מלאי הדירות באזור המבוקש בתל אביב הולך ואוזל

עודכן 26 אפריל, 2024

באחת השכונות המבוקשות של תל אביב מתקדם בצעדי ענק פרויקט מגורים המציע יתרונות רבים, הן למשפחות והן למבוגרים שילדיהם יצאו מהקן. עם תנאי תשלום נוחים ומועד מסירה אטרקטיבי, זהו אחד הפרויקטים המסקרנים בעיר.

הפרויקט המבוקש בתל אביב

פרויקט East&TLV בנחלת יצחק מספק לדייריו לא מעט יתרונות, החל ממיקום מנצח, דרך הליכה של דקות ספורות למקומות בילוי ומתחמי קניות, ועד לגני השעשועים ולמוסדות החינוך המצוינים בשכונה. כבר עכשיו הביקוש לדירות בפרויקט בשיאו, בהן דירות 5 חדרים גדולות ומרווחות במיוחד, במגוון גדלים הנעים בין 118 ל-126 מ"ר.

 

שכונת נחלת יצחק ממשיכה להתפתח

כאמור, אחד היתרונות הברורים של פרויקט East&TLV הוא המיקום שלו בסמוך לצירי התחבורה המרכזיים (כוללת תחנת רכבת השלום ונתיבי איילון) וכן לשורה של מקומות בילוי, פנאי ומסחר. במרחק הליכה קצרה מהפרויקט נמצאות מסעדות מצוינות, מתחמי משרדים יוקרתיים וכמובן קניון עזריאלי ומתחם שרונה.

 

אל המיקום המושלם והנוחות המקסימלית מצטרפת גם איכות חיים אמיתית: בתי הספר בשכונה מצוינים, חיי הקהילה תוססים, הקאנטרי נמצא ממש בסמוך למתחם המגורים וגם גני שעשועים נמצאים בה בשפע. 

 

יתרונות אלה הופכים את שכונת נחלת יצחק ליעד האידאלי לפרויקט, שמאחוריו עומדות חברות הנדל"ן הוותיקות: הריבוע הכחול נדל"ן, קבוצת סופרין, קבוצת וייס, GF נדל"ן ובולטהאופ השקעות שבין השאר חתומים על מגדלי אלקטרה, מגדלי יו ומגדלי אקירוב. אין זה מפתיע שזוהי אחת השכונות היחידות בעיר שבהן נרשם זינוק משמעותי במחירי הדיור, והיא מתקרבת בצעדי ענק למחירים המקובלים במרכז תל אביב.

 

איכות חיים
איכות חיים ועלייה במחירי הדיור באזור

מגדלי מגורים, מסחר ומשרדים

במסגרת פרויקט East&TLV מוקמים בימים אלה שני מגדלים. במגדל המגורים מוצעות דירות 2 עד 6 חדרים. דירות 5 חדרים, מהגדולות ביותר שניתן למצוא בת"א, ממוקמות בקומות הגבוהות יותר (22-36). המגדל השני ישלב בין מגורים, מסחר ומשרדים, והמתחם כולו הוא למעשה מתחם מעורב ראשון מסוגו במזרח המתפתח של תל אביב. כל אלה מסבירים איך הפכו השכונה – והפרויקט בפרט – ליעד מבוקש במיוחד עבור משפרי דיור, משפחות צעירות שרוצות לשדרג את איכות החיים שלהן, וכן עבור מבוגרים שילדיהם עזבו את הקן ורוצים ליהנות מחיי קהילה אותנטיים במרכז תל אביב, מבלי להתנתק מהאווירה התל אביבית.

 

הטבות ייחודיות – והזדמנות למשקיעים

רוכשי דירות 5 חדרים בפרויקט יכולים ליהנות מהטבה משמעותית מאוד, המאפשרת תשלום של 7% בלבד במעמד הרכישה והשלמה ל-20% בעת קבלת היתר – והיתרה באכלוס. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד 3.5 שנים בלבד! מועד מסירה מוקדם בהשוואה לפרויקטים חדשים בסביבה. המחיר ההתחלתי לדירות 3-5 חדרים החל מ-2.9 מיליון ש"ח בלבד. אחד ממסלולי התשלום בפרויקט הוא אטרקטיבי במיוחד עבור דירות 2-3 חד' ומציע הלוואת קבלן של עד 1 מ' שח ללא ריבית.

 

זוהי ללא ספק הזדמנות נהדרת גם עבור המשפחות ומשפרי הדיור, וגם עבור המשקיעים שמזהים את תנופת הנדל"ן והמסחר באזור. מתוך מחקר שבוצע על ידי השמאי אוהד דנוס, על בסיס נתוני השמאי הממשלתי הראשי, חלקה המזרחי של תל אביב נהנה מעלייה מרשימה במחירי הדיור, ובנחלת יצחק מדובר על עלייה בשיעור של 3%-5%, בעוד בשכונות אחרות בצפון העיר ובמרכזה העליות מתונות הרבה יותר. עכשיו, כשהמכירה בעיצומה ומלאי הדירות אוזל – זה הזמן להצטרף לפרויקט וליהנות מההטבות הייחודיות.

 

התאמה לרכישת דירה בפרויקט East&TLV תלויה במספר גורמים, כמו אם זו הדירה הראשונה שלכם או שמא אתם משפרי דיור. מעל 9,456 כבר ביצעו בדיקת התאמה לפרוייקט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת התאמה לפרויקט בשכונת העתיד על פי בחירת הקבוצה אליה אתם משתייכים:

 

 

פרויקט East &
עינת מילר
בדוק התאמה למגורים ב-East &
לאיזה קבוצה אתם משתייכים?