5 דרכים להרוויח כסף ב 2017 מעלייתו של טראמפ לשלטון ב 20 בינואר

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

ה- 20 בינואר קרב ובא, ועימו חילופי השילטון הקרובים בארצות הברית. לאחר שמונה שנים של ממשל אובמה, בהן כלכלת ארצות הברית חוותה שיפור ניכר, בהשוואה לתקופת הממשל הקודמת של ג’ורג’ בוש הבן. מגיעה תקופה חדשה, בה רבה אי הוודאות. יועצי ההשקעות בשוק האמריקאי המליצו עוד טרם הבחירות להימנע מהשקעות בשוק המניות, ולפנות להשקעות מסורתיות יותר כמו בזהב או בסחורות. בין שלל העצות יש מי שלוקח הכל בצורה מעט צינית, ואולי אפילו הומוריסטית. שמו ג’וני פוניש, והנה כמה מעצותיו.

 

השקיעו בביטקון

טראפ דיבר על בניית חומה גדולה מאוד בגבולה הדרומי של ארצות הברית. חומה שעליה הוא מתכוון לגרום למקסיקנים לשלם. רבים מתומכיו הרימו גבה בכל הנוגע להצהרה זאת. נשאלת השאלה מה יקרה לאחר בניית החומה במצב בו המקסיקנים יסרבו לשלם? במקרה כזה, חוזה ג’וני פוניש, כי טראמפ עתיד לעצור את העברת הכספים למקסיקו מארצות הברית. ושלא תבינו לא נכון, מדובר בשוק הון עצום, שהרי העובדים קשי היום באמריקה משתמשים באמצעים אלו להעביר כספים למשפחותיהם במקסיקו. אין ספק שהם יצטרכו למצוא חלופה אחרת. ולכן, רוב הסיכויים שיעשו שימוש בביטקון. ומכאן העצה הראשונה שלו להשקיע בביטקון.

 

השקיעו בחברות ביטוח

טראמפ דיבר על ביטול תוכנית ה”אובמה קר”, או בעצם החלפתה בחלופת שוק אחרת.  ביטול התוכנית מחייב רוב גדול בקונגרס, בו אכן זכתה המפלגה הרפובליקנית. אבל אם תצא החלטה זו לדרך, ברור שהמנצחות הגדולות תהיינה חברות הביטוח. אם כך, כל שיש לעשות הוא להשקיע במניות שלהן, ולראות כיצד הרווחים מרקיעים שחקים.

 

השקיעו בחברות לייצור אוטובוסים ומדים

טראמפ דיבר על גירושם של 15 מליון מהגרים לא חוקיים. נשאלת השאלה איך הוא מתכוון להחזיר אותם למקסיקו? רוב הסיכויים שיצטרך צי של אוטובוסים לשם כך. בממוצע אוטובוס גדול נושא עד 50 איש. אם נחלק 15 מליון ל-50 מדובר ב- 300,000 אוטובוסים. אולם, אם נניח שכל אוטובוס יוכל לסוע כ- 50 פעם, הרי שלפי התחשיבים של ג’וני פוניש מדובר בצי של 6,000 אוטובוסים. מאחר והממשל מחוייב לרכוש אוטובוסים שיוצרו בארצות הברית, הרי שמומלץ להשקיע במניות של חברות האוטובוסים המקומיות.

 

בנוסף, יש לזכור כי לתהליך הזה יצטרכו כמה מאות אלפי שוטרים, ואלו מן הסתם יצטרכו מדים, אז הנה עוד אפיק להשקעה.

 

השקיעו ביצרני נשק גרעיני

באחד הראיונות שלו במרץ 2016, לניו יורק טיימס, טען טראמפ כי יפן ודרום קוריאה תצטרכנה לדאוג למאגרי הנשק הגרעיני שלהן מפני סין או צפון קוריאה, במידה וארצות הברית לא תוכל להגן עליהן.

כלומר ייצור הנשק הגרעיני בעולם יתרחב. במקרה כזה יצרני הנשק הגרעיני הופכים לעוד אפיק להשקעה.

 

השקיעו בבית חוף במקסיקו או בקאריביים

תחת ממשל טראמפ ככל הנראה יופחתו מיסים. מדובר על קיצוץ נרחב במיסי העשירון העליון בהשוואה למיסי העשירונים, או המאיונים הנמוכים יותר, בארצות הברית. הפחתת מיסים זו תעלה לממשל כ- 10 טריליון דולר, דבר המעמיד את הבטחתו של טראמפ להגן על שימור תוכנית הביטוח הלאומי, בסימן שאלה. מה שלא מעורר שאלות היא העובדה כי לפי התוכנית של טראמפ, העשירים יהפכו עשירים יותר, בעוד שהעניים יהפכו לעניים יותר. בכל מקרה, מי שעתיד להרוויח במצב זה יעשה בחוכמה אם ישקיע מחוץ לגבולותיה של ארצות הברית. אחת הדרכים לכך היא לרכוש אחוזה בחופים של מקסיקו או בקאריביים.

 

כאמור, ב-20 בינואר נגלה אם מדובר בעצות פז או בעצותיו של מישהו נחפז. 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme