כבר לא צריך את הדודה מאמריקה, רכישת מוצרים מארה”ב דרך כתובת וירטואליות

טליה פלד-נתנאל5 דקות קריאה
שתף:

לא פעם מכריזות הכותרות באתרי המכירה השונים באינטרנט על מכירות “בלאק פריידי” או מכירות חיסול. ישראלים רבים ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי, מוכנים לבצע הזמנה – ומתאכזבים לגלות שהאתרים הללו אינם שולחים חבילות לישראל, אלא רק לכתובת מקומית בארצות הברית. אז זהו שגם כאן הראש הישראלי המציא לנו פטנטים: אתרי שילוח עם כתובת אמריקאית וירטואלית, שמקבלים את החבילות שלכם ודואגים לשלוח אותן אליכם. יצאנו לבדוק מי הם אותם אתרים ומה הם מציעים.

 

משקל נפחייש דבר כזה

כל החברות מציעות מחירים לפי משלוח. פתיחת חשבון באף אחת מהן אינה עולה כסף. עלות המשלוח לארץ בחישוב מחירים בכל חברה שונה, אבל מבוסס תמיד על משקל. עוד עובדה חשובה היא שבכל המקרים החישוב הוא לפי “משקל נפחי” – כלומר, יש חשיבות גם לגודל החבילה, ולא רק למשקלה, כך שחבילה קלה אך גדולה במיוחד תיחשב לכבדה יותר. בכל האתרים תמצאו מחשבונים שבאמצעותם תוכלו לחשב את עלות המשלוח של כל חבילה על פי גודלה ומשקלה. כמובן שבכל מקרה תצטרכו לעבור גם את משוכת המכס בארץ, אם רכשתם בסכום שהוא מעל 75 דולרים. בחלק מהאתרים מופיע גם מחשבון המאפשר לכם להבין כמה מכס תשלמו. בנוסף, האתרים מציעים לבטח את המוצרים שהזמנתם בעלות נמוכה יחסית. אפשרות שימושית נוספת שמציעות חלק מהחברות הוא איחוד של חבילות מכמה חנויות, או אריזתם מחדש מתוך מטרה להוזיל את עלויות המשלוח באופן משמעותי.

 

מסטופהכי ותיקים בענף

האתר מסטופ הוא אחד מהותיקים ביותר בתחום זה. מדובר באתר המעוצב היטב, ידידותי למשתמש ודובר עיברית. מחשבון התעריפים שלו יעיל, מפורט ומלא. מי שמשלם ב Paypal באתר זה זוכה להנחה של 7.5 דולרים, ואם תבצעו את הרכישות שלכם באתרים כמו אמזון ואי-ביי באמצעות הקישור המופיע באתר, תוכלו לחסוך עוד 10 דולר בשילוח. החברה מבטחת באופן אוטומטי את כל המוצרים הנשלחים לישראל, וחבילה עד ערך של מאה דולרים אינה מחוייבת בתשלום נוסף עבור ביטוח. עבור איחוד חבילות תשלמו שלושה דולר, ואם תרצו לארוז את החבילה שלכם מחדש תשלמו עוד שישה דולר.

 

usshops

מדובר באתר קניות המציע מוצרים שונים שיישלחו מארצות הברית במחיר סופי עד הבית, מוצרים שהוא ירכוש עבורכם. אבל הוא גם יכול לבצע שירותים למוצרים שניקנו באתרים אחרים על ידכם ולספק לכם כתובת וירטואלית למשלוח. כמו כן מאתר האתר את המבצעים החמים באתרים ובחנויות השונות בארצות הברית ומציע לכם אותו. אם אין לכם כוח להסתבך עם אנגלית וחישובים הרי שלאתר חנות וירטואלית של מוצרים פופולריים עם מחירים סופיים בשקלים. ואם יש לכם סבלנות לחכות תוכלו לבקש משלוח ימי. תצטרכו להמתין 21 ימי עסקים אבל לזכות בתעריף מוזל של עד 50% מהמחיר הקטלוגי של המוצר.

 

תשלום עם קבלת הסחורהTNT

האתר הזה מציע משלוח עד שלושה ימי עסקים, כלומר מחצית מהזמן שאליו מתחייבים המתחרים התשלום מתבצע כאן רק בישראל, ורק לאחר ביצוע המשלוח. כמו-כן ניתנות כאן הנחות למשלמים בפיי פאל או במסטרקארד.

 

IDGU

האתר מאפשר קנייה באתרי קניות בארצות הברית או אירופה. כל שעלייך לעשות הוא לבחור מוצר באתר הקניות החביב עליך, להדביק את קישור המוצר בשדה המתאים לכך בטופס הצעת המחיר, וכן אפשר להזמין מספר מוצרים בהזמנה אחת, לשלוח את הטופס ולקבל הצעת מחיר סופית הכוללת משלוח עם שליח עד הבית. החברה גם מאתרת עבורכם מוצרים במחירם אטרקטיביים מאירופה וארצות הברית, אותם היא שולחת עד פתח ביתכם. המחירים המופיעים באתר כוללים את עלות המשלוח, המיסים והאגרות כלומר המחיר המוצג כאן הוא המחיר הסופי.

 

לוטרה

לוטרה הוא אתר נוסף המאפשר לבצע קניות בארצות הברית. ברגע שקיבלתם כתובת וירטואלית מהם תוכלו להתקשר עם האתר או החנות ממנה רכשתם את המוצרים ולבחור באחד משני המסלולים שלהם. הראשון,  מאפשר איסוף מהחנות על ידם ושליחתו אליכם בתוך שבעה ימים. אפשרות אחרת היא לבקש לשלוח את המוצר אל הכתובת הוירטואלית שלכם. אז תוכלו לבקש שהמוצר יישלח אליכם בתוך שבעה ימים או בתוך ארבע עשר יום.

 

האם זה כדאי?

התשובה היא כן בהחלט, במיוחד אם מדובר במוצר שאין בנמצא בארץ, או שההפרש במחיר בין רכישתו בארץ לחו”ל הוא אכן מאוד גבוה. לרוב משתלם להזמין מוצרי אלקטרוניקה או גאדג’טים, אופנה וקוסמטיקה שאינם כל כך כבדים, כך שעלויות המשלוח נמוכות יחסית, וההפרש בין מחירם בחו”ל למחיר בארץ גדול מספיק כדי שגם בתוספת מחיר המשלוח הרכישה הופכת לכדאית.

 

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme