חושבים להתגרש? אלו הדברים שכל אדם ששוקל להתגרש חייב לדעת

מערכת5 דקות קריאה
ייעוץ גירושין
שתף:

היום, אחוזי הגירושים הם מעל שליש – והמגמה נמצאת ללא ספק בעלייה. ביחד עם המרכיבים הרגשיים המשמעותיים של פרידה, פירוק החבילה והניסיון לצאת לפרק ב' – חשוב להתארגן נכון לקראת גירושין, על מנת להבטיח כי האינטרסים שלכם יישמרו בתהליך הפרידה, וכי תצאו להמשך חייכם ברגל ימין.

 

הייעוץ הנכון שאתם צריכים לקבל הוא ייעוץ גירושין משפטי. לא ייעוץ פסיכולוגי ולא עצות מחברים שעברו את זה. ייעוץ משפטי מקצועי, יאפשר לכם להבין בדיוק לאן אתם הולכים, על מה כדאי לחתום, ומה יהיו ההשפעות של הבחירות וההסכמים שאתם עושים היום – על הדרך המשותפת שלכם בעתיד, אם תהיה כזו. במאמר שלפניכם – כל מה שחשוב לדעת על ייעוץ גירושין, ומספר טיפים חשובים במיוחד לתכנון נכון של הגירושין – גם לפני שתגיעו לייעוץ.

 

 

לקבלת ייעוץ באופן דיסקרטי וללא התחייבות

כבר 4,377 אנשים בדקו מה ההשלכות של גירושין

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת הצעה לייעוץ מעו"ד

 

מתי ייעוץ גירושין הוא חשוב במיוחד?

זוגיות ומשפחה הם תשתית לחיים, הם עניין של אהבה ושיתוף – אבל, זוגיות היא גם עסק מבחינות רבות, ואתם, שני בני הזוג, מפרקים בגירושין את העסק בו שניכם שותפים שווים בניהול. מן ההיבטים האלה, חשוב לתת את הדעת על חלוקת הרכוש, החובות, המשאבים, וכמובן – חלוקת האחריות בגידול הילדים אם יש כאלה. הנה כמה מקרים בהם ייעוץ גירושין הוא חשוב במיוחד:

 

  • ילדים – חשוב לדעת, כי הסכם הגירושין שלכם יהיה תקף לנצח – שינוי בתנאי הסכם הגירושין דורש הוכחה בבית המשפט של שינוי נסיבות מהותי – הליך משפטי ארוך ומורכב, שלא תמיד נוחל הצלחה. על כן, מומלץ בחום לקחת בחשבון בחירות שיהיו טובות לכם לטווח הארוך, לאורך כל שנות גידול הילדים שייעשה במשותף, לטובת הילדים. זה הזמן לייעוץ משפטי – שיסייע לכם לדמיין כיצד ישתנו צרכיכם וצרכי הילדים, ויידע להמליץ על סעיפים בהסכם הגירושין שיסייעו לכם לדרוש שיתוף פעולה מלא מבן או בת הזוג לאורך חיי הילדים.

 

  • רכוש או חובות משותפים – חשוב לדעת, כי גם נכסים רוחניים, גם קצבת פנסיה, וגם מוניטין נחשבים רכוש בעל ערך שיש לחלק בין שני בני הזוג. אם עשיתם דרך ביחד, אם אחד מכם ביסס את הקריירה שלו והשני היה מסור לגידול המשפחה – דעו כי כל ההישגים של שניכם שהושגו במהלך הנישואין מן הראוי שיחולקו בין שניכם שווה בשווה. הפנייה לייעוץ גירושין תסייע להבין מהי חלוקה הוגנת.

 

טיפים חשובים במיוחד לקראת גירושין מושכלים

 #1 – ילדים – משמורת ומזונות

בתחום משמורת ילדים ומזונות בית המשפט נוהג להעדיף משמורת משותפת כשזו מתאפשרת, וחלוקת תשלום המזונות לא תמיד מוטלת באופן מלא על האב. במיוחד אם הילדים שלכם קטנים – אל תוותרו על ייעוץ גירושין והיוועצות באיש מקצוע בעניין המשמורת והמזונות. חשוב שתתכוננו לקראת החתימה על הסכם הגירושין, תבינו מהן הזכויות שלכם ומהן המשמעויות של הסעיפים עליהם אתם שוקלים לחתום – ותחשבו קדימה, אל העתיד, על מנת לוודא שגם בעוד עשר שנים מהיום – תנאי המשמורת והמזונות יהיו מתאימים לכם.

 

 #2 – חלוקת רכוש

לא פעם אנחנו שומעים בני זוג מתארים לנו את תחושת התסכול מכך שחלוקת המשאבים בזוגיות לא היתה שווה – בן זוג אחד למד, התקדם, בנה את עצמו ואת הקריירה שלו – ובן הזוג השני עסק בטיפול במשפחה על מנת לאפשר את אותה ההתקדמות.

 

על פי חוק, כל המשאבים, הרווחים, החובות, וההזדמנויות שנצברו לשניכם במהלך הזוגיות – שייכים לשניכם באופן שווה. זה כולל את הכספים, הרכוש, החובות, ההלוואות, וגם את החיסכון לפנסיה, ביטוח המנהלים, האופציות והמניות, המוניטין, ועוד.

 

בעניין זה, הכרחי לקבל ייעוץ גירושין איכותי. רק עורך דין מנוסה שיבין את מצב העניינים הייחודי אצלכם – יוכל לסייע לכם לבחור חלוקה שוויונית לשניכם, גם אם רק אחד מכם יצא בפועל ללמוד או לעבוד – על פי חוק.

 

#3 – בחירת עורך דין לקראת הליך הגירושין

ייעוץ גירושין איכותי, מטעם עורך דין משפחה מנוסה אשר יבין את המצב שלכם ויתווה בפניכם דרך לגירושים הוגנים, שיאפשרו לכם לצאת לדרך חדשה מצויידים בהסכם איכותי ומתאים לאינטרסים הפרטיים שלכם – עשוי להשפיע באופן משמעותי על הליך הגירושין ועל הסכם הגירושין שתחתמו עליו ותאשרו בבית משפט בסופו של תהליך. על כן – קחו את הזמן לבחור ייעוץ גירושין מקצועי, קשוב, ואיכותי. עלויות ייעוץ גירושין הן בדרך כלל בין 500 ל – 700 ש"ח, והייעוץ נמשך בין שעה לשעתיים. אל תוותרו על ייעוץ זה, שעשוי לסייע לכם להרוויח כספים, זכויות, ושקט נפשי, לאורך שנים רבות.

 

#4 – אולי העצה הכי חשובה

לא פעם, הליך הגירושין וניסוח הסכם הגירושין בי בני הזוג מתבצע בטונים צורמים, תוך קונפליקט ו"משחקי שליטה" בין בני הזוג. חשוב שתדעו, כי ייעוץ גירושין איכותי יסייע לכם גם לפעול על מנת להגיע להסכמה הוגנת תוך הפחתת הקונפליקט – מה שיתרום להליך משפטי קצר ויגדיל את הסיכוי לאכיפת הסכם הגירושין על ידי שני הצדדים בעתיד. בחרו בייעוץ משפטי שיסייע לכם להיפרד כידידים – במיוחד אם יש לכם רכוש משותף או ילדים קטנים – תגלו, שהגירושין הם לא סוף הדרך המשותפת שלכם, ותהליך איכותי של גירושין יגדיל את רווחת שניכם – והילדים המשותפים – בעתיד.

 

לקבלת ייעוץ באופן דיסקרטי וללא התחייבות

כבר 4,377 אנשים בדקו מה ההשלכות של גירושין

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת הצעה לייעוץ מעו"ד

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme