5 עסקים שאפשר לפתוח מהבית בהשקעה נמוכה

עינת שמואלוביץ2 דקות קריאה
עסק מהבית בהשקעה נמוכה
שתף:

הקמת עסק אולי נשמעת לכם כמו סיפור יקר למדי, שמחייב הון עצמי גדול במיוחד או לכל הפחות הלוואה משמעותית מהבנק שתקשור אתכם אליו למשך שנים. בפועל, כפי שלמדנו בשנה האחרונה, יש לא מעט עסקים שאפשר לפתוח גם מהבית, בלי תקציבי ענק ולפעמים כמעט ללא עלות כלל. לא מאמינים? הנה כמה דוגמאות לעסקים פשוטים שיכניסו לכם כסף, בין אם כעבודה צדדית ובין אם כמקור הכנסה עיקרי.

 

 

1 – עזרה ליזמים אחרים בהגשמת החלום

עם ידע בשיווק דיגיטלי, היכרות עם עולם העסקים, רוח יזמית וקצת ניסיון, גם לך יש את היכולת להעניק שירותי ייעוץ וליווי ליזמים מתחילים, אלה שרוצים להגיע רחוק אבל לא יודעים מאיפה להתחיל. האמת היא שכדי לעשות את זה אין צורך לשכור משרד והתקציב הדרוש הרבה יותר צנוע בהשוואה להקמת עסקים רבים אחרים. אתר אינטרנט, תקציב בסיסי לשיווק העסק ברשתות החברתיות ובהמשך גם לוגו – ויש לך את כל מה שצריך כדי לצאת החוצה, לשווק את עצמך ולייצר הכנסה נאה מדי חודש. בשלב זה אין לך אפילו צורך בעובדים, כך שהעלויות השוטפות צפויות להיות נמוכות יחסית.

 

לעזור ליזמים אחרים
עזרו ליזמים אחרים – והרוויחו מזה כסף

 

2 – ניהול מדיה חברתית

אם נגענו בנושא, ראוי לחזור אליו ולהדגיש גם את החשיבות הרבה שלו. היום, כשפייסבוק ואינסטגרם הן שחקניות בולטות כל כך בעולם השיווק, העסקים הקטנים והמפרסמים זקוקים לידע רב ובעיקר לגורם מקצועי שיודע איך להתמודד עם התחרות הגדולה במדיות אלה. אז מי שממילא בקיא בעולמות הסטורי של אינסטגרם ובכלי הפרסום של פייסבוק יכול להפוך את הידע והניסיון לעסק לא רע, וחוץ מגישה למחשב, לאינטרנט ולכמה תוכנות לעריכת תמונות, נדמה שאתם לא באמת צריכים יותר מדי.

 

 

3 – משלוחי אוכל ביתי

בתקופת הקורונה התחום הזה פרח, ונדמה שהביקוש אליו לא גווע, וגם לא צפוי לגווע. יותר ויותר אנשים מגלים את הכישורים שלהם במטבח, ולמרבה המזל יש מספיק טעמים ומנות מלהיבות בשביל כולם. אם יש מנות מסוימות שכולם מפרגנים לכם עליהן, משהו מיוחד שהוא רק שלכם או מטבח ספציפי בו אתם מתמחים שאחרים עדיין לא ממש גילו (לא המטבח האיטלקי כנראה), יש לכם את מה שצריך. העלויות כאן לכאורה קצת יותר גבוהות, שכן יש לכם צורך בכלי מטבח, בציוד אריזה וכמובן בתקציב שיווק. מצד שני, את חומרי הגלם תרכשו בהתאם להזמנות שייכנסו, ואם תתמחרו נכון – תוכלו להרוויח יפה, ואפילו ליהנות מכל רגע.

 

4 – בלוג או ספר דיגיטלי

על אף שמדובר בשני מקורות הכנסה שונים למדי, לשניהם יש בכל זאת מכנה משותף אחד. אם אתם מאוד אוהבים לכתוב, הגיע הזמן שתהפכו את התשוקה הזו למקור הכנסה, ויש שתי דרכים לעשות זאת. הראשונה מתאימה למי שפשוט אוהב לשתף אחרים בדעות האישיות שלו (על פוליטיקה, לייפסטייל או כלכלה), להתנסות במתכונים משוגעים או להעביר ביקורת (על סרטים, משחקים או ספרים). בלוגר לא ירוויח הרבה בתחילת הדרך, אבל ככל שתצברו לעצמכם קהל עוקבים גם ההזדמנויות יגיעו. מנגד, מי שבכל זאת מעדיף לספר סיפורים ויודע לבנות עלילה טובה ומעניינת, ספר דיגיטלי יעלה לו יחסית מעט (בהשוואה להוצאה לאור של ספר מודפס), והרווחים יהיו קצת יותר גבוהים.

 

בלוג או ספר דיגיטלי
גם כשהילדים בבית – בלוג או ספר דיגיטלי יכולים לייצר לכם הכנסה יפה

 

5 – שירותי ניקיון ללקוחות פרטיים או עסקיים

גם לשירותי הניקיון יש דרישה רבה היום, וזו הזדמנות נהדרת להקמת עסק משלכם. כאן העלויות כבר מעט יותר גבוהות, אבל גם את העסק הזה תוכלו לנהל מרחוק. תוכלו לגייס צוות של עוזרים ועוזרות, ולהציע שירותים גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי משרדים ועסקים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme