים ומכשירי האלקטרוניקה תמצאו בהם גם מגוון שירותים ובילויים. למשל, ארוחות בחצי המחיר במסעדות שף בישראל, בילויים בצימר או בפארק יוקרתי או יום מפנק בספא בבית מלון. האתרים מציעים גם ריהוט במחיר מיוחד, מגבות ומותגי אופנה בהנחות שלא כדאי לפספס.

 

חדש ביד שניה

חנויות יד שניה מפתיעות לפעמים במוצרים כמעט חדשים. כמה פעמים יצא לכם לרכוש ג'ינס חדש, ללבוש אותו פעמיים שלוש ולאחר מכן להטמינו במדף הגבוה ביותר בארון? במקרים רבים הבגדים הללו מגיעים לחנות יד שניה כמעט חדשים. נסו לסייר בחנויות יד שנייה ולגלות מי עומד מאחוריהם: חלקן מסייעות לארגונים כמו ויצ"ו או פועלים למען מטרות חברתיות אחרות ומאפשרות לכם לתת משהו מעצמכם כאשר אתם זוכים למוצר במחיר אטרקטיבי.

לסיכום, לא תמיד אתם חייבים לשלם את המחיר המלא על מוצר חדש. תוכלו להיעזר באתרי הקופונים, למצוא את הימים בהם יש דילים באינטרנט, לעשות טרייד אין לרכב או לבקר בחנויות יד שנייה ולמצוא מוצר שאולי היה לו בעלים קודם אך הוא עדיין חדש עבורכם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme