איך לבחור את הסלון המשתלם ביותר

איתן נוימן5 דקות קריאה
שתף:

 

השוואה בין סלונים 2+3 ובין מערכת ישיבה פינתית תעזור לכם לעצב את החדר הכי חשוב בבית. מבולבלים? הנה כל האפשרויות

עיצוב חלל הפנים של הסלון מתחיל בבחירת מערכות ישיבה: בניגוד לחדרי שינה שמעוצבים סביב המיטה או המטבח שמתוכנן סביב הכיור, האופי של הסלון נקבע לפי הספה או הכורסא שיש בתוכו. בנוסף, סלון ממוצע מגיע כיום לגודל של 16-20 מ"ר ולכן לא אמורה להיות שום בעיה להתאים את מערכות הישיבה לצרכים הספציפיים של בני המשפחה.

הבעיה היא שסלון שמתאים למשפחה אחת לא בהכרח יתאים למשפחה אחרת. זה אומר שאם מנסים לבחור מערכת ישיבה רק על בסיס המלצות של חברים וקרובי משפחה, יש סיכוי גבוה לאכזבה. מצד שני, עיצוב מחדש של הסלון מתבצע רק אחת לכמה שנים – אז זה בטח לא נושא שנרצה להתפשר עליו.

אז מה עושים? קודם מכירים את ההבדלים בין הסלונים הקיימים. לאחר מכן, כל שנותר הוא להתמקד בקטגוריה הרלוונטית ולהשוות בין 2-3 דגמים שעומדים בתקציב. בואו נצא לדרך.

 

 

מערכות ישיבה של 2+3: חיסכון בזמן ובכסף

סלונים 2+3, שמכונים גם סלונים דו וסלונים תלת, מייצגים את הווריאציה הקלאסית של מערכות ישיבה. אלו קודם כל סלונים נוחים ומעוצבים שיכולים להשתלב נהדר בכל בית, כי הם מגיעים עם תמיכה אורטופדית מלאה ונוחים באותה מידה גם לשכיבה וגם לישיבה. אם אתם מאלה שמתחילים את הערב מול הטלוויזיה אבל עוברים למצב שכיבה ככל שהדקות נוקפות, מערכות ישיבה של 2+3 יציעו לכם תנאים מושלמים.

שנית, מערכות ישיבה 2+3 חוסכות מכם את הצורך לקבל החלטות לגבי שאר הריהוט. לסלונים כאלה יש המון נוכחות בחלל הפנים של הבית, הם מומלצים עבור מי שאוהבים לארח והדבר היחיד שנדרש כדי להשלים אותם זה שולחן קפה קטן וידידותי. בגלל שמערכות הישיבה נמכרות עם דגמי דו ותלת שמעוצבים באותה צורה ומאותם חומרי גלם, אתם חוסכים גם בזמן וגם בהוצאות.

 

סלון פינתי: סוגר לכם את הפינה

סלון קטן או עמוס יחייב שימוש בפתרונות יצירתיים. כחלק מזה, יש לכם את האפשרות ליהנות מהיתרונות של מערכת ישיבה פינתית. כאן הפינה הופכת הלכה למעשה לעוד מקום ישיבה, מה שמפנה את שאר החלל לרהיטים נוספים כגון שידה, כורסא, מנורה עומדת וכן הלאה.

סלונים פינתיים אפשר להשיג בדגמים מתכווננים וגם חשמליים. אם פעם הסלונים האלה היו בנאליים ורבים ויתרו עליהם בגלל נוחות מוגבלת, הרי שכיום ניתן להשיג אותם עם מושבים בעלי ריקליינר ועם תמיכה מלאה לגב התחתון והצוואר. כמו כן, מערכת ישיבה פינתית מציעה לפחות 5 מושבים והיא מגיעה הן בגרסת עור והן בגרסת בד משולבת עור. סוגר פינה, כבר אמרנו?

 

למה יש פערי מחירים?

כדאי לדעת שיש פערי מחירים של עשרות אחוזים בין הדגמים השונים של סלונים מעוצבים. גם אם מתמקדים בקטגוריה ספציפית של מערכות ישיבה 2+3 לעומת סלונים פינתיים או ההיפך, מגלים שבכל סכום יש אפשרויות אחרות.

הסיבה לפערי המחירים קשורה לגודל הסלון, איכות חומרי הגלם וההבדל בין עור, בד ובד משולב עור. בתקציב של 10-14 אלף ש"ח למשל תוכלו להשיג סלון פינתי ענק בעיצוב יוקרתי קלאסי, בעוד במחיר של כ-5,000 ש"ח תצטרכו להסתפק רק בסלון דו מושבי.

לשם השוואה, תקציב של כ-10 אלף ש"ח כבר ישיג עבורכם סלון 2+3 מתכוונן ובמחיר של 6,000 ש"ח תוכלו לצייד את החדר הכי חשוב בבית בסלון תלת מושבי מבד איכותי ומפנק במיוחד.

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme