אינטרנט רימון – אינטרנט עם שירות סינון תכנים מובנה המתאים לציבור הדתי (אבל לא רק)

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
אינטרנט רימון
שתף:

בעולם של זרימת מידע חופשית, רשת האינטרנט מספקת מקור לא אכזב לכל סוג של מידע שנין רק להעלות על הדעת. אינטרנט רימון הינה ספקית אינטרנט ישראלית הראשונה בארץ אשר סיפקה שירות סינון תכנים כבר ברמת התשתית וללא צורך בתוכנות, אפליקציות, או שירותים נוספים. אינטרנט רימון התמחתה בעבר בשירותי אינטרנט לקהל הדתי והמסורתי בלבד, וכיום היא מציעה מוצרים גם עבור גולשי אינטרנט ללא קשר ישיר לזיקה שלהם לדת. הכל על חבילות האינטרנט, המוצרים, המחירים, התנאים והאפשרויות של אינטרנט רימון – לפניכם.

 

אינטרנט רימון – קצת היסטוריה

 אינטרנט רימון הוקמה בשנת 2007, ביוזמתו של הרב יהושע שפירא, וכבר באותה שנה, לאחר שקיבלה רישיון לספק אינטרנט, נשמעה קריאה בעולם הדתי לעבור לשירותי החברה בשל שירותי סינון התכנים הממוקדים והיעילים שלה.

 

כיום, פועלת החברה בשיתוף עם חברת נטוויז'ן, אשר רכשה חלק מהחברה בשנת 2009; ובשיתוף עם חברת סלקום, להספקה של כלי לסינון תכנים מקוונים גם מעל רשת הסלולר. בשלהי שנת 2015, פיתחה החברה את המותג "TOM" אשר מיועד לשוק גולשי האינטרנט החילוני, וגם שם מושם דגש על סינון תכנים, כמו למשל תכנים בוטים, תכנים פורנוגרפיים, וכדומה.

 

אינטרנט רימון שירותי סינון
אינטרנט רימון מציעים חבילות אינטרנט בעלות שירותי סינון תכנים במספר רמות, המתאימות גם לציבור הדתי וגם למשפחות ובהן ילדים קטנים כשירות המונע מהילדים להיחשף לתכני שאינם מתאימים לגילם

 

שירותי סינון התכנים המוצעים על ידי אינטרנט רימון

 כאמור, אינטרנט רימון מציעה מספר חבילות אינטרנט המותאמות לקהלים שונים וברמות סינון שונות. שירותי סינון התכנים של אינטרנט רימון מגיעות לבחירת הלקוח בארבע רמות שונות, ואלו הן:

 

  • רמת הגנה בסיסית – רמת הגנה זו חוסמת בעיקר תכנים מקוונים הנוגעים לפורנוגרפיה ואלימות
  • רמת הגנה בינונית – בנוסף לתכנים שנחסמו ברמה הקודמת, רמת הגנה זו חוסמת גם תכנים המציגים הלבשה תחתונה
  • רמת הגנה גבוהה – ברמת הגנה זו מתבצע גם סינון של תכני וידאו ואודיו, וחסימה של תכנים טקסטואליים וויזואליים הכוללים רמיזות מיניות ולבוש חלקי. הסינון ברמת הגנה זו מתבצע על ידי הגדרת רשימה של אתרים מוכרים ובטוחים במערכת של רימון. רק אתרים שסומנו כ"נקיים" יורשו לגלישה ברמת הגנה זו. לא נין להשתמש בתוכנות מסרים מיידיים או בתוכנות שיתוף קבצים.
  • רמת הגנה הרמטית – רמת הגנה זו מספקת גישה רק לאתרי אינטרנט אשר מצויים "ברשימה הלבנה" של אינטרנט רימון, ובהם אך ורק תכנים המתאימים לאורח החיים התורני. זוהי רמת ההגנה הגבוהה והנרחבת ביותר. לא ניתן לגלוש לאתרים דינאמיים כמו האתרים Ynet, וואלה, ואחרים.

 

שירותי סינון התכנים של אינטרנט רימון פועלים באמצעות שרתים מתווכים ה"מאזינים" לתכני הגלישה של הלקוחות וחוסמים תכנים לא ראויים. ה"שירות הכפול" של אינטרנט אתרוג מציע גם סינון אנושי לאחר הסינון הממוחשב. לאחרונה, החלו שירותי סינון התכנים באינטרנט רימון להפעיל שירותי בינה מלאכותית והמשתמשים בחוכמת ההמונים על מנת להדק ולמטב את שירותי סינון התכנים והאתרים ה"מועדים לפורענות".

לקוחות אינטרנט רימון יכולים לעבור ממסלול למסלול באופן מקוון ומיידי, וללא תשלום. ניתן לסנן תכנים נוספים על ידי סימון ידני של אתרים שאתם מעוניינים לחסום בשירותי האינטרנט שלכם.

 

אינטרנט רימון לציבור הדתי
שירותי הסינון ורמות ההגנה של אינטרנט רימון הן דינאמיות, ולקוחות מוזמנים לשנות את רמת ההגנה של חבילת האינטרנט שלהם באופן עצמאי וללא תוספת תשלום

 

TOM – אינטרנט הכולל סינון תכנים לילדים

 בשנת 2015 השיקה החברה מיתוג חדש לשירותי האינטרנט שלה, הפונה לכלל האוכלוסייה (ולא רק למגזרים שומרי המסורת והדתיים), באמצעות מותג בשם TOM – אינטרנט הכולל סינון תכנים מוקפד לילדים. באמצעות חבילות האינטרנט TOM, תקבלו שירותי סינון תכנים לכלל המכשירים מעל ה – WIFI של הבית, כולל סמארטפונים וטאבלטים, הגנה מפני שיחות פדופיליות בצ'טים, סינון תכנים טקסטואליים וויזואליים כולל סרטונים ב – YOUTUBE, ואפליקציה המאפשרת סינון תכנים בסלולר. כל זאת – לצד אינטרנט במהירות MB100.

 

מחירי החבילות של אינטרנט רימון

 החבילות תחת מותג "אתרוג" הפונה לשוק הדתי, והמותג "TOM", המספק הגנה מותאמת לילדים ופונה לכלל האוכלוסייה, הם אותם המחירים. אינטרנט רימון מציעה שלוש חבילות גלישה, הנה פירוט:

 

  • חבילת MB15 – תשתית וספק, על בסיס תשתית האינטרנט של בזק. המחיר כולל בחירת רמת הגנה ואפשרות לעבור בין רמות הגנה שונות ללא תוספת עלות ובאופן עצמאי. מהירות הגלישה MB15, עלות חד פעמית להתקנת תשתית – 149 ש"ח. עלות חודשית לחבילה – 114 ש"ח. החבילה בלתי מוגבלת בזמן ואינה פגת תוקף.

 

  • חבילת MB40 – תשתית וספק, על בסיס תשתית האינטרנט של בזק. המחיר כולל בחירת רמת הגנה ואפשרות לעבור בין רמות הגנה שונות ללא תוספת עלות ובאופן עצמאי. מהירות הגלישה 40MB, עלות חד פעמית להתקנת תשתית – 149 ש"ח. עלות חודשית לחבילה – 124 ש"ח. החבילה בלתי מוגבלת בזמן ואינה פגת תוקף.

 

  • חבילת MB100 – תשתית וספק, על בסיס תשתית האינטרנט של בזק. המחיר כולל בחירת רמת הגנה ואפשרות לעבור בין רמות הגנה שונות ללא תוספת עלות ובאופן עצמאי. מהירות הגלישה 100MB, עלות חד פעמית להתקנת תשתית – 149 ש"ח. עלות חודשית לחבילה – 129 ש"ח. החבילה בלתי מוגבלת בזמן ואינה פגת תוקף.

 

אם אתם מחפשים חבילת אינטרנט חדשה ורמות ההגנה של אינטרנט רימון אינן נדרשות מבחינתכם, תוכלו להרוויח מידע חשוב מהמאמר בזירת ההשוואות של ריאלי – השוואה לבחירת חבילת האינטרנט הטובה ביותר.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme