8 האפליקציות החביבות עלינו המאפשרות להרוויח כסף בקלות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

להרוויח כסף משימוש באפליקציות! בהחלט! ואפילו, עד מאות דולרים בחודש! במאמר שלפניכם, ריכזנו את רשימת האפליקציות המוכרות ביותר בעולם המאפשרות להרוויח כסף על שיתוף תכנים, מענה לסקרים, ועוד. מיליוני משתמשים בארץ ובעולם כבר עושים את זה – הגיע התור שלכם, להגדיל את ההכנסה היישר מהסמארטפון!

 

#1 – לעבוד כבודק תוכנה לאפליקציות חדשות – אפליקציית Make Money

אפליקציית Make Money  מתווכת בין משתמשים שרוצים להרוויח כמה דולרים, לבעלי אפליקציות חדשות אשר מוכנים לשלם עבור ביצוע סדרת בדיקות שימוש בטרם הם עולים לאוויר. באפליקציה, תמצאו רשימה של קישורים לצפייה בסרטוני וידאו או לשימוש באפליקציות וביצוע סידרה של פעולות, שתזכה אתם בנקודות. את הנקודות תוכלו להמיר בתשלום ישירות לחשבון הפייפאל שלכם. זו בין האפליקציות הפופולאריות בתחום האפליקציות המאפשרות להרוויח כסף, עם מעל 240,000 הורדות ודירוג של ארבעה וחצי כוכבים מטעם משתמשיה.

 

 

Make money

 

#2 – SwagBucks – גיפט כארד לאחר מענה לסקרים

SwagBucks  אינה אפליקציה. מדובר באתר אינטרנט אשר מחלק כרטיסי מתנה (Gift Cards) לחנויות הגדולות בעולם (כמו וולמארט, אמאזון, ואחרים) בתמורה למענה על סקרים (באנגלית). האתר מתגאה בתשלום של מעל 170 מיליוני דולרים כשכר לעונים על הסקרים בו עד היום, ומאפשר בכל יום מענה על סקרים שונים, אשר מאפשרים למשתמש להרוויח נקודות ולצבור כסף.

 

השאלות שעליהן אתם מתבקשים לענות הן אמנם באנגלית, אבל הן בדרך כלל פשוטות וקשורות לרגלי הצריכה שלכם. התשלום הממוצע למענה על כל סקר (שאורך בדרך כלל בין דקה לשתי דקות) הוא 75 מטבעות האתר (הקרויים SBs), אותן ניתן להמיר ב – 75 סנטים (כמעט דולר). בחצי שעה, אין קושי לענות על שישה – שבעה סקרים, ולהרוויח חמישה דולרים, שהם בערך 20 שקלים.

 

האתר נחשב אמין, יציב ובטוח, וזכה לדירוג גבוה באמינות בסקר שנערך בשנה האחרונה מטעם גוף אמריקאי שפעילותה דומה לזו של ארגון אמון הציבור.

 

 

Swagbucks

 

#3 – Pact – לרזות, להתאמן – ולהרוויח כסף!

כן! זה קשה להאמין, אבל האפליקציה החביבה Pact עוקבת אחרי האתגרים שלכם בתחום התזונה והפעילות הגופנית, ומתגמלת אתכם על הצלחות. כל שעליכם לעשות הוא לאכול בריא (ולצלם את זה), ולהגיע לאימוני הכושר שלכם במכון הכושר (מיקומכם יאומת באמצעות תכנת GPS) – ולצבור נקודות אותן תוכלו להמיר בתלושי שי. אפליקציית Pact מספרת כי מעל 95% מהמשתמשים שלה משיגים את המטרות שלהם, ומסתייעים בליווי שמעל מסך המובייל על מנת לשמור על שיגרת חיים בריאה ופעילה יותר.

 

 

Pact

 

#4 – Google Opinion Rewards – לעבוד עם הגדולים ביותר

מדובר באחת האפליקציות החביבות על משתמשים, עם מעל 485,000 הורדות ודירוג כולל של ארבעה וחצי כוכבים. האפליקציה מאפשרת לענות על סקרים מטעם גוגל, ולהרוויח כל סכום בים עשרה סנט לדולר עבור כל סקר. אם אתם משיבים על סקרים במיקומים קבועים מראש, כמו למשל בחנויות מסוימות תוך כדי חווית הרכישה (לא תמיד זה אפשרי בישראל) – אתם עשויים להגדיל את הרווחים שלכם. את הנקודות (או הכסף) שתרוויחו – תוכלו לבזבז בחנות האפליקציות של גוגל בלבד, ברכישת אפליקציות, סרטים, ספרים, או אפילו ברכישות בתוך אפליקציה.

 

 

Google Opinion Rewards

 

#5 – למצוא "גיג" בתשלום באזור שלכם

לא ברור עדיין אם האפליקציה הגאונית Gigwalk כבר תפסה ממש חזק בישראל – אבל לנו יש אמון שהיא תעשה כן. מדובר באפליקציה קהילתית שאינה מתאימה לכל מכשיר (כדאי לבדוק בחנות האפליקציות אם היא מתאימה לסמארטפון שלכם), המאפשרת למצוא עבודות קטנות של אנשים פרטיים באזור שלכם, תמורת תשלום בגובה שנקבע מראש ופורסם בתיאור הגיג (בדרך כלל בין שלושה ל – 100 דולרים). גיגים נפוצים באפליקציה הם סיוע טכני בתחומים שונים, סיוע בעבודות פיזיות, וכדומה. מרבית הגיגים דורשים הגעה למקום הגיג (אבל לא כולם – יש כאלה שאפשר לעשות מהבית), והתשלום מתקבל בפייפאל, לאחר שאושר על ידי בעל הגיג שביצעתם את הגיג כהלכה.

 

 

Gigwalk

 

#6 – OfferUp – תמכרו דברים שאתם לא צריכים

ניסיתם למכור חפצים ישנים באיביי? אם לא עשיתם קורס לקידום עסקים באחת מפלטפורמות המכירה הגדולות (והמסובכות) בעולם – הסיכויים שלכם לצלוח את שלב העלאת המוצר שלכם תוך כדי שהזמן שתבזבזו לא יהפוך את כל העניין ללא שווה את הטירחה שלכם – הוא פשוט אפסי. בדיוק לשם כך תוכלו למצוא שפע של אפליקציות, המאפשרות לאלה שאין להם ים של זמן אבל צריכים כסף, ובמהירות, להעלות תמונות של חפצים שהם מעוניינים למכור, ולהגיע לקהל מתעניינים נרחב, שעשוי לרכוש את המוצרים או החפצים שלכם.

 

באפליקציית OfferUp אין עמלות, לא כמוכר ולא כקונה – בחלק מן האפליקציות האחרות שפועלות על אותו רעיון תמצאו עמלות (בעיקר כאלה הנדרשות מהמוכר לאחר שמכר את המוצר שלו) בגובה עד 10% מהמחיר הנדרש על החפץ.

 

 

Offerup

 

#7 – Clashot – לחובבי הצילום שרוצים להרוויח על התמונות שלהם

אם אתם מאלה שמצלמים כל דבר שזז (ולא רק תמונות סלפי…), אם התמונות שלכם איכותיות ויכול להיות שאחרים יתעניינו בהן – למה שלא תעשו מזה כסף? אפליקציית Clashot (ויש עוד רבות כמוה) מציעה לכם לצלם תמונות ישירות בסמארטפון שלכם (תמונות איכותיות, בעלות רזולוציה גבוהה, מיקוד איכותי וקומפוזיציה יותר מחובבנית), ולהציע אותן למכירה למתעניינים. מחירי המכירה לתמונה נעים בין פחות מדולר ועד לעשרות דולרים לתמונות אמנותיות במיוחד. מתוך מחיר המכירה – אתם מקבלים בערך 50% מהסכום, השאר יישאר בידי בעלי האפליקציה.

 

 

Clashot

 

 #8 – SlideJoy – להרוויח כסף מהתכנים המופיעים במסך הנעילה שלכם

אפליקציית SlideJoy מחליפה את מסך הנעילה שלכם במסך של פרסומות, ומאפשרת אפילו להגדיל את ההכנסה אם בפתיחת המכשיר אתם לוחצים על הקישור לפרסומת המופיע על מסך המכשיר שלכם. האפליקציה הזו, ואחרות דומות לה, מציעות לשלם למשתמשים עבור חשיפתם לפרסומות  – ככה שאם אתם שונאים פרסומות, יכול להיות שזו ממש לא האפליקציה עבורכם.

 

 

Slidejoy

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme