קפה בשישה שקלים וסים של וואלה מובייל – על השיווק החכם של וואלה מובייל, והאם השירות שלהם איכותי כמו השיווק?

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
וואלה מובייל
שתף:

בשוק חבילות סלולר תחרותי במיוחד, שבו ההתניידות בין חברה לחברה היא פשוטה ומתבצעת בקליק אחד, חברות המציעות חבילות סלולר זולות זוכות למתחברים חדשים באלפים. בין החברות המציעות חבילות סלולר זולות, חשוב להזכיר את וואלה מובייל, מפעילה וירטואלית של רשת סלולר על בסיס הרשת של פלאפון. מיהי וואלה מובייל, ומה היא מציעה שאין לחברות הסלולר האחרות? 

 

וואלה מובייל – על ההתחלה

ממש בסוף שנת 2014 חנכה חברת וואלה! תקשורת בע"מ את חברת הבת שלה וואלה מובייל, אשר הציעה חבילות סלולר במחירים זולים במיוחד, כמפעילה וירטואלית מעל הרשת הסלולרית של פלאפון. השקת שירותי החברה הוצגה בתקשורת בהרחבה, עם מבצע שאז עוד לא שמענו כמותו – כל משתמש שרצה להצטרף לשירות, מוזמן היה לרכוש כרטיס SIM בעלות חד פעמים של 29 ש"ח (והמשלוח בחינם), ולהצטרף לרשת במחיר זול במיוחד של פחות מעשרה שקלים (9.90 ש"ח) לחודש.

 

זה היה עוד טרם מהפיכת הסלולר של משרד התקשורת, עוד לפני שהיה קל כל כך להתנייד מחברה לחברה, ומחירי חבילות הסלולר, שנעו החל מ – 9.90 ש"ח לחבילה ה – Light שכללה 60 דקות שיחה, 60 הודעות סמס ו – MB 60 גלישה בחודש, ועד לחבילה היקרה ביותר, שנמכרה ב – 59 ש"ח, זיכו את החברה במצטרפים רבים חדשים. החבילה הפופולארית ביותר שהוצעה אז, היתה חבילת דקות שיחה והודעות סמס ללא הגבלה, כולל GB3 גלישה בחודש.

 

שלושה חודשים לאחר תחילת הפעילות בשוק הסלולר, הודיעה וואלה מובייל כי חצתה את רף 20,000 הלקוחות.

 

 

וואלה מובייל - חבילות סלולר
חברת וואלה מובייל הרוויחה 20,000 לקוחות בתוך פחות משלושה חודשי פעילות, ועוד 20,000 נוספים לאחר עוד שלושה חודשים

 

ה"פטנטים" הייחודיים של שיווק בוואלה! מובייל

חברת וואלה מובייל נעזרה בגב החזק של חברת האם – וואלה! תקשורת, ליצירת "באזז" ולקוחות חדשים לשירותי הטלפוניה והסלולר החדשים שלה. בנוסף למכירה מעל תשתיות החברה, בתחילת שנת 2015 הציעה וואלה מובייל שיתוף פעולה מעניין עם קופיקס – רשת המזון החדשה דאז, שהציעה את כל מרכולתה במחיר אחיד של חמישה שקלים. רשת קופיקס הציעה ללקוחותיה סים של וואלה מובייל תמורה חמישה שקלים, ורוכשי כרטיס הסים בכל אחת מ – 58 הרשתות של קופיקס, הפך לקוח של וואלה מובייל בתכנית השימוש ללא הגבלה, תמורת 29 ש"ח.

 

לקראת מחצית אותה השנה, ולאחר שחצתה וואלה מובייל את רף 40,000 הלקוחות, הגיעה החברה להסכם שיווק גם עם חברת קרביץ, במהלך הקמפיין חולק כרטיס סים של החברה ללא עלות, והמצטרפים חוברו למסלול בעלות של 27 ש"ח למנוי, ללא הגבלת מנויים, הכולל שיחות והודעות סמס ללא הגבלה, ו – GB 4 גלישה בחודש.

 

 

וואלה מובייל קופיקס
וואלה מובייל – נכון להיום, עדיין ניתן להשיג כרטיס SIM בכל סניפי רשת קופיקס, תמורת שישה שקלים

 

חבילות אטרקטיביות ומבצעים של וואלה! מובייל

כיום, חברת וואלה מובייל מציעה שלוש חבילות מרכזיות:

  • חבילה בסיסית – בעלות של 29.90 ש"ח לחודש, דקות שיחה והודעות סמס ללא הגבלה (בשימוש סביר – עד לסך של 5,000 דקות שיחה ו – 5,000 הודעות סמס), ו – GB 6 נפח גלישה, אשר מוכפלים ללא עלות נוספת ל – GB 12 גלישה לחודש. המעבר לתכנית כרוך בתשלום חד פעמי של 29.90 ש"ח. המחיר החודשי לתכנית תקף ל – 12 חודשים, מהחודש ה – 13 המחיר לחודש 99 ש"ח – עם GB 6 גלישה בלבד.

 

  • חבילת GB 11- בעלות של 59.90 ש"ח לחודש, תקבלו חבילה ובה דקות שיחה והודעות סמס ללא הגבלה (בשימוש סביר – עד לסך של 5,000 דקות שיחה ו – 5,000 הודעות סמס), ו – GB 11 נפח גלישה. המעבר לתכנית כרוך בתשלום חד פעמי של 29.90 ש"ח. המחיר החודשי לתכנית תקף ל – 12 חודשים, מהחודש ה – 13 המחיר לחודש 99 ש"ח.

 

  • חבילת GB 13 – בעלות של 69.90 ש"ח לחודש, תקבלו חבילה ובה דקות שיחה והודעות סמס ללא הגבלה (בשימוש סביר – עד לסך של 5,000 דקות שיחה ו – 5,000 הודעות סמס), ו – GB13 נפח גלישה. המעבר לתכנית אינו כרוך בתשלום חד פעמי של דמי מעבר. המחיר החודשי לתכנית תקף ל – 12 חודשים, מהחודש ה – 13 המחיר לחודש 99 ש"ח.

 

חלק מהחבילות כוללות דקות שיחה לחו"ל באמצעות בזק בינלאומי וניתן להזמין גם תכנית כשרה של וואלה מובייל

 

וואלה מובייל – יש סניפים? איך מצטרפים?

ההצטרפות לרשת וואלה מובייל היום נעשית או דרך אתר האינטרנט של החברה, או דרך רשת חנויות קופיקס.

 

ברשת חנויות קופיקס, תוכלו לרכוש כרטיס SIM תמורה שישה שקלים ולהצטרף לתכנית של GB 6 גלישה בחודש בעלות חודשית של 29.90 ש"ח. בהצטרפות דרך אתר האינטרנט של החברה – ניתן לבחור בין התכניות ולהירשם להצטרפות בשלושה שלבים פשוטים. לאחר ההרשמה, נשלח כרטיס SIM באמצעות רשת הדואר והפעלתו מבוצעת בקלות דרך אתר האינטרנט עם הגעתו.

 

בחרתם להצטרף דווקא לוואלה!מובייל? לפני שאתם נרשמים – למה שלא תעברו על ההשוואה המקיפה מבית ריאלי לכל חבילות הסלולר?

 

שירות ותמיכה

התמיכה בלקוחות וואלה מובייל מבוצעת דרך רשת התמיכה ושירות הלקוחות של פלאפון, במוקד 166* או 1-800-050-333. ניתן לקבל פרטים נוספים באתר האינטרנט של חברת וואלה מובייל, כאן: http://wallamobile.walla.co.il/

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme