השקעה בנדל"ן ללא רכישת נדל"ן: מועדון ההשקעות היוקרתי שמייצר תשואה גבוהה גם עם שוק סוער

עודכן 4 מאי, 2024

התחדשות עירונית – השקעה פשוטה בנדל"ן ללא כל צורך ברכישת נכס. מדובר באפיק ההשקעות האטרקטיבי ביותר עבור משקיעים בתקופה של חוסר יציבות בשוק, עם פוטנציאל תשואה של 7.5% וחסם כניסה נמוך

השקעה בנדל"ן כיכבה במשך שנים רבות בראש רשימת ההשקעות המועדפות על הישראלים, אך עם זאת, סיפקה אתגר לא קטן למשקיעים בה ויצרה חסמים למי שאינם כרישי נדל"ן מנוסים. בין האתגרים הרבים המקשים על המעוניינים להשקיע בתחום נמצאים רף הכניסה הגבוה, הצורך בניהול הנכס, התלות בשווקים וההתנהלות מול רוכשים, אשר מנעו מהמשקיע הפשוט "להיכנס למשחק".

עם זאת, צמח בשנים האחרונות תחום חדש, אשר יצר לכל המעוניין להשקיע בנדל"ן הזדמנויות חסרות תקדים להשקעה ואשר החל לכבוש את המשקיעים הישראלים, קטנים כגדולים – תחום ההתחדשות העירונית. 

 

התאמה למועדון ההשקעות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 9,564 ישראלים כבר ביצעו התאמה למועדון השקעות היוקרתי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון ההשקעות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

פוטנציאל צמיחה גבוה, סיכון נמוך ויציבות

המורכבות בהשקעה ברכישת נדל"ן והסיכונים בהשקעה בשוק ההון התנודתי של השנים האחרונות, יצרו את הצורך בחיפוש אחר אלטרנטיבת השקעה סולידית, אשר תשלב רף כניסה נמוך, שמירה על הכנסה וכסף נזילים, פיזור סיכונים וביטחון. הפתרון לכך נמצא בשנים האחרונות בתחום ההתחדשות העירונית.

ההשקעה המדוברת הינה השקעה בקרן שקלית, שאינה סחירה, המשקיעה את הכסף במימון מספר פרויקטים של התחדשות עירונית, בעלי פוטנציאל צמיחה ורווח גבוהים, הכוללים פרויקטים של חיזוק מבנים, הריסה ובניה מחדש (תמ"א 38), פרוייקטים של פינוי – בינוי ופוייקטים מגוונים נוספים של נדל"ן. את המימון מקבלים היזמים כהלוואה, בכפוף לביטחונות וערבויות ובהתאם לתשקיפי המומחים.

סכום ההשקעה המינימלי בקרן הינו 150,000 ₪, סכום המאפשר לכל המעוניין בהשקעה בתחום לעשות זאת ללא כל צורך בהון עצמי גבוה. המשקיעים בקרן, נהנים אם כך מהשקעה מגוונות, בטוחה יותר ויציבה וכל זאת תוך שאיפה של הקרן להשגת לפחות 7.5% תשואה שנתית – אחוז תשואה נאה ביותר, במיוחד לאור העובדה שאינו מצריך כל התעסקות מהמשקיעים. בנוסף לכך, יכולים המשקיעים לפדות את הקרן במספר נקודות יציאה לאורך השנה ובכך להבטיח לעצמם השקעה ורווח נזילים.

 

השקעה של Win-Win

פוטנציאל הצמיחה של תחום ההתפתחות העירונית גבוה ביותר. מצד אחד בשל הביקוש העצום לדירות, הצורך בהקמת יחידות דיור חדשות והצורך לטיפול במבנים ישנים ולחידוש פני העיר ומצד שני בשל הצורך של משקיעים ויזמים בפתרון חדש ופשוט להשקעה ופיתוח בתחום הנדל"ן.

כך, נוצר מצב בו ההשקעה בהתפתחות העירונית משרתת את כלל המעורבים: המשקיעים יכולים ליהנות מהשקעה פשוטה עם רף כניסה נמוך ומינימום התעסקות, היזמים נהנים ממקור מימון משמעותי להרחבת פעילותם בתחום זה והעיר עצמה נהנית מפיתוח מהיר יותר ובהתאם לתוכניות. ההזדמנויות הרבות הנוצרות עבור המעורבים בהתפתחות העירונית והאינטרס המשותף, יוצרים פוטנציאל רווח הן למשקיעים והן ליזמים ובהתאם גם צפי להמשך צמיחתו התחום וליצירת הזדמנויות השקעה חדשות.

 

 

התאמה למועדון ההשקעות תלויה במספר גורמים, כמו קבוצת גילך. מעל 9,564 ישראלים כבר ביצעו התאמה למועדון השקעות היוקרתי, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בדיקה להתאמה למועדון ההשקעות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

התאמה להשקעה
עינת מילר
בדוק התאמה להשקעות אלטרנטיביות בנדל״ן
בחר את קבוצת גילך לבצע בדיקה