במקום תואר אקדמי: 5 קורסים מקוונים שיקפיצו לכם את הקריירה

מערכת2 דקות קריאה
קורסים מקוונים לקריירה
שתף:

פעם לימדו אותנו שאנחנו פשוט חייבים תואר אקדמי. שלוש שנות לימודים שכוללות לילות לבנים, משכורות רעב ומרדף תמידי אחר הציונים – זה היה הצעד הראשון בדרך לקריירה מקצועית. כך חשבנו. אלא שהיום אפשר לקבל המון מידע גם בלי להגיע להרצאות שמונעות מאיתנו אפשרות לשלב גם עבודה במשרה מלאה או חיי חברה. האינטרנט שינה גם את התחום הזה, ויש כמה קורסים מקוונים שיכולים לעזור לכם להשיג ידע שאיתו תוכלו להשתלב בעולם התעסוקה או להפוך לעצמאיים מאושרים.

 

 

1 – הקמה וניהול עסק

חשבתם שתואר במנהל עסקים הוא מה שאתם צריכים כדי לנהל עסק משלכם כמו שצריך? תחשבו שוב. קורס ממוקד הוא לא רק קצר יותר, הוא גם פרקטי למדי. מה שאתם באמת רוצים וצריכים לדעת, זה איך בכלל מתחילים, מה השלבים הדרושים להקמת עסק, מה אומרת הסטטיסטיקה ומה מסתתר מאחוריה. בקיצור, תלמדו כאן הכל – מההחלטה לעשות את הצעד הגדול, דרך ההליכים הבירוקרטיים ועד לתוכנית השיווקית האידאלית.

איפה לומדים? קורס מקוון של MyCo, מחיר רגיל 1,190 ש"ח (נכון לכתיבת שורות אלה במבצע, 595 ש"ח).

 

קורסים מקוונים להקמת עסק
איך מקימים עסק ועושים את זה נכון?

 

2 – עיצוב גרפי

יש תחומים שבהם העבודה לא נגמרת לעולם, בטח בעידן הרשתות החברתיות והדיגיטל. עיצוב גרפי הוא אחד התחומים האלה, והוא יכול לשמש אתכם לעיצוב מודעות ובאנרים, לתכנון חוברות וספרים, ולעוד מגוון רחב למדי של נושאים. תוכלו להתחיל מקורס שמתמקד בפוטושופ, ולהמשיך משם לקורסים אחרים (כמו אילוסטרייטור), וכבר לאחר הקורס אפשר בהחלט להציע שירותים ללקוחות, לבנות תיק עבודות ולהתחיל לצמוח בעולם העיצוב הגרפי.

איפה לומדים? קורס במכללת Udemy – אמנם באנגלית, אבל במחיר מצוין (כ-52 שקלים בלבד).

 

 

3 – סדנת כתיבה שיווקית

בין אם אתם מחפשים את הדרך הנכונה לנהל בעצמכם את התוכן שלכם ובין אם אתם רוצים ללטש את המיומנויות שלכם ככותבי תוכן, סדנת כתיבה היא דרך לא רעה בכלל לעשות את זה. אתם יכולים גם לבחור את המסלול שמתאים לכם, ולשלם עליו בהתאם, בין 590 ש"ח ל-1,690 ש"ח.

איפה לומדים? סדנת כתיבה אפקטיבית של צפריר בשן.

 

סדנת כתיבה אונליין
סודות הכתיבה השיווקית – בלי לצאת מהבית

 

4 – קורסים מקוונים לצילום ועריכה לבלוגים ולאינסטגרם

בעידן הרשתות החברתיות והבלוגים, לא מפתיע לגלות שאנשים רבים מייצרים תוכן בכמויות, ומחפשים את הדרכים לבלוט בין שפע של מתחרים ומתחרות. קורסים מקוונים בתחום יאפשרו לכם ללמוד איך לצלם תמונות טובות ואיך להשתמש באפליקציות של עריכת תמונות כדי ליצור שפה אחת אחידה בפיד שלכם.

איפה לומדים? הקורס של הדוניסטית | קורס קידום העסק באינסטגרם של נטלי מילוא

 

5 – קורס בניית אתרים

הקורס הזה לא ממש זול, אבל הוא בהחלט מקיף. היום, כשכולם נמצאים אונליין ולכולם יש אתר אינטרנט, גם אתם יכולים להשתלב בתחום המבוקש ולהציע את השירות שלכם כמתכנני אתרים. הקורס הזה מתחיל מהיסודות (מה זה בכלל וורדפרס ואיך הוא עובד), וממשיך לנושאים כמו פיתוח האתר, עיצוב באמצעות אלמנטור, תוספים, פיתוח פופ-אפים וניהול בלוגים. בקיצור, דרך טובה לקבל ידע חשוב ולהתחיל לעבוד.

איפה לומדים? הקורס של חוליאן טרומפר (כ-2,950 שקלים).

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme