16 רעיונות פשוטים להקמת עסק מהבית – בזול

מערכת3 דקות קריאה
אפשר להקים עסק מהבית בזול
שתף:

בין אם אתם מחפשים דרך טובה לייצר עוד הכנסה ובין אם נמאס לכם מהפקקים ואתם מעדיפים לבלות יותר עם הילדים, יש היום שפע של דרכים לייצר כסף מהבית, ובלי השקעה אדירה. אתם לא צריכים לשכור משרד או חנות, לגייס כוח אדם ולרכוש ציוד וחומרי גלם. עם ידע מתאים ולרוב גם עם מחשב וחיבור לאינטרנט, אתם מסודרים.

 

 

1 – שירותי אדמיניסטרציה מהבית

אם אתם אנשים מאורגנים שיודעים לתפעל מערכות לניהול חשבוניות, יומן אלקטרוני ומייל, סביר להניח שגם אתם יכולים להציע שירותי אדמיניסטרציה ללקוחות עסקיים. האמת היא שעבור בעלי עסקים קטנים השירות הזה חיוני והוא שווה לא מעט, בעיקר אם תוכלו להסיר מעליהם טרדות יומיומיות הקשורות לניהול כספים, גבייה, שירות לקוחות ותיאום פגישות.

מה אתם צריכים בשביל זה? מחשב, אינטרנט ויכולת טובה ללמוד מערכות שונות. בקיצור, אפס השקעה.

 

שירותי אדמיניסטרציה
שירות חיוני לבעלי עסקים קטנים. אדמיניסטרציה מהבית.

 

2 – שיווק דיגיטלי

גם אם אין לכם את הידע הדרוש, קורס מקוון הוא לא עסק מאוד יקר, ועם הכלים שתרכשו תוכלו להציע את השירותים שלכם למגוון רחב של לקוחות קטנים או גדולים. כך תוכלו לעזור ללקוחות שלכם לתכנן את הקידום האורגני שלהם במנועי החיפוש, לתכנן את האסטרטגיה שלהם בפלטפורמות השונות ואפילו איך להקים אתר שיתאים בדיוק לצרכים שלהם. זהו אחד התחומים המבוקשים היום, ובצדק, ואתם יכולים לעשות את זה בעצמכם, מהבית.

מה אתם צריכים בשביל זה? קורס (פרונטלי או מקוון), מחשב וחיבור לאינטרנט. מחירו של קורס מקוון מתחיל ב-3,000 שקלים ויכול להגיע גם ל-10,000 שקלים בחלק מהמקרים.

 

3 – ניהול רשתות חברתיות

אם אתם מבלים ממילא בפייסבוק או באינסטגרם, אולי הגיע הזמן לעשות מזה כסף? אתם צריכים כמובן מידה מסוימת של יצירתיות והיכרות טובה עם ממשק ניהול המודעות ועם עולם הפרסום הממומן, אבל אם יש לכם את זה – אתם יכולים להציע שירותים ללקוחות עסקיים, לעבוד מהבית ולהרוויח יפה. ניהול עמוד פייסבוק עסקי יכול להכניס לפחות 1,500 שקלים בחודש (בתלות בהיקף העבודה), אז עם כמה לקוחות מרכזיים תוכלו לייצר יופי של הכנסה.

מה אתם צריכים בשביל זה? קורס שיעלה לכם כמה אלפי שקלים, מחשב וחשבון משלכם ברשתות החברתיות המרכזיות.

 

4 – שיווק שותפים

כמה נוח להרוויח כסף מקידום מוצרים ושירותים של אחרים. כדי לעשות את זה אתם צריכים בעיקר בלוג או אתר אינטרנט משלכם, ולאחר מכן תוכלו לבחור מוצר שתרצו לקדם.

מה אתם צריכים בשביל זה? אתר אינטרנט או בלוג.

 

5 – בניית אתרים

הזכרנו קודם את השיווק הדיגיטלי, ובעלי עסקים בהחלט זקוקים למישהו מקצועי שיודע איך לקדם את האתר שלהם בצורה טובה ונכונה. עכשיו בואו נלך צעד אחד אחור, לתכנון ולבניית האתר. בוגרי קורס בניית אתרים יודעים איך לתכנן אתר תדמית או חנות מקוונת, איך לבחור תבניות עיצוב מתאימות ואיך בכלל בונים מפת אתר לכל לקוח ולכל סוג עסק.

מה אתם צריכים בשביל זה? קורס (כמה אלפי שקלים) ומחשב.

 

6 – עיצוב גרפי

כל בעל עסק צריך לוגו, עלוני שיווק או ניוזלטר שיישלח ללקוחות במייל, ועוד לא אמרנו מילה על עיצוב מגזינים, עלוני מידע או הזמנות לאירועים. בקיצור, אם יש לכם את התוכנות המתאימות, את הידע וכמובן את החשיבה היצירתית הנכונה, יש לכם הזדמנות להקים לעצמכם סטודיו פרטי משלכם בעלות נמוכה למדי.

מה אתם צריכים בשביל זה? תוכנות מקצועיות (פוטושופ, אילוסטרייטור וכו') וקורס מקצועי (אפשר גם אונליין).

 

עיצוב גרפי
קצת יצירתיות ותוכנות מקצועיות – עיצוב גרפי

 

7 – ייעוץ מס

האפשרות הזו מתאימה בעיקר למי שיש לו את הידע המתאים ואת הניסיון הרלוונטי, אבל אם זכיתם בשני אלה אתם בהחלט בדרך הנכונה. עסקים קטנים וחברות גדולות יותר, כולם צריכים יועץ מס שיידע לכוון אותם בדרך הנכונה ולהגן עליהם מפני בעיות כאלה ואחרות מול מס הכנסה, ביטוח לאומי או מע"מ.

מה אתם צריכים בשביל זה? ידע וניסיון, בעיקר.

 

8 – תרגום מקצועי

אם יש לכם שליטה מצוינת בשפה נוספת כמו אנגלית, ערבית או רוסית, יש לכם הזדמנות לייצר לעצמכם קריירה לא רעה בכלל בתור מתרגמים מקצועיים. תוכלו להציע שירות לסטודנטים, לעסקים קטנים או לחברות גדולות בארץ ובעולם, ולהרוויח יפה כמעט ללא השקעה.

מה אתם צריכים בשביל זה? עקרונית רק מחשב, אבל יש גם תוכנות מקצועיות שיכולות לייעל את העבודה (כמו MemoQ) שיעלו לכם כסף אבל זו דווקא השקעה טובה.

 

9 – מכירת תמונות

בין אם אתם נעזרים במצלמה דיגיטלית כדי לצלם נופים, אנשים, מאכלים וכל מה שנראה טוב עם או בלי פילטר, הנה דרך נהדרת לייצר הכנסה נוספת. תוכלו להעלות את התמונות שלכם לאתרים שמציעים את התמונות הללו למכירה, ותיהנו מתמלוגים על כל מכירה.

מה אתם צריכים בשביל זה? כישרון צילום וציוד מתאים (מצלמה מקצועית ותוכנת עריכה).

 

10 – גיוס עובדים מהבית

חברות ההשמה עדיין כאן והן לא צפויות להיעלם בקרוב, אבל יש גם עסקים (קטנים או גדולים) שנעזרים בשירותיהם של מגייסים עצמאיים לאיתור מועמדים טובים. אתם אלה שקובעים איפה תפורסם מודעת הדרושים שלכם, ואחרי שתערכו סינון ראשוני תוכלו להעביר מועמדים לחברות השונות. התגמול על השמה בהחלט מכובד, ואם תצליחו להשלים אפילו השמות בודדות מדי חודש, תיהנו משכר לא רע בכלל.

מה אתם צריכים בשביל זה? קצת ניסיון בגיוס לא מזיק, אבל מחשב וטלפון הם שני הכלים המרכזיים שלכם.

 

11 – תכנון טיולים

על פניו, יש באינטרנט מספיק מידע כדי שכל אחד יוכל לתכנן את החופשה שלו בעצמו. מצד שני, עומס המידע עשוי להוות אתגר של ממש, ולא לכולם יש את הזמן או את הסבלנות לכך. אם אתם נכללים ברשימת האנשים שיש להם סבלנות ואנרגיות, הנה דרך נהדרת להקים עסק משלכם ללא כל עלות: הציעו להרכיב עבור אחרים את החופשה המושלמת בשבילם. עזרו להם לתכנן חופשה שמתאימה לתקציב שלהם, בחרו טיסות ומלונות שיכולים להתאים בדיוק להם, והציעו גם מסלולים אפשריים בהתאם להעדפות שלהם.

מה אתם צריכים בשביל זה? תשוקה לטיולים, וזה לא עולה כסף.

 

ארגון טיולים
אתם יודעים כמה אנשים ישמחו שתארגנו את הטיול במקומם?

 

12 – שיעורים פרטיים

אם אתם ממש טובים באנגלית, בחשבון, בפיזיקה או בכל תחום לימודים אחר, אתם יכולים להציע את שירותיכם כמורים פרטיים. רצוי שתהיה לכם סבלנות ובעיקר שתהיה לכם היכולת להסביר את החומר בצורה טובה וברורה, ואם יש לכם את כל אלה אתם בדרך הנכונה. שיעורים פרטיים אפשר להעביר בבית התלמיד או אצלכם, והמחיר לשעה נע לרוב בין 100 ל-150 שקלים.

מה אתם צריכים בשביל זה? חומרי לימוד רלוונטיים.

 

 

13 – עיסויים

חדר פנוי, מיטת עיסויים, מוזיקה טובה וכמה שמנים ארומטיים. אלה הם הפריטים המרכזיים שאתם צריכים כדי לפתוח חדר עיסויים משלכם. על מסאז' של שעה תוכלו לגבות 150-200 שקלים. באופן דומה ניתן לתכנן קליניקה לטיפולים קוסמטיים, דרך אגב.

מה אתם צריכים בשביל זה? חדר פנוי, הכשרה מתאימה וציוד. נכון שההשקעה הראשונית יחסית גבוהה (תלוי כמה ציוד דרוש לכם) אבל הפוטנציאל העסקי גבוה לא פחות.

 

14 – אימונים אישיים

עם תעודת מאמן אתם יכולים להציע אימונים פרטיים, גם בלי להסתפק בשכר השעתי שתקבלו במכוני הכושר. תוכלו להגיע אל המתאמנים הביתה, להזמין אותם לסטודיו הפרטי שלכם או לתכנן אימונים לקבוצות קטנות בפארק השכונתי.

מה אתם צריכים בשביל זה? ציוד בסיסי וכמובן, תעודת מאמן.

 

15 – מקצועות הקשורים לבעלי חיים

בזמן הפנוי אתם יכולים להציע לתושבי השכונה שירותי דוגווקינג, והעובדים החרוצים ישמחו להפקיד את מלאכת הטיול עם חיית המחמד שלהם בידיים שלכם. באופן דומה תוכלו להציע גם שירותים נוספים, כמו תספורת לחיות או אילוף כלבים.

מה אתם צריכים בשביל זה? טיול עם הכלב לא דורש השקעה, תספורת דווקא כן אבל לא מדובר בהשקעה גדולה.

 

דוגווקינג
אפס עלויות.

 

16 – סידור ארונות

תתפלאו, אבל לאנשים רבים אין סבלנות לסדר את הבלגן שלהם בעצמם, בוודאי כשכמות הציוד שלהם עולה על גדותיה. זה בדיוק המקום שבו הם זקוקים לאדם אחר שיעשה את זה במקומם. תוכלו להציע גם שירותי אריזה למי שמתכנן לעבור דירה אבל לא יודע מאיפה בכלל מתחילים או מתקשה לפנות את הזמן כדי לארוז בצורה מסודרת ונכונה.

מה אתם צריכים בשביל זה? למעשה, שום דבר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme