פוטנציאל רווח אדיר על השקעת נדל"ן של פחות מ-200 אלף ש"ח

עודכן 13 אוגוסט, 2020

התוכנית להקמת מתחם עסקים בהוד השרון מספקת הזדמנות נדירה למשקיעים. יחידות מסחריות נמכרות במחיר אטרקטיבי עם הון התחלתי של כ-200 אלף שקלים בלבד. 

הוד השרון נודעה בשנים האחרונות בתור עיר אטרקטיבית במיוחד עבור זוגות צעירים, משפרי דיור ובעלי מקצועות חופשיים, אבל התוכנית הר 1202 הופכת אותה ליעד מבוקש במיוחד. התוכנית קיבלה תוקף ואושרה בכל הועדות הרלוונטיות, המקומית וגם המחוזית, וכעת היא נמצאת שלב אחד בלבד לפני מתן היתרי בניה ובמילים פשוטות: הקרקע הופשרה. 

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,759 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה במתחם העסקים החדש בהוד השרון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

זהו הזמן הכדאי ביותר לרכוש קרקע בפרויקט ולמקסם את הרווח העתידי ממנה. יחידת קרקע אחת מעניקה זכות למשרד בגודל כ- 100 מ"ר וזאת במחיר חסר תקדים של 199 אלף שקלים בלבד. המתחם העסקי המתוכנן בחלק הצפוני של תוכנית הר 1202 עתיד לכלול מבני משרדים יוקרתיים, כל אחד מהם בן שמונה קומות. המיקום של מתחם העסקים הנו אסטרטגי במיוחד בשל הסמיכות שלו לכביש 531 והנגישות הגבוהה לכבישים 4, 6, ו-20. בנוסף, המתחם העסקי נמצא בקרבת שתי תחנות רכבת: "נורדאו" ו"סוקולוב", כאשר 800 מטר בלבד מפרידים בין שתי התחנות.

 

עלייה בביקוש לשטחי תעסוקה בהוד השרון

ההתעוררות של הוד השרון בוודאי איננה חדשה, אבל בשנים האחרונות העיר צומחת ומתפתחת בקצב מסחרר. היום נחשבת הוד השרון לאחת הערים המבוקשות בישראל, והיא נהנית מעליה עקבית ומרשימה במחירי הנדל"ן, בזכות המיקום האסטרטגי שלה, בזכות ההשקעה בתשתיות ובזכות האוכלוסייה האיכותית המתגוררת בה. פרויקט 1202 יספק מענה למחסור חמור בעיר של שטחי תעסוקה ומסחר ובכך לא רק יחסוך לבעלי העסקים נסיעות לערים הסמוכות ושעות של עמידה בפקקים על כבישים בינעירוניים, אלא גם ירפד את קופת הרשות עם ארנונה משטחי התעסוקה.

 

תכנית הר 1202 אושרה בוועדה המחוזית ותחילת הבנייה מתקרבת, עם זאת מלאי הקרקעות למכירה בפרויקט הולך ואוזל תוך עלייה מתמדת במחירים. אם כן, המשקיעים השאפתניים, אלה שיודעים לזהות הזדמנויות ולקבל החלטות במהירות, הם אלה שיהיו ראשונים ליהנות מעליית הערך הצפויה ומרווח סולידי של יותר מ-100 אלף שקלים בממוצע מדי שנה.

תוכנית 1202 הנה התוכנית המתקדמת ביותר בהוד השרון והיא מציעה יתרונות חסרי תקדים בכל הרבדים לבעלי העסקים, המשקיעים ולרשות המקומית כאחד.

 

חברת קליימקס, המשווקת את הקרקעות בפרויקט, ידעה לזהות את הפוטנציאל הרב הטמון באזור. קליימקס הנה בעלת ניסיון רב ומוכח בשיווק קרקעות למשקיעים . נדמה שהמומחים יודעים בדיוק על מה הם מדברים ואיך לסייע למשקיעים להפיק את התועלת המרבית מההשקעה. קליימקס מעניקה מעטפת שירותית מלאה ולקוחותיה נהנים מליווי מקצועי וצמוד של יועצי החברה, ליווי משפטי ע"י משרד עורכי דין המתמחה בתחום המקרקעין וכן אופציות מימון מגוונות.

 

 

התאמה להשקעה בפרויקט תלויה במספר גורמים, כמו אם זהו הנכס הראשון שלך או שמא יש לך נכסים נוספים. מעל 9,759 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרויקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות. 

ניתן להתחיל בדיקת התאמה להשקעה במתחם העסקים החדש בהוד השרון על ידי בחירת הסטטוס הנכסים הנדל”נים שלך:

 

הזדמנות השקעה בהוד השרון
עינת מילר
בדוק התאמה להזדמנות השקעה במתחם העסקים החדש בהוד השרון
האם כבר יש לך נכס נדל"ן?