עשרת השחקנים המרוויחים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית כיום

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

 

בארצנו הקטנה, שלא כמו בעולם הגדול, הכנסותיהם של שחקנים ובדרנים , אינם מפורסמים באופן גלוי כמו בחו”ל. לפי הערכות שונות הכנסתו של שחקן בכיר המופיע בתיאטרון, טלויזיה, בסרטי קולנוע וכמובן בקמפיין פרסום, נטו עומדת על 646 אלף ש”ח בשנה לפחות. אבל, סקירה קצרה מגלה כי ישנם מי שהכנסותיהן גבוהות יותר. קרוב לוודאי שלא תתפלאו לשמוע כי נשים הן שמובילות את הטבלה.

 

מיהם הכי רווחיים, או יותר נכון הכי ריווחיות?

בראש הרשימה נמצאת גל גדות. מי שהיתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2004, והחלה לזרוח בשמי הזוהר של הוליווד עם דמותה של ג’יזל בסדרת הסרטים “מהיר ועצבני”. החל מ- 2016  גדות היא “וונדרוומן” תחילה בסרט: “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק”, וגם ב”וונדרוומן” שאמור לצאת לאקרנים ב- 2017, ובשני סרטי “ליגת הצדק” שיצאו לאקרנים עד  2019. נכון להיום שוויה מוערך בכ- 10 מיליון דולר.

 

אחרי גדות נמצאת איילת זורר, שהתגלתה לעולם ב- 2006 בסרטו של  שפילברג “מינכן”. מאז היא הופיעה במספר רב של הפקות ענק הוליוודיות. ב- 2009 כיכבה לצידו של טום הנקס בסרט “מלאכים ושדים”, והשנה גילמה את אימו של “בן חור” בגירסתו המחודשת. שוויה מוערך בכ- 5 מיליון דולר.

 

את המקום השלישי תופסת מורן אטיאס. אחרי הופעות אורח בסדרות פריים-טיים בטלויזיה, מגלמת אטיאס בשנתיים האחרונות  את דמותה של לילה בסדרת הדרמה האמריקאית “הרודן”. שוויה מוערך ב- 4 מליון דולר.

 

שם נוסף שהולך להיות שם חם על המסך, יעל גרובגלס, אשר החלה את הקריירה שלה בארץ כדוגמנית. ב- 2013-2014 הופיעה כדמות משנה בסדרה “הממלכה”, ומ-2014 שיחקה כדמות ראשית בסדרה “ג’ין הבתולה” בתפקיד הכפול של פטרה “נטליה” ואנקסה. ובשנה האחרונה אפשר לראותה בסדרה “האקסית המטורפת”.

 

שתיים נוספות שהן ללא ספק בין השמות הבולטים בתעשיית הבידור שלנו, דאנה איבגי ואניה בוקשטיין. הראשונה, זכתה בשני פרסי אופיר ב- 2014. ובתחילת 2017 היא עתידה להנחות את העונה הרביעית של תוכנית הטלויזיה “חית במה”. אניה בוקשטיין, גילמה בשנה האחרונה את קינברה בעונה השישית של סדרת הפנטזיה המצליחה “משחקי הכס”. אליהן אפשר לצרף את מגי אזרזר, המצלמת בימים אלו את עונתה השנייה של “בתולות”.

 

ומה בחזית הגברית?

יגאל נאור, הוא מי שכבר שנים מזגזג בין הארץ לחו”ל. לאחרונה הופיע על המסך הגדול בסרט “ישמח חתני” של אמיל בן שמעון. נאור הוא בעל רשימה פילמוגראפית בינלאומית ענפה בסרטים ובסדרות טלויזיוניות מעבר לים.

 

מוני מושונוב הוא אחד השחקנים הפעילים ביותר בעולם הבידור הישראלי. וכבר בעבר עשתה הכנסתו בתיאטרון כותרות.

 

וכמובן עוז זהבי שהחל את דרכו בעולם המשחק ב- 2007 בסדרה “האי” והפך לאחד השמות הלוהטים בתעשיית הבידור הישראלית. לאחרונה ראינו אותו בסרט “לעבור את הקיר” בבימויה של רמה בורשטיין.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme