הפתרון הטכנולוגי שיכול להציל את חיי הילד שלך

עודכן 26 אפריל, 2024

כל הורה רוצה להגן על הילדים שלו, וכולנו בטוחים שלנו זה לא יקרה לעולם, אבל המציאות היא שילדים רבים נשכחים ברכב – ובקיץ מדובר בסכנה של ממש. עכשיו יש פתרון טכנולוגי פשוט שיכול להציל את את הבייבי שלך.

הכירו את הכפתור בייבי

ילדים שנשכחו ברכב מגיעים אל כותרות החדשות בעיקר בקיץ, אבל התופעה הזו איננה ייחודית לעונה החמה. למעשה, כבר במחצית הראשונה של 2019 חולצו בישראל למעלה מ-700 ילדים שנשכחו ברכב. עם זאת, בקיץ הטמפרטורה בתוך הרכב עשויה לזנק בתוך דקות, וזמן התגובה שלנו הוא זה שיכריע איך תסתיים הסיטואציה המאיימת הזו. פיתוח טכנולוגי חדשני יכול להציל את הילד ולצמצם משמעותית את הסכנה שאורבת לו.

 

התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק שלך תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

רגע אחד של חוסר תשומת לב – הסיוט הגדול של כל הורה

אז נכון, כולנו בטוחים שלנו זה לא יקרה לעולם, אבל האמת היא שגם ההורים הטובים ביותר עשויים לשכוח את הילד במכונית. הסיבה לכך אינה קשורה להורות לקויה או לרשלנות, אלא לבעיה אחרת לחלוטין: שינוי קל בשגרה עשוי להוביל לאירועים כואבים מהסוג הזה, ובמציאות הנוכחית אין ספק שההורים מתמודדים עם סטרס ועומס שמשפיעים גם על הזיכרון שלהם. כשהם פועלים באופן אוטומטי ובלי המון מחשבה על כל פעולה, הם עשויים לשכוח שבאופן חריג היה זה תורם להסיע את הילד לגן.

 

שכחת ילדים ברכב
זה יכול לקרות לכל אחד – וזה לא אומר שאתם הורים רעים או רשלנים

 

הפתרון הפשוט ביותר – מערכת טכנולוגית מתקדמת

כדי למנוע את הנזקים הכבדים ואת הפגיעה בתינוק, מערכת טכנולוגית חדשנית מספקת מענה חשוב עבור ההורים. מערכת "הכפתור בייבי" פועלת על פי כמה עקרונות בסיסיים וחשובים במיוחד. ראשית, היא מתריעה באמצעות צופר הרכב כאשר הוא כבוי אבל יש עדיין ילד באוטו. לא שמתם לב? בתוך שתי דקות תקבלו הודעה ישירות למכשיר הטלפון, ובמקביל תועבר הודעה למוקד החירום עם מיקומו המדויק של הרכב. אתם נמצאים באזור בלי קליטה? המוקדנים יצרו קשר מידי עם ההורה השני, ואם הם הוא לא יענה? כוחות ההצלה יוקפצו אל המקום כדי להבטיח חילוץ מהיר, בטוח ומקצועי! עם מוקד שפועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, אתם יכולים להיות בטוחים שהבייבי שלכם בידיים טובות.

 

הגנה מושלמת – גם בזמן הנהיגה

הפתרון הטכנולוגי החשוב הזה יכול להציל את חייהם של הקטנטנים שנשכחים ברכב, וזאת בזכות המערכת המחוברת למוקד החירום האנושי ופועלת 24 שעות ביממה. מערכת הכפתור בייבי מעניקה יתרון משמעותי להורים גם בזמן הנהיגה עצמה, והיא כוללת מצלמה מיוחדת שתאפשר לכם לראות את כל מה שקורה במושב האחורי בלי להסיט את הראש. במילים אחרות, עם המסך המובנה שיוצב ליד ההגה, יהיה לכם קשר עין ישיר עם התינוק כדי שתוכלו לשלוט טוב יותר במה שנעשה מאחור – בלי להסיט את העיניים מהדרך ובלי לסכן את הילדים ואת עצמכם.

 

מצמצמים סיכונים ומצילים חיים

יש היום כמה וכמה דרכים להתמודד עם סכנת הילדים שנשכחים ברכב, חלקן פשוטות יותר ואחרות מתקדמות ויעילות הרבה יותר. למשל, הורים רבים בוחרים להציב תיק או פריט אחר של הילד על המושב לצדם, כדי שיזכרו להביט לאחור אל מושב התינוק לפני שיצאו מהרכב. בכיוון ההפוך, יש הורים שיעבירו את התיק האישי שלהם למושב האחורי כדי שיצטרכו לאסוף אותו בתום הנסיעה – ולבחון גם את מושב התינוק.

 

עם זאת, פתרונות טכנולוגיים מתקדמים נחשבים למדויקים, פשוטים ויעילים הרבה יותר. הם מספקים שכבת הגנה משמעותית להורים המודאגים, ועם מערכת "הכפתור בייבי" תוכלו לדעת שהילד שלכם בידיים טובות באמת.

 

התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק שלך תלויה במספר גורמים, כמו לאיזה קבוצת גיל אתה שייך. מעל 10,534 ישראלים כבר ביצעו בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להריץ בדיקת התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לתינוק על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה לרכישה
בדוק התאמה לרכישת כפתור מציל חיים לרכב
מהי קבוצת גילך?