לקחתם משכנתא? אלו ההטבות שהבנקים שלכם מציעים שיוכלו להציל אותכם מלשקוע לחובות בזמן עליית ריבית נוספת.

Roei Frenkel2 דקות קריאה
שתף:

בין אם אתם מבינים בכלכלה או לא, אף אחד לא הופתע מעליית הריבית האחרונה. הטלטלות הכלכליות שמתרחשות ברחבי העולם מסכנות אפילו את המעצמות הכלכליות הגדולות ביותר ועליית הריבית האחרונה היא רק עוד סימפטום של התופעה. הבנקים כבר התחיל לעשות מהלכים על מנת למזער את הנזקים של בעלי המשכנתאות בתקווה להקל על הנטל. אספנו בשבילכם את המידע החשוב שבעזרתו תוכלו לנצל את כל ההטבות שלא ידעתם שהבנקים שלכם נותנים.

בנק לאומי – אם המשכנתא שלכם בלאומי, תוכלו לקבל הלוואה צמודה למדד ב-0% ריבית בסכום כולל של עד 6 חודשים החזר במסלול פריים. ההלוואה נועדה לתת לכם מרחב נשימה ותוכלו להתחיל להחזיר אותה עד כשנה ממועד הלקיחה.  בהודעת הבנק הם נתנו דוגמה כי מי שההחזר החודשי של המשכנתא עומד על 4,500 שקל וכשליש מתוכו במסלול פריים (1,500 שקל), יוכל לקבל הלוואה של עד 9,000 שקלים, 1,500 כפול 6 בתנאים האלו.

לכתבה בנושא:

https://www.ice.co.il/finance/news/article/963877

בנק דיסקונט – בנק דיסקונט מציעים מספר מהלכים אשר יקלו על תשלום המשכנתא שלכם, הקפאת תשלומי המשכנתא עם אופציה שלא תצטרכו להאריך את תקופת ההלוואה וללא עמלות (תלוי בכמות זמן ההקפאה). בנוסף מציעה הארכת תקופת ההלוואה שלכם במסלול פריים והפחתת גובה ההחזר החודשי.

לפרטים נוספים:

https://www.discountbank.co.il/DB/private/lp/mortgage_payments_benefits

בנק הפועלים – בבנק הוציאו הודעה כי הפועלים מוכנים לספוג במשך שנה שלמה את עליית הריבית של בנק ישראל למשלמי המשכנתא הקיימים שעומדים בקריטריונים שלהם: אלה שהם בעלי משכנתא אחת בלבד, שיעור המימון של הבנק הוא מעל 60%, יתרת המשכנתא נמוכה ממיליון וחצי שקל ושלא נרשמו פיגורים בהחזר של המשכנתא.

להודעה המלאה:

https://www.bankhapoalim.co.il/he/about/press-releases/news-21-05-23

בנק מזרחי טפחות – המסלול שבנק מזרחי טפחות מציעים להחזרת המשכנתא הוא מסלול גמיש שהם בונים לכם מראש בהאמה אישית איתכם עוד לפני שאתם בכלל לוקחים את ההלוואה. אתם תוכלו לקבוע ביחד עם הבנק את גובה ההחזר החודשי שלכם בהתאם ליכולת שלכם להחזיר עכשיו ובעתיד.

לפרטים המלאים: https://www.mizrahi-tefahot.co.il/mortgages/takemortgagelib/mortgage-types/flexible-mortgage/

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme