גל גדות בין 10 השחקניות הרווחיות בהוליווד

מערכת5 דקות קריאה
איך גל גדות נכנסה לרשימת השחקניות הרווחיות?
שתף:

רשימת השחקניות הרווחיות ביותר בהוליווד פורסמה בסוף השבוע, ועל פניו אין הרבה חדש תחת השמש. לפי פורבס, סקרלט ג'והנסון היא השחקנית הרווחית ביותר עם חשבון בנק שגדל ב-40 מיליון דולר. הסיבה העיקרית לדירוג המכובד שלה היא ההשתתפות בסרטי "הנוקמים" אבל האמת היא שלא מדובר בהפתעה גדולה. למעשה, אם בוחנים את הרשימה כולה מגלים שאין הרבה הפתעות למעט אחת מרכזית. יש שם אחד ברשימה הזו שמופיעה בה לראשונה: גל גדות.

 

10 – גל גדות, 10 מיליון דולר

חלפה קצת יותר משנה מאז הקרנת הבכורה של "וונדר וומן", סרט שהכניס למעלה מ-820 מיליון דולר ונחשב להצלחה הגדולה של DC בשנים האחרונות. אלא שלמרות ההצלחה נשמעו לא מעט טענות נגד השכר שקיבלה השחקנית הישראלית על התפקיד הראשי, 300 אלף דולר לפי הדיווחים. בפועל נראה שעם בונוס שמן, הופעה מרכזית ב"ליגת הצדק" וחתימה על סרט ההמשך של וונדר וומן, גל גדות היא אחת השחקניות הרווחיות בהוליווד. היא יכולה גם להודות לכמה חוזים שמנים נוספים שעליהם חתמה השנה עם מותגים גדולים: היא הפרזנטורית של רבלון, ריבוק ואסוס. כל החוזים האלה הכניסו לחשבון שלה 10 מיליון דולר.

 

 

 

9 – מליסה מקרת'י, 12 מיליון דולר

מליסה מקרת'י היא אחת השחקניות העסוקות ביותר, מה שמסביר למה היא גם אחת מהרווחיות ביותר. אחרי שהשתתפה בשלוש תכניות של "סאטרדיי נייט לייב" וקיבלה על עצמה סדרת טלוויזיה, שלושה סרטים חדשים ועוד שניים שנמצאים בשלבי הפקה, המקום התשיעי לא מפתיע בכלל, וגם לא הצ'קים המרשימים שמסתכמים ב-12 מיליון דולר.

 

קצת לפני גל גדות: מליסה מקרת'י
מליסה מקרת'י – במקום התשיעי

 

8 – קייט בלאנשט, 12.5 מיליון דולר

עם התפקיד בסרט "ת'ור" ועם עוד ארבעה פרויקטים עליהם היא עובדת (שלושה הושלמו, הרביעי בדרך), קייט בלאנשט היא אחת השחקניות הרווחיות ביותר בהוליווד. זה לא מפתיע, ואפשר רק להניח שנמשיך לראות אותה ברשימה גם בשנה הבאה.

 

 

7 – ג'וליה רוברטס, 13 מיליון דולר

הסרט "פלא" היה אחד ההפתעות הגדולות של השנה האחרונה בקולנוע, והכוכבת שלו ג'וליה רוברטס קיבלה גם היא משכורת נאה למדי. חוץ מזה היא גם עסוקה בימים אלה בצילומי סדרה חדשה, מה שיסמן את התפקיד הראשונה שלה בטלוויזיה, מהלך שכוכבות גדולות אחרות כבר עשו לפניה (ניקול קידמן ומריל סטריפ למשל). עם כל התפקידים האלה זה לא מאוד מפתיע לגלות שהיא במקום השביעי ברשימה.

 

6 – מילה קוניס, 16 מיליון דולר

הקריירה של מילה קוניס חווה התעוררות לא רעה בשנתיים האחרונות, אחרי שני סרטי "אימהות רעות". לאחרונה יצא הסרט "המרגל שזרק אותי" שבו היא משתפת פעולה עם קייט מקינון, ועם התפקיד ב"איש משפחה" גם הרווחים שלה השנה מרשימים במיוחד.

 

במקום השישי: מילה קוניס
מילה קוניס – במקום השישי

 

5 – ריס וית'רספון, 16.5 מיליון דולר

זו הייתה שנה טובה באופן כללי עבור ריס וית'רספון, כוכבת הסדרה "שקרים קטנים גדולים". אמנם ניקול קידמן היא זו שזכתה בפרסים על תפקידה בסדרה, אבל זו לא ניקול קידמן שנכנסה לרשימת השחקניות הרווחיות. בזמן שוית'רספון צילמה את העונה השנייה בסדרה (הצילומים הסתיימו בתחילת אוגוסט) היא גם מתחילה לעבוד על הסרט השלישי (והמפתיע) של "לא רק בלונדינית", שצפוי לצאת ב-2020, 19 שנים לאחר הסרט הראשון.

 

4 – ג'ניפר לורנס, 18 מיליון דולר

הביקורות על הסרטים של ג'ניפר לורנס לא היו מלהיבות השנה, אבל זה לא פגע בהצלחה שלה או במצב החשבון שלה. אחרי "דרור אדום" ו"אימא" היא מתכוננת גם לצילומי אקס מן, וממשיכה ליהנות מהכנסות מרשימות בזכות שיתוף הפעולה שלה עם דיור.

 

 

3 – ג'ניפר אניסטון, 19.5 מיליון דולר

במקום השלישי והמכובד נמצאת ג'ניפר אניסטון, שחקנית שלא ראינו הרבה על המרקע אבל עסוקה בכמה פרויקטים חדשים עם ריס וית'רספון וסופי גודהארט. את המקום השלישי היא כבשה בעיקר בזכות כמה קמפיינים לחברת התעופה Emirates Airlines למשל. דרך אגב, בשנה הבאה צפו לראות אותה שוב, שכן על כל פרק בסדרה החדשה שלה עם וית'רספון היא אמורה לקבל יותר ממיליון דולר, סכום גבוה גם יותר מזה שקיבלה על כל פרק בסדרה "חברים".

 

במקום השלישי - ג'ניפר אניסטון
ג'ניפר אניסטון – במקום השלישי

 

2 – אנג'לינה ג'ולי, 28 מיליון דולר

אנג'לינה ג'ולי צוטטה לא מזמן כמי שמתמודדת עם גרוש שלא ממש שש לשלם את דמי המזונות, אחד בשם בראד פיט. בזמן שהם מנהלים ויכוחים כלכליים בבית המשפט היא לפחות יכולה לישון טוב בלילה עם חשבון בנק שגדל משמעותית בשנה האחרונה. לא מזמן היא חתמה על חוזה לסרט ההמשך של "מליפיסנט", ולכבוד המאורע היא קיבלה תשלום משמעותי מבעוד מועד. לא רע.

 

1 – סקרלט ג'והנסון, 40.5 מיליון דולר

אז סקרלט ג'והנסון היא לא הפתעה גדולה, והיא כבר זכתה בתואר השחקנית הרווחית בעבר. השנה היא נמצאת בראש הרשימה בזכות שני סרטים: "לילה קשוח" ו"הנוקמים: מלחמת האינסוף". יש גם סיכוי לא רע שנראה אותה ברשימה הזו שוב בשנה הבאה, כשייצא אל האקרנים הסרט הרביעי (וההמשך הישיר) של הנוקמים.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme