מיטב דש – פרופיל בית השקעות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מיטב דש
שתף:

מיטב דש השקעות בע"מ הוא בית השקעות הנחשב השני בגודלו בישראל. הוא החל את דרכו כבר בשנת 1979, עם הפעלתה של החברה להשקעה "מיטב". בשנת 1992 הוקמה חברת "דש בית השקעות" (חברה שנסחרה בבורסה והייתה חלק ממדד תל-אביב 100), ובשנת 2012 התאחדו שתי חברות אלה לכדי בית השקעות אחד. שווי השוק של החברה, נכון לסוף 2016, מעל מיליארד ש"ח, והכנסותיה בשנת 2015 מעל 730 מיליוני שקלים, עם כ – 850 עובדים בארץ ושפע של מוצרי השקעה וחיסכון.

 

על ההיסטוריה והייחוד של מיטב דש

מיטב דש הינה חברה ציבורית אשר נמצאה עד סוף 2016 בבעלותם של קבוצת ברמ פיננסים (BRM – המתמחה בהשקעות ונכסים) ומייסד בית ההשקעות מיטב צבי סטפק (שניהם מחזיקים ב – 27% מן הבעלות). בדצמבר נמכרה החברה לקרן ההשקעות הסינית XIO תמורת כמעט 1.5 מיליארד ש"ח, כאשר בעלי התפקידים בחברה ממשיכים לנהל אותה גם לאחר הרכישה. מנכ"ל החברה הוא מר אילן רביב – אשר זכה במקום המכובד ה – 28 ברשימת 50 המנהלים הטובים של כלכליסט לשנת 2014.

 

החברה מנהלת כיום מעל 122 מיליארדי שקלים במגוון מוצרי השקעה ומסחר בישראל ובעולם, תו מתן דגש ארגוני על חדשנות, דיגיטל, ויצירתיות. בנוסף, מיטב דש מתגאה בתרומה לקהילה ואחריות חברתית, ותורמת סכומים גבוהים למספר רב של עמותות ופעילים חברתיים בתחומים כמו חיוך, נוער במצוקה, בריאות, ואחרים.

 

מסחר בבורסה עם דש טרייד

מיטב דש טרייד היא חברת בת של מיטב דש, העוסקת בשירותי השקעה ומסחר בבורסות ברחבי העולם. המסחר במיטב דש טרייד מתבצע דרך מערכות סחר מתקדמות פרי פיתוחה של החברה, בעמלות נמוכות ובליווי פיננסי מקצועי. חברת מיטב דש טרייד מספקת גב כלכלי עוצמתי עם אשראי על בסיס נכסים עצמאיים בלבד, והפקדה של כספי ההשקעה של לקוחות ישירות במסלקת הבורסה.

 

Eloan – הלוואות חוץ בנקאיות

Eloan היא פלטפורמה דיגיטאלית מובילה להלוואות חברתיות, המספקת אשראי למבקשים (לאחר סינון קפדני) בתנאים נוחים ולצד זאת – מתן אפשרות אטרקטיבית למשקיעים להשקיע את כספים בתנאים טובים, בריביות גבוהות ובאופן סולידי.

 

ניהול תיקי השקעות

מיטב דש מציעה שירות של ניהול אישי של תיק ההשקעות על ידי מנהל מקצועי ובעל ניסיון. מנהל ההשקעות מחלק את כספי ההשקעות בתיק על פי אסטרטגיית ההשקעה והמשיכה לסיכונים של בעל התיק, במוצרי השקעה וחיסכון של מיטב דש. כיום, מנוהלים בבית ההשקעות תיקים של משקיעים פרטיים ומוסדיים בשווי כולל של מעל 19 מיליארדי שקלים.

 

פתרונות ביטוח

בראש העין, בני ברק, קיבוץ מעגן ובחיפה, פועלות סוכנויות ביטוח מקבוצת מיטב דש המציעות מספר מוצרי ביטוח, ביניהם: ביטוח בריאות, ביטוח אבדן כושר עבודה, ביטוח מחלות קשות, ועוד. סוכני הביטוח של מיטב דש משרתים כיום מעל 20,000 מבוטחים.

 

פתרונות החיסכון הפנסיוני והקרנות של בית ההשקעות

מיטב דש גמל ופנסיה בע"מ מנהלת מעל 40 מיליארדי שקלים בקופות גמל, קרנות פנסיה וקרנות השתלמות שונים. מסלולי השקעה ייחודיים "נתפרים" על פי צרכי החוסך ומאפייניו האישיים, כמו למשל רמת השכר, הגיל, והחסכונות הקיימים לטווחים הבינוניים והארוכים.

 

קרנות הפנסיה של מיטב דש בערוצים השונים מבטיחות כיסוי מותאם – הכולל סעיפי ביטוח או ללא סעיפים כאלה, לשכירות או לעצמאים, בניהול דיגיטלי ופשוט ובדמי ניהול נמוכים.

 

עוד מוצרי חיסכון לטווח הבינוני והארוך, קרנות וקופות של בית ההשקעות: קופות גמל, קרנות השתלמות, קופות פיצויים אישיות או מרכזיות.

 

השקעה בתעודות סל

תכלית תעודות סל הינה חברת בת של מיטב דש, שנוסדה בשנת 2004 והיא מנהלת מעל 140 תעודות סל על מדדי מניות ואג"ח, מטבעות וסחורות, ועוד – בארץ ובכל העולם. תכלית תעודות סל מצהירים על כוונתם להיות "עושי שוק" (כלומר, להכתיב את המסחר עם כמות גדולה של תנועות בתעודות הסל שלהם) על מנת להוביל בתשואות לטובת המשקיעים.

 

חברת קרנות הנאמנות

בשנת 1982 נוסדה "מיטב קרנות נאמנות" אשר בין הרכישות והמיזוגים שביצעה בעשור האחרון, התמזגה גם עם חברת קרנות הנאמנות של דש, ומאז הפכה להיות חברת קרנות הנאמנות של בית ההשקעות.

 

המכללה לשוק ההון

מכללת מיטב דש הינה מכללה מקצועית המקיימת קורסים בנושאים פיננסיים מזה מעל 25 שנים. עם סניפים בתל-אביב, חיפה, ירושלים ובקיבוץ כינרת, המכללה היא בין הגופים הגדולים והמקצועיים ללימודי פיננסים בישראל. בין הקורסים שתמצאו במכללת מיטב דש: קורס חשבונאות, יסודות הביטוח, מימון, קורס יסודות ההשקעה בשוק ההון, קורס אנליסטים, קורס מסחר יומי, ניהול תיקי אג"ח, קורס מסחר באופציות מעו"ף – ועוד.

 

המידע והמדריכים של מיטב דש

באתר בית ההשקעות תמצאו גוף מעודכן ונרחב של מידע בנושא פתרונות להשקעה, חסכונות פנסיוניים, מסחר בבורסה, ועוד. בית ההשקעות מעמיד צוות של יועצים מקצועיים ומאפשר קביעת פגישת ייעוץ או שליחת טופס התעניינות בנוגע למוצרי ההשקעה, החיסכון או הביטוח של החברה ישירות מן האתר.

 

בזירת ההשוואות של ריאלי תוכלו לראות השוואה מקיפה של בתי השקעות מובילים בישראל

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme