מה חשוב לזכור כשצריכים הלוואה מידית?

עידו שיטרית5 דקות קריאה
שתף:

קרה לכולנו לא פעם שעמדנו בפני החלטות בהן היינו זקוקים למזומן מידי כדי לממש הזדמנות שנקרתה בפנינו. בדרך כלל כשאנו מגיעים לנקודה זו יכולת קבלת ההחלטות שלנו נפגמת ואנו פועלים לעיתים בפזיזות. כיום כדי לענות על הדרישה הזו לאשראי מידי אנחנו נפנה לגופים פיננסיים חוץ בנקאיים כמו חברות ביטוח, אשראי ובתי השקעות, וגם ישירות לבנקים עצמם. מדובר בגופים המספקים לציבור הלוואות מידיות עבור קשת רחבה של מטרות, בין אם לצורך תיקון כולל ברכב, כיסוי חובות לא צפויים או אירוע ספונטני. קבלתן לרוב מהירה ופשוטה, והן ניתנות לכל קשת האוכלוסייה כולל שכירים, עצמאיים ובעלי עסקים.

 

מה גובה ההלוואות המידיות?

בדרך כלל הלוואות מידיות לרוב ניתנות עבור סכומי כסף הנעים בין 20 ל- 100 אלף ₪, וניתן לקבלן דרך הטלפון או האינטרנט. כאמור, בדרך כלל, אין צורך בביטחונות וערבויות, וההלוואה מועברת תוך פרק זמן קצר ישירות לחשבון הבנק של הלווה, או ניתנת לידיו כצ'ק. את הסכומים ניתן למשוך במלואם ובמזומן, כאשר ההחזר מוגבל לתקופה יחסית קצרה הנעה בין 3 חודשים לשנה. יש לציין כי לעיתים קרובות הלוואות אלו נושאות ריבית גבוהה יחסית, וזאת בשל מידת הסיכון שהגוף המלווה נוטל על עצמו.

 

מה מאפשר לי לקבל הלוואה?

כאמור, הלוואות מיידיות פתוחות בפני מרבית האוכלוסייה, כשלרוב יש צורך בהצגת 3 תלושי שכר אחרונים המעידים על הכנסה קבועה. כמו כן, לעיתים ידרוש הגוף המלווה גם אישור לרציפות עבודה של שנה אחת לפחות במקום עבודה אחד. ההגבלות העיקריות בקבלת הלוואות אלו הינן במקרים שכנגד מבקש ההלוואה עומד צו הוצאה לפועל, כשהוא אינו אזרח ישראל או כשיש כנגד העסק של תביעות.

 

מה הכי חשוב לבדוק בעת נטילת הלוואה מיידית?

אמנם הלוואה מיידית הינה מהירה מאוד וניתן לקבלה גם תוך שעות ספורות, אך את בחירת מקור ההלוואה חשוב לעשות באופן מושכל ומפוקח בהתאם למספר פרמטרים בסיסיים:

  • גוף מלווה– במיוחד אם מדובר בגורם חוץ בנקאי חשוב לוודא כי מדובר בבית עסק חוקי, אמין ויציב.
  • גובה הריבית– יש לתת את הדעת על כל התנאים, כולל הסכום המרבי שניתן ללוות, משך הפריסה, גובה ההחזר חודשי, גובה וסוג הריבית.
  • סקר שוק – מומלץ להשוות מספר מקורות להלוואה על מנת לבחור בהצעה המשתלמת  ביותר.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme