רפורמת האינטרנט הורידה את מחירי הגלישה לרצפה ותחסוך לכם מאות שקלים בשנה

עומר גלעדי5 דקות קריאה
רפורמת האינטרנט
שתף:

רפורמת האינטרנט מאפשרת ניוד "שקוף" ומתירה ניתוק והתחברות לספק חדש ברגע. הרפורמה, אשר איפשרה ניוד קל מחברה לחברה, החזירה את הכוח "אל העם" ופתחה עולם חדש שלם של אפשרויות לחבילות גלישה. תגובת ספקיות האינטרנט היתה צפויה ומהירה – חבילות אינטרנט במחירי רצפה "גנבו" לקוחות של חברה אחת אל חברה אחרת. אם אתם עדיין משתמשים באותה ספקים אינטרנט מלפני שנה, באותם מחירים – המאמר הזה הוא עבורכם. הגיע הזמן להתעורר, לעשות שינוי, ולחסוך עשרות שקלים בחודש – ביחד עם שיפור חבילת הגלישה שלכם. הנה כל הפרטים, לפניכם.

 

הגיע הזמן לרענן את חבילת הגלישה שלכם!

כמו בענף הסלולר ובענפים אחרים במשק, גם ספקיות האינטרנט נחשפו לאחרונה לשוק הרבה יותר תחרותי – המאפשר לנו, הלקוחות, לבחור את הטוב ביותר ולעבור בין ספק לספק בטלפון קצר אחד.

 

זכאות להוזלת חשבון האינטרנט תלויה במספר גורמים, כמו מהירות הגלישה שיש לך. מעל 63,225 ישראלים כבר ביצעו בדיקה להוזלת חשבון האינטרנט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בבדיקה להוזלת חשבון האינטרנט שלך על ידי בחירת מהירות הגלישה הנוכחית שלך:

 

 

אנחנו יודעים שהגיע הזמן לחשוב על חבילת אינטרנט חדשה, אם:

  • אנחנו משלמים 100 ש"ח או יותר לספקית האינטרנט שלנו (עבור אינטרנט במהירות 30 מגה בייט או פחות)
  • האינטרנט לא מספיק מהיר – נתקע, מתנתק, לא מספק
  • אנחנו משלמים לספק אינטרנט ולתשתית אינטרנט בנפרד
  • החיבור לאינטרנט דורש "התעסקות", קשה להשיג נציג טלפוני, אין לנו די מידע, אין מענה במקרים של תקלה וכדומה
  • שינוי בצרכים וחבילת אינטרנט לא מספקת
  • חוסר שביעות רצון משירות האינטרנט שלנו מכל סיבה אחרת

 

פעם זה היה מסובך – אבל בזכות רפורמת האינטרנט זה פשוט!

עד אמצע שנת 2015, נדרשנו לתאם בין תשתית לבין ספק של אינטרנט. בארץ שתי תשתיות – בזק והוט, והספקיות עבדו מעל תשתית של אחת מהחברות הללו. כיום, לאחר הרפורמה, חויבו חברות התשתית (בזק והוט) לאפשר לספקיות לרכוש תשתיות במחיר סיטונאי, ובעצם הלקוח עובד מול חברה אחת בלבד – זוהי ספקית אינטרנט, הדואגת לכל הנדרש על מנת לספק אינטרנט איכותי לבית הלקוח. אין צורך במיליון טלפונים, אין עוד צורך בריבוי חשבוניות, ואין צורך להמתין על הקו של צוות שירות הלקוחות של חברה אחת כשאתם לא בטוחים אם זו בכלל החברה המתאימה שתטפל בתקלה שלכם – או שמא זוהי החברה השנייה – או שיהיה צורך בשיחת ועידה, או שאחד יאשים את השני, וכולי וכן הלאה עד להתשה מוחלטת של הלקוח.

 

מהיום – אתם צריכים לשמור בספר הטלפונים שלכם מספר טלפון אחד בלבד, זהו מספר הטלפון של ספקית האינטרנט, אשר תדאג לכל הנדרש על מנת שאתם, תקבלו אינטרנט מהיר, איכותי, וקבוע.

 

איך לשפר את איכות האינטרנט בבית – בשלושה צעדים פשוטים

מחקרים רבים מראים כי מעל 90% מאיתנו גולשים באינטרנט מדי יום, לפחות פעם ביום. אם האינטרנט הוא הכרחי כל כך בחיים שלנו – הגיע הזמן להשקיע באיתור ספקים אינטרנט אשר תספק הן שירות והן מוצר איכותי שיענה על הצרכים שלנו באופן מלא.

 

הבחירה היא קלה – יש לבחור את מהירות האינטרנט הנדרשת לכם. המהירות המינימאלית היום היא 15 מגה-בייט, וזו אינה מהירות מתאימה עבור מי שגולש בכמה נקודות קצה בבית או עבור מי שצופה בתכני STREAMING, כמו סרטים או סדרות, מהמחשב. אם השימוש שלכם באינטרנט דורש מהירות גבוהה יותר – בחרו חבילות של 30 מגה בייט או יותר. קצב ההעלאה משנה רק אצל מי שמעלה תכנים לרשת.

 

לאחר שאתם יודעים מהו קצב ההורדה הרצוי לכם, השוו מחירים של ספקיות אינטרנט, ובחרו בחברה הזולה ביותר שהשירות שלה נעים לכם.

 

ההתקנה תתבצע בקלות, בדרך כלל בתוך יומיים שלושה מיום הבחירה, באמצעות טכנאי שיגיע אליכם הביתה, בדרך כלל ללא עלות (כדאי לבדוק).

 

זכאות להוזלת חשבון האינטרנט תלויה במספר גורמים, כמו מהירות הגלישה שיש לך. מעל 63,225 ישראלים כבר ביצעו בדיקה להוזלת חשבון האינטרנט, זה לוקח פחות מדקה ורק צריך לענות על מספר שאלות בסיסיות.

 

ניתן להתחיל בבדיקה להוזלת חשבון האינטרנט שלך על ידי בחירת מהירות הגלישה הנוכחית שלך:

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme