מצעד האפליקציות הכי פופולאריות לניהול כספים מהסמארטפון

עומר גלעדי5 דקות קריאה
שתף:

ניהול המאזן הכלכלי, ההשקעות, המשכנתא, והפיננסים של הבית ו/או העסק – הם לא עניין של מה בכך. זה לא רק תובעני מבחינת זמן – לרובנו פשוט אין מספיק ידע על מנת להשוות ריביות, לבחון טווחי מחירים ממוצעים, ולהשקיע את המשאבים הנדרשים על מנת לבחור תמיד את האפשרות הכלכלית החסכנית.

 

הנה הבשורות הטובות – אתם ממש לא צריכים להמשיך לאסוף מידע במאמץ. אתם גם לא צריכים לוותר על האפשרות לאסוף מידע ולקבל את ההחלטה הנכונה! קבלו את אוסף האפליקציות הכלכליות המעניינות ביותר – לעצמאיים, למשקיעים, ולאלה מבינינו שצריכים לנהל את המאזן המשפחתי!

 

Mobills – מתכנן התקציב

 

 

כוכבים: ארבעה וחצי

הורדות: 120,330

אחת התוכנות הפופולאריות לניהול תקציב, המאפשרת ניהול של כל ההוצאות וניתוח הרגלי ההוצאות שלכם. באפליקציה, תוכלו לשמור הוצאות בנפרד עבור כל כרטיס, לקבוע לעצמכם סכום מירבי להוצאה בכל קטגוריה או כרטיס ולקבל התראות כשאתם מתקרבים לגג שלכם, ולבחון את ההוצאות החודשיות שלכם באמצעות תצוגת גרפים מרשימה – גם על פי קטגוריות (כמו למשל שכירות, סופר, בריאות, וקטגוריות נוספות). תוכלו להשוות הוצאות לפי חודשים או קטגוריות, ולהתאים את גובה ההוצאות לתקציב שקבעתם.

 

חיוב בטוח – אפליקציית התראות על חיובים בכרטיסי אשראי –  בעברית

 

 

כוכבים: ארבעה וחצי

הורדות: 780

 

עבור אלה שמעדיפים סביבה בעברית – קבלו את "חיוב בטוח" – אפליקציה חדשה יחסית המאפשרת מעקב אחר כל ההוצאות באשראי. האפליקציה מאפשרת ניהול כל כרטיסי האשראי של המשפחה, השוואת גובה החיוב בכל כרטיס אשראי לחיובים בחודשים קודמים, סימון חיובים ככאלה הנדרשים לבירור נוסף (למקרה שאתם לא מזהים חיובים אלה),

 

האפליקציה מנהלת בעצמה את החיובים בכרטיסי האשראי, ושולחת התראה למשתמשים בכל פעם שבוצעה פעולה בכרטיס. בכרטיסים מהחברות כ.א.ל, ישראכארט, ויזה, ומאסטרכראד.

 

Money Manager Expense & Budget – אפליקציה לניהול כל הכספים שלכם

 

 

כוכבים: ארבעה וחצי

הורדות: 68,500

אפליקציה מגניבה, צבעונית ומלאת פיצ'רים (באנגלית) לניהול הכספים של הבית. תמצאו בה לא רק אפשרויות נרחבות לניהול תקציב (בחשבונאות כפולה, אגב), אלא גם מחשבונים והמרות, הוצאות לפי חלוקה לקטגוריות, גרפים צבעוניים שיעזרו להבין את הרגלי ההוצאות החודשיות שלנו, ואפילו לוח שנה פיננסי המאגד את כל הפעילות באפליקציה בתצוגה חודשית נוחה לעיבוד.

 

Yahoo! Finance – אפליקציה לנתונים ומידע למשקיעים

 

 

כוכבים: ארבעה ורבע

הורדות: 102,000

אפליקציה שמתאימה למשקיעים ולמתעניינים במצב הבורסה והמניות בזמן אמת. באפליקציה מבית יאהו, תוכלו לקבל מידע וגם לעקוב אחר מצב המניות כרגע בגרפים משתנים לפי טווחי זמן שתקבעו. תוכלו גם לסמן את המניות שמעניינות אתכם (כמו למשל אלה שנמצאות בתיק ההשקעות שלכם) ולעקוב אחריהן בקלות. תוכלו גם להשוות בין מניות על מנת לקבל החלטות כלכליות רווחיות יותר – התצוגה הגראפית הצבעונית תקל על בחינת ביצועי כל מניה. האפליקציה מאפשרת גם מעקב אחרי מט"ח, איגרות חוב, סחורות, מדדים בין לאומיים, ועוד.

 

גלובס – אפליקציה כלכלית למידע ונתונים על השקעות

 

 

כוכבים: שלושה וחצי

הורדות: 2,700

האפליקציה של גלובס מאפשרת סביבת מידע זמינה, ידידותית ונוחה לתפעול עבור אנשי עסקים, מתעניינים, ועבור משקיעים. באפליקציה תמצאו גישה נוחה לכל הכתבות הכלכליות של המגזין, מחולקות על פי קטגוריות; כמו גם טבלאות ערך עבור מניות. באפליקציה גישה ל – GlobesTV – עדכונים פיננסיים בזמן אמת, ראיונות ומידע מצולם בערוץ הטלוויזיה של המגזין.

 

Financial Calculators – מחשבונים פיננסיים

 

 

כוכבים: ארבעה

הורדות: 17,240

אפליקציה מומלצת למשקיעים, המאפשרת סביבת חישובים ואיסוף מידע מסוגים שונים. בין השאר, תמצאו אלגוריתמים לחישוב המרות בין צמדי מטבעות, חישובי TVM (הערך הנוכחי של הכסף שלכם), חישובי ROI (החזר על ההשקעה), ועוד. באפליקציה גם כלים לחישוב תשלומי המשכנתא וניהול מניות, ועוד מחשבונים כמו ממירים בין יחידות שונות, חישוב מחיר ליחידה, ועוד.

 

משקלתא – מחשבון המשכנתא שלכם

 

 

כוכבים: ארבעה וחצי

הורדות: 170

אפליקציה ישראלית המאפשרת לקבל החלטות מושכלות יותר בעניין הלוואת המשכנתא שלכם. בהקשת סכום הלוואת המשכנתא, אורך חיי ההלוואה, והריבית המוצעת – תקבלו פרטים מלאים אודות ההלוואה שלכם, כולל כמה אחוזים מההלוואה כבר מאחוריכם, מה גובה התשלום החודשי הבא, ועוד. בנוסף, שמצאו באפליקציה מילון מונחים המבהיר מונחים רלוונטיים במילים פשוטות, פורום משתמשים והמלצות של משתמשים על יועצי משכנתאות.

 

מחשבון צריכת חשמל

 

 

כוכבים: ארבעה

הורדות: 120

אפליקציה מקומית עם ממשק בעברית

רוצים לחסוך בחשבון החשמל הבא שלכם? מעוניינים לדעת איזה מכשיר חשמלי הוא זול יותר לתחזוקה? האפליקציה הגאונית הבאה תספק לכם את כל התשובות. אתם מכניסים פרטים על מוצר חשמלי מסויים (שם המוצר, הדגם שלו, ונתונים על צריכת החשמל שלו הכתובים על אריזת המוצר) – ומקבלים בתגובה את העלות להפעלת המכשיר לשעה. אם תכניסו גם את הנתון של כמות שעות ההפעלה של המכשיר – תקבלו סכום סופי לתשלום על כל שעות ההפעלה שלו.

 

Cashflow – משחק ההשקעות מבית "אבא עשיר, אבא עני"

 

 

כוכבים: ארבעה

הורדות: 2,500

מהמשחקים האהובים על משקיעים ועל משקיעים בפוטנציה – המשחק המוכר CashFlow, בגירסת האפליקציה המאפשרת חידוד החושים לקראת השקעות "בעולם האמיתי". המשחק באפליקציה, המבוסס על המשחק של רוברט קיוסאקי, כותב "אבא עשיר, אבא עני", מאפשר תכנון השקעות בסביבת משחק הדומה למונופול – ומאפשרת לבחון וגם לשפר את הרגלי ההשקעה שלנו, לבחון השקעות אטרקטיביות, ולבנות הכנסה פסיבית – קודם במשחק, ואז במציאות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme