חמש חברות ביטוח הבריאות המובילות בישראל

עידו שיטרית5 דקות קריאה
חברות ביטוח הבריאות
שתף:

מעל 80% מהאזרחים בישראל הם בעלי ביטוח בריאות פרטי, המאפשר כיסוי מורחב עבור בעיות בריאותיות שונות, רכישת תרופות שאינן בסל התרופות ללא תשלום או בתשלום מופחת, וטיפולים רפואיים מורחבים, לא פעם במוסדות פרטיים או עם יכולת המבוטח לבחור את הרופא המנתח. שוק ביטוחי הבריאות בישראל מציע מגוון נרחב של פוליסות ביטוח בריאות, כאשר חמש חברות ביטוח הבריאות הגדולות ביותר בשוק מציעות את מוצרי ביטוח הבריאות הפופולאריים ביותר.

 

סקרנו עבורכם את הקווים המחברים בין חמש חברות הביטוח המובילות בתחום הבריאות בישראל כיום לפי דירוג משרד האוצר וסקרי שביעות רצון שנערכו בחודשים האחרונים ופורסמו בתקשורת. הדירוג נוצר תוך התייחסות לטיב השירות של חברות הביטוח ולטיפול שלהן בתביעות הביטוח בנושאי בריאות, רפואה וביטוח סיעודי.

 

ביטוח בריאות – מה זה, מי צריך את זה, ואיך בוחרים?

בישראל שלושה סוגים של ביטוח בריאות – הראשון, ביטוח בריאות בסיסי, הוא ביטוח בריאות שיש לכל אזרח בישראל. ביטוח בריאות זה משולם מכספי הביטוח הלאומי המשולמים מן ההכנסה החודשית של כל שכיר ועצמאי, ומספקים שירותי בריאות מטעם קופות החולים בארץ – כולל מפגש עם רופאים כלליים ורופאים מומחים, תרופות הכלולות בסל הבריאות בתשלום מסובסד, ניתוחים ופרוצדורות רפואיות אבחוניות וטיפוליות, בדיקות מעקב, ועוד; הביטוח השני הוא ביטוח בריאות משלים, המוצע על ידי קופות החולים כהרחבה לביטוח הבסיסי. הוא כולל תוספות שונות כמו טיפולי שיניים, טיפולי רפואה משלימה והסכמים עם רופאים פרטיים אשר משתפים פעולה עם קופת החולים; ביטוח הבריאות השלישי הוא ביטוח בריאות פרטי. הוא מוצע מטעם חברות הביטוח בישראל ומציע שיפוי ביטוחי עבור נושאים שונים, ביניהם:

  • טיפולים ניתוחיים והשתלות בחו"ל
  • רכישת תרופות שאינן בסל התרופות
  • ניתוחים וטיפולים רפואיים במסגרות פרטיות מורחבות

 

מסגרת ביטוחי הבריאות משתנה מפוליסה לפוליסה, וחשוב לקרוא את תנאי הפוליסה בקפידה בטרם בוחרים ביטוח בריאות. אם אתם שוקלים להתחיל או לחדש פוליסת ביטוח בריאות, נמליץ על קריאת ההשוואה המקיפה של זירת ההשוואות של אתר ריאלי, בנוגע לפוליסות ביטוח הבריאות הטובות ביותר בישראל לשנת 2017. הנה לפניכם, פרטים אודות חמש חברות ביטוח הבריאות הגדולות בישראל ופוליסות הביטוח הפרטי שהן מציעות

 

 

ביטוח בריאות משלים
ביטוח בריאות משלים או פרטי מאפשר כיסוי ביטוחי, פיצוי כספי או מתן שירותים רפואיים ללא עלות, למבוטחים. מעל 80% מן הישראלים מחזיקים בביטוח בריאות פרטי כזה או אחר

ביטוח הבריאות הפרטי של הראל ביטוח ופיננסים

חברת הראל נחשבת לחברה המובילה בתחום ביטוחי הבריאות בישראל. החברה מציעה ביטוח בריאות פרטי שמשלים את הכיסויים והשירותים הרפואיים שאינם נכללים בביטוח שמציעות קופות החולים.

 

במסגרת פוליסת הביטוח של הראל תמצאו אבחון רפואי מהיר בבית חולים פרטי, כיסוי לניתוחים ולהשתלות בישראל ומחוצה לה וכיסוי לתרופות שאינן נכללות בסל הבריאות. הפוליסה אחידה ומוצעת במחיר חודשי קבוע.

 

חברת ביטוח הבריאות מגדל פתרונות ביטוח

ביטוח הבריאות הפרטי של מגדל מציע סל בריאות רחב שמשלים את שירותי קופות החולים. הפוליסות השונות, שמוצעות בהתאמה לכל לקוח, כוללות בין היתר ניתוחים בארץ ובחו"ל, סל תרופות, השתלות וטיפולים מיוחדים, פיצויים כספיים במקרים של חוסר תפקוד עקב מצב בריאותי קשה, חוות דעת של מומחים וקיצור תורים בפנייה לרופאים מומחים.

 

בין חברות ביטוח הבריאות המובילות למגדל יש את הפתרונות הורסטיליים ביותר, כשהיא מתאימה את הביטוח לצרכי הלקוח ומציעה מספר פוליסות בריאות, פוליסות סיעודיות ועוד.

 

מסלולים מיוחדים ביחס לשאר חברות ביטוח הבריאות – מנורה מבטחים

חברת מנורה מבטחים מציעה מספר פוליסות ביטוח בריאות בכמה מסלולים. המסלול הראשון הבסיסי כולל פוליסות בריאות המציעות ניתוחים וטיפולים בישראל, השתלות וטיפולים מיוחדים בחו"ל, כיסוי סל תרופות מורחב ופיצוי על תאונות קשות – בהתאם לסוג הפוליסה שנבחרה.

 

בנוסף מציעה מנורה מבטחים מסלולים מיוחדים להרחבות לביטוח הבריאות הפרטי, בין היתר הרחבה מיוחדת לחולי סרטן ולגילוי מחלת הסרטן. בנוסף, מציעה החברה ביטוח מחלות קשות.

 

ביטוח בריאות פרטי מבית ביטוח ישיר

חברת ביטוח ישיר מציעה שירות שונה בהשוואה לכל חברות ביטוח הבריאות הסטנדרטיות, בכך שהיא מאפשרת ללקוחותיה ליצור את ביטוח הבריאות שלהם בפנייה ישירה ומהירה דרך אתר האינטרנט או למספר הטלפון המפורסם. ביטוח הבריאות של ביטוח ישיר כולל כיסוי לניתוחים וטיפולים בישראל, השתלות וכיסוי טיפולים בחו"ל, השלמות לכיסוי סל תרופות מורחב, פיצוי בגין תאונות ועוד.

 

ביטוח בריאות של כלל ביטוח

חברת ביטוח כלל היא אחת החברות המובילות בדירוג חברות ביטוח הבריאות המובילות בישראל, הן בתחום ביטוח הבריאות הכלליים והן בתחום הביטוח הסיעודי.

 

החברה מציעה מספר פוליסות בהתאמה לצרכי הלקוח, שכוללות בין היתר כיסוי ניתוחים בארץ ובחו"ל, כיסוי השתלות וכיסוי רכישת תרופות שאינן נכללות בסל הבריאות. ביטוח מחלות קשות מכסה טיפולים מתמשכים במחלות כרוניות ומחלות קשות במיוחד ומסייע למשפחות בתהליך. בנוסף, מציעה החברה ביטוח סיעודי המקנה כיסוי לטיפול סיעודי במסגרת בית אבות או מוסד סיעודי לצד טיפול בבית וכן ביטוח תאונות אישיות. 

 

 

השוואת חברות ביטוח הבריאות
חברות ביטוח הבריאות השונות מציעות פוליסות בריאות שקל להשוות ביניהן. בחרו חברת ביטוח בריאות המציעה כיסוי נרחב במחירים הוגנים ועם מדד שירות גבוה, לקבלת ביטוח בריאות איכותי, מספק ומשתלם

כיצד בוחרים מבין חברות ביטוח הבריאות המובילות בארץ?

חברות הביטוח מספקות לנו מענה חשוב מול הקשיים הבירוקרטיים איתם מתמודדות קופות החולים וכן לקוחותיהן. עם זאת, לא כדאי לחתום על פוליסת ביטוח בריאות מבלי להשוות בין החברות, לבדוק שהפוליסה תואמת לגיל, למצב הבריאותי ולתקציב ההוצאות על ביטוח.

 

באמצעות סקירות קבועות והשוואות רבות המתקיימות בין ביטוחי הבריאות בארץ ניתן לקבל מידע ולהשוות בין האפשרויות ובכך להגיע לפוליסה המתאימה ביותר.

 

 

קבלו את ההצעה הטובה ביותר לביטוח בריאות – ללא שום התחייבות

כבר 15,843 אנשים עשו בדיקה להוזלת ביטוח הבריאות

בידקו עכשיו

פרטיותך חשובה לנו

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme