סים זול יחסוך לך הרבה כסף בחשבון הסלולרי בנסיעה הבאה שלך לחו"ל

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

מכירים את זה שלפני כל טיסה או חופשה שלכם בחו"ל אתם רוכשים חבילה בחברת הסלולאר שלכם, כדי לחסוך בעלויות השיחה והגלישה, אבל כאשר מגיע חשבון הסלולאר הוא מאמיר לשמיים. למה זה קורה? רוב חברות הסלולאר בעולם מחייבות לפי פעימת מונה של שישים שניות, כלומר אם דיברתם במשך דקה או חלק ממנה למעשה חויבתם על כל הדקה. כך גם בגלישה בסלולאר, אז נכון רכשתם חבילה זולה לגלישה בחו"ל אבל תחויבו לפי פעימה של 1MB. לכן שיחה ב Whatsapp (לא ב Wi-Fi)  או שימוש ב- Waze שיכולות להתגלם ל-3MB ליום, הופכות ל- 30MB. מאחר וכל שימוש ראשוני אפילו בצריכה של עשירית מגה מחויב בכל המגה. בנוסף, החבילה לרוב מיועדת לשיחות לישראל וממנה. ובמידה ונצטרך לבצע שיחה מקומית, לדוגמא להזמין מונית או לתזמן פגישה וכדומה, נחויב כאילו ביצענו את השיחה מהארץ. כמובן שאם שכחתם לנטרל את עדכונן של האפליקציות הרי שהצריכה הסלולארית תיגבר. 

 

אז מה עושים כדי להפחית את עלויות חשבון הסלולאר בזמן הנסיעה לחו"ל? השיטה הטובה ביותר היא לרכוש סים זול מאחת מהחברות השונות המאפשרות זאת, ולחייג ולגלוש בתעריפים סבירים. הנה דוגמא לכמה מהן.

 

היי מובייל

חברת היי מוביל מציעה סים זול במסגרת תוכניתה פספורט מסביב לעולם עם 180GB לחו"ל. בעצם מדובר בשיחות נכנסות ויוצאות לכל יעד בעולם, כולל שיחות מקומיות באירופה, ללא הגבלה. ובנוסף, חבילת גלישה של 180GB. מחיריה נעים בין 129 ש"ח ל-5 ימים עד 259 ש"ח ל- 30 יום.

 

סים זול

כן יש חברה כזאת. מציעה גלישה בארה"ב של  4GB עד 10GB במהירות דור 4 הודעות SMS ללא הגבלה לטלפונים נייחים וניידים בארה"ב. שיחות לנייחים ללא הגבלה ו- 200 דקות שיחה לניידים. לאירופה היא מאפשרת לכם לטעון את הסים שלכם  ב- 25 יורו.  לסים זול יש גם ראוטר עולמי סלולארי המאפשר גלישה לכ-10 משתתפים.

 

Bglobal

מספקת כרטיסי סים זול לשיחות מכל העולם, ובעיקר מציעה את שירותיה למתגוררים בחו"ל כדי שיוכלו לשמור על קשר עם הארץ במחירים זולים במיוחד. הצעתם היא לספק שירותי סים זול לארה"ב כך ששיחות יבוצעו ללא הגבלה לישראל בעלות של 65 דולר ל-30 יום. באירופה התשלום הוא על פי שימוש בלבד, וקרדיט לא מנוצל על סים זול זה יישמר לנסיעות הבאות. עלות הסים היא 20 דולר בלבד. שירות מיוחד שלה מאפשר למי שנמצאים ברילוקיישן או לסטודנטים הלומדים בחו"ל לקבל מספר בזק עם קידומת 03 לשיחות נכנסות, כאילו מתקשרים אליהם לארץ. עבור המתקשר זוהי שיחה מקומית לכל דבר.

 

Telaway

זוהי חברת תקשורת אמריקאית הפועלת בארץ מזה חמש עשרה שנה, ומציעה סים זול ומגוון פתרונות סלולאריים מתקדמים שיסייעו לכם בזמן שהותכם בארה"ב. המוצר שלהם נותן פתרון לארה"ב, אך לא לקנדה ומקסיקו. יש להם מוקד שירות בעברית, ואם יש צורך בסיוע טכני כלשהו הם זמינים.

 

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme