השיטה שתהפוך אתכם לדוברי אנגלית – מהספה ועכשיו עם שיעור ניסיון במתנה!

עודכן 26 אפריל, 2024

בעולם דיגיטלי, אינטרנטי, בעולם של הצעות לקנות ולמכור דברים מכל מקום בעולם – אתם חייבים לדבר אנגלית טובה. אבל מה לעשות, שלא תמיד השיעורים בבית הספר מספיקים, לפעמים אנחנו מרגישים שזה פשוט לא נקלט. זאת השיטה שהדהימה אלפי ישראלים ועכשיו עם שיעור מתנה ומחירים מטורפים וכפל הנחות לחודש נובמבר

אם גם אתם מנסים ללמוד אנגלית ובכל פעם מחדש מגלים שבשורה התחתונה, אנגלית מדוברת ואתם זה עדיין מזרח ומערב – יש לנו את הבשורות שחיכיתם להן – אתם ממש צודקים!
שיטות מסורתיות ללימוד שפות גורמות לרבים מבין אלה שניסו ללמוד – להתייאש.
אבל – יש שיטה, והיא כיפית, קצרה ולעניין.

 

התאמה ללימודי אנגלית ב-"לייט טוק" מבית ג'רוזלם פוסט תלויה במספר גורמים. מעל 13,587 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי אנגלית ב-"לייט טוק" מול נציג על ידי בחירת המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם:

 

אנחנו מדברים, כמובן, על "לייט טוק" מבית ג'רוזלם פוסט – השיטה שתגרום לאנגלית שלכם להמריא, שתאפשר לכם לראות סדרות בנטפליקס *בלי הכתוביות*, שתעזור לכם להזמין מהמלצרית בפעם הבאה שאתם מבקרים במסעדה הקטנה ההיא בלונדון (או באיטליה, או בספרד, או באמריקה, או ברוב המדינות העולם למעשה) בדיוק את מה שאתם רוצים, בשטף ובחיוך. עזבו את המבט המופתע על פניו של הדייט שלכם – אפילו אתם הולכים להיות מופתעים מעצמכם.

 

נשמע טוב? מבדק התאמה קצר מול נציג יאפשר לכם לבחון אם מגיעה לכם הטבה ייחודית: אימון ראשון לניסיון. אחרי אימון אחד, תדעו מה יש לשיטה להציע לכם, ולמה חשוב שגם אתם תבחרו בשיטת "לייט טוק", ללימודי האנגלית שלכם.

 

 

אפשר לשכוח מכללי תחביר ודקדוק מתישים – זה הזמן לבחור בדבר האמיתי!

בסופו של יום, מה כולנו רוצים? לצלוח בנעימים כל שיחה קלילה באנגלית קולחת (ואם אפשר, עם המבטא המתגלגל), להבין היטב את מה שנאמר (כולל בדיבור מהיר או עם מילים ממש ארוכות), ואם אנחנו מנהלים או אנשי עסקים – לשלוט באנגלית עסקית ברמה שתאפשר לנו לנהל שיחות ולהרשים במידה הרצויה (לפחות) עמיתים מחו"ל.

אנגלית היא חלק מהחיים שלנו, אולי יותר ממה שאנחנו נהנים לחשוב. ועל מנת שאתם תצליחו ואפילו בהנאה, לקיים שיחות שוטפות באנגלית, – אתם צריכים להכיר את "לייט טוק".

 

מדובר בשיטה יעילה ומוצלחת במיוחד, ללימוד אנגלית – תוך כדי שיחה עם דוברי אנגלית כשפת אם, שהם גם המורים שלכם ללימוד השפה. השם "לייט טוק", בתרגום חופשי, הוא "שיחה קלילה" – וזה בדיוק מה שהשיטה היעילה של הג'רוזלם פוסט מציעה לכם לנהל, רק באנגלית.

צוות דוברי אנגלית מקצועי מתכנן עבורכם מספר שיחות קלילות וקצרות, שמתפתחות לפי רמת האנגלית שלכם וקצב ההתקדמות. בשיחות (בטלפון או בסקייפ) בנות 15-30 דקות, פשוט תדברו עם מי שמולכם, שאולי נשמע כמו דובר אנגלית תמים – אבל הוא למעשה מורה מנוסה ומקצועי ללימוד אנגלית מטעם השיטה, שלא רק מקשקש איתכם על הא ועל דא – הוא גם מתכנן ומשלב מילים חדשות בשיחה, מתקן כשצריך, ושומר על האנגלית שלכם ברמה גבוהה.

 

לייט טוק – הכי טוב להתחיל ממש NOW

מחקרים רבים העלו כי אין שיטה מהירה ויעילה יותר ללמוד שפה מדוברת – מאשר פשוט לדבר אותה. ואם הגעתם עד כאן, חשוב לנו שתדעו כי לקוראי האתר מציעים הג'רוזלם פוסט הטבה ייחודית – שיעור ניסיון במתנה. זה אומר, ששיחה עם מאמן שיאבחן את רמת האנגלית שלכם (שיעזור להבין אם יש לכם את הבסיס הנדרש עבור השיחה הראשונית) יאפשר לכם להתחיל לדבר באנגלית.

את השיחה תוכלו לקיים מכל מקום – מהספה בבית, מהמשרד, מהרכב או אפילו במהלך טיול בחו"ל. אפשר (ואפילו רצוי) לספר למורה שידבר איתכם אילו דגשים מעניינים אתכם במיוחד (אנגלית לטיולים, אנגלית עסקית או כדומה), ולהתחיל לדבר אנגלית – עכשיו.

 

התאמה ללימודי אנגלית ב-"לייט טוק" מבית ג'רוזלם פוסט תלויה במספר גורמים. מעל 13,587 כבר ביצעו בדיקת התאמה, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה ללימודי אנגלית ב-"לייט טוק" מול נציג על ידי בחירת המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם:

 

 

התאמה ללימודי אנגלית
עינת מילר
האם אתם מתאימים ללימודי אנגלית ב-"לייט טוק" מבית ג'רוזלם פוסט?
בחר את המטרה לשמה אתם רוצים לשפר את האנגלית שלכם: