בדיקה מחודשת של קופת החולים יכולה לחסוך לך אלפי שקלים

עודכן 13 ינואר, 2021

כולנו אוהבים להיצמד למה שמוכר לנו ונרתעים משינויים. אנו נוהגים כך בכל תחומי חיינו, לעיתים באופן שאינו רציונאלי, אפילו כשמדובר בבריאותנו. אך כעת, במיוחד בשל התקופה הרגישה, רבים החלו לבחון את קופת החולים שלהם ובחרו שלא להתפשר עוד על בריאותם ועל איכות השירות שמקבלים בה. כיום, רבים עושים את השינוי המיוחל, נהנים מהטבות ותנאים מיוחדים ומחליטים סוף סוף לבחור בבריאות – לבחור מכבי!

בעבר, נהוג היה להישאר בקופת החולים בה נרשמתם עוד בלידתכם ומובן מאליו היה שלא עוזבים אותה ואף לא בוחנים את המעבר לקופת חולים אחרת. נוהג לא רציונאלי (אך טבעי) זה נובע בעיקר מתחושת הביטחון הנגרמת מההיצמדות למוכר, מתוך עצלנות לבדוק חלופות, מתוך חשש מביצוע שינויים ומעבר אל הלא מוכר ובעיקר מהפחד שהצעד יהיה שגוי ויגרום לאכזבה.

עם זאת, בשנים האחרונות הבינו רבים כי המעבר לקופת חולים אחרת, קופת חולים וותיקה, המבטיחה את איכות השירות ורמת הטיפול הגבוהות ביותר למבוטחיה, עשויה להיות אחד הצעדים החשובים וההכרחיים ביותר עבורם.

 

הצעד הראשון במעבר לקופת חולים מכבי הוא פשוט ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל שאלון למעבר קופת חולים על ידי לחיצה על הכפתור מטה:

 

עם עובדות לא מתווכחים

בבואכם לבחור את קופת החולים הטובה ביותר עבורכם, בדיוק כפי שאתם עושים בכל רכישה משמעותית אחרת בחייכם, בדקו את שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים וסמכו רק עליה.

עם 93% שביעות רצון (על פי סקר שנערך על ידי משרד הבריאות), אין ספק – חברי קופת חולים מכבי הינם המרוצים ביותר מבין חברי קופות החולים!

חברי הקופה נהנים ממגוון שירותים, הטבות ותנאים חסרי תחרות, בתחומים החשובים ביותר: מגוון רחב של שירותים דיגיטליים הזמינים עבורכם מכל מקום ובכל עת, 90% רופאים מומחים, מוקדי רפואה דחופה הזמינים גם בשעות הערב בסופ"ש ובערבי חג, כ 70% הנחה בטיפולי רפואה משלימה, טיפולי שיניים משמרים ב 20 ₪, הנחות ברכישת משקפיים, אימוני כושר מוזלים, בחירת מנתח באסותא ועוד.

האם חשבתם לאחרונה עד כמה אתם מרוצים (או מאוכזבים) מהמקצועיות של הרופאים שלכם? האם בחנתם לאחרונה את איכות השירות שאתם מקבלים או את שביעות רצונכם מזמינות הצוות בקופת החולים שלכם? האם לאחרונה השוואתם את עלות הביטוח שלכם, את עלות הטיפולים ואת התמורה שאתם מקבלים למה שמקבלים חבריכם ומכריכם בקופות אחרות?

אם לא – הגיע הזמן!

 

עושים את הצעד הנכון למען בריאותכם

בכל החלטה חשובה אחרת בחייכם אתם נוהגים לבדוק, להשוות, לחשוב ולבחור את הטוב ביותר עבורכם. עכשיו הגיע הזמן שכמו רבים אחרים, תעשו זאת גם במה שנוגע לבריאותכם. הגיע הזמן להשוות את קופת החולים בה אתם חברים לקופת חולים מכבי.

הצטרפו למי שכבר הפסיקו להתפשר על בריאותם ובחרו בקופת החולים שנותנת יותר. הרבה יותר. קופת חולים מכבי – כי על בריאות לא מתפשרים.

שיהיה לכם לבריאות!

 

הצעד הראשון במעבר לקופת חולים מכבי הוא פשוט ודורש מענה על שאלון קצר. מעל 65,343 ישראלים כבר מילאו שאלון למעבר קופת חולים, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל שאלון למעבר קופת חולים על ידי לחיצה על הכפתור מטה:

 

 

מעבר לקופת חולים מכבי
עינת מילר
שאלון מעבר למכבי
לחץ על הכפתור מטה למעבר לשאלון