פיקדון עם ריבית מובטחת של 4.5% לשנה ללקוחות כל הבנקים

עודכן 3 מאי, 2024

כך אלפי ישראלים הצליחו ל-״רמות״ את השוק ולהשיג תשואה של 4.5% בזמני משבר כלכלי עולמי. הכירו את המוצר שמבטיח 4.5% תשואה עם פטור מעמלות חליפין וריביות אטרקטיביות ותחרותיות במיוחד.

בתקופה מורכבת בה שוק ההון אינו יציב, התשואות על הקרנות והחסכונות לא ניתנות לחיזוי והכסף הנזיל רק מאבד מערכו, פונים ישראלים רבים למציאת אלטרנטיבות השקעה שיאפשרו ליהנות מתשואה סולידית. כך, נחשף פיקדון המטבע החדש שכבר הופך לדבר החם בקרב כרישי ההשקעות.  

עכשיו יותר מתמיד, חשוב להגן על הכסף שלכם וישנה רק דרך אחת לעשות זאת – מוצר עם תשואה מובטחת של 4.5% בזמנים של טלטלה בשוק.

 

ההצטרפות מוגבלת בזמן ואקסקלוסיבית לקוראי מגזין ״ריאלי – כלכלה מעשית״.

זכאות להצטרפות לפיקדון עם תשואה מובטחת של 4.5% תלויה במספר גורמים, כמו אם יש לך לפחות 300 אלף ש"ח. מעל 8,699 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

אנו עובדים קשה במהלך חיינו וחוסכים סכומי כסף המיועדים לעתידנו ולעתיד ילדינו. אחד הצעדים הפופולאריים והמתבקשים בקרב רבים להגדלת ההון העצמי שהצטבר הינו השקעתו בפיקדונות, בקרנות, בחסכונות ובשוק ההון. עם זאת, השקעות אלה מתגלות לעיתים כלא כלכליות, בשל התשואה והריביות הנמוכות ואף בשל הפסדים הנגרמים בעקבות מצב השוק הבלתי יציב. כך, מגלים לצערם משקיעים אשר השקיעו את מיטב כספם, כי הוא איבד מערכו וכי חסכונותיהם הצטמצמו כתוצאה מהשקעתם באפיקים ובכלים לא נכונים.

כעת, עם השקתו של פיקדון חדשני של אחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל, גם אתם מוזמנים ליהנות מתנאי הריבית של המשקיעים הגדולים ביותר ולהתחיל להרוויח מהשקעותיכם כסף וחשוב מכל – שקט נפשי.

 

אפיק השקעה חדש – למי שמעוניינים לשמור על כספם

במיוחד בתקופה מורכבת זו, כשהמצב הכלכלי אינו ברור וכל אפיק השקעה מהווה הימור, הושק פיקדון חדש שמשנה את כללי המשחק ומעניק למשקיע יכולת ליהנות מתשואה סולידית וסיכון מינימלי. פיקדונות המטבע החדשים של בית ההשקעות המוביל, מותאמים באופן אישי לצרכי הלקוחות ומאפשרים ללקוחות כל הבנקים להצטרף ולהשקיע במסלול החדש, עם מבחר סוגי מטבעות לבחירה (דולר, אירו, ליס"ט ושקלים), אשר בתקופה של אי וודאות הופך לכדאי ביותר.

חשוב לזכור כי בתקופה מורכבת, בה הריביות עולות, פיקדון הינו אחד הפתרונות האידיאליים להשקעה. עם יכולתם של הגופים הפיננסיים המוסדיים להתמקח ולהציע ריביות טובות יותר מהבנקים על אפיקי ההשקעה השונים (הן במטבע השקלי והן במטבע זר), השקעה באמצעות גופים אלו הופכת לכדאית ולכלכלית, במיוחד עבור מי שמאמינים בהמשך התחזקותו של הדולר.

לראשונה, יוכלו המשקיעים הבוחרים בפיקדונות אלו ליהנות מריבית מובטחת של 4.5% לשנה! ללא ספק מדובר באפיק השקעה פורץ דרך, המאפשר למשקיע הישראלי להפקיד את הונו האישי, גם לטווח קצר, באופן שיבטיח רווח ידוע מראש ושימנע את שחיקתו של בכסף המושקע במקרה הטוב, או אף הפסדים במקרה הפחות טוב. כמו כן, השקעה זו פטורה מעמלות חליפין ובכך הופכת לאטרקטיבית אף יותר.

 

כיצד מצטרפים?

פתיחת החשבון פשוטה מאד ודורשת מהלקוח המעוניין להשקיע במסלול זה מילוי טופס עם פרטים אישיים, בחירת טווח הזמן להשקעה (מחודש ועד לשנה) ובחירת הסכום להשקעה בפיקדון. הסכום המינימלי להשקעה שקלית עומד על 300 אלף ₪, בעוד הסכום להשקעה במטבע זר עומד על מינימום של 100 אלף.

לאחר מסירת הפרטים הנדרשים ועד 2 ימי עסקים, ייפתח הפיקדון עבור הלקוח.

כך, גם אתם יכולים להצטרף עוד היום למשקיעים הרבים שהחליטו ללכת על בטוח ולהשקיע את כספם ללא כל סיכון, בפיקדון עם ריבית מובטחת.

 

ההצטרפות מוגבלת בזמן ואקסקלוסיבית לקוראי מגזין ״ריאלי – כלכלה מעשית״.

זכאות להצטרפות לפיקדון עם תשואה מובטחת של 4.5% תלויה במספר גורמים, כמו אם יש לך לפחות 300 אלף ש"ח. מעל 8,699 ישראלים כבר ביצעו בדיקת זכאות, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

ניתן להתחיל בדיקת זכאות על ידי בחירת קבוצת גילך:

 

 

עינת מילר
בדוק זכאות להצטרפות לפיקדון 4.5% תשואה מובטחת
בחר את גילך