מורפיקס ועוד אפליקציות תרגום חינמיות מובילות

עומר גלעדי5 דקות קריאה
מורפיקס ואפליקציות תרגום אחרות
שתף:

אם אתם מוצאים את עצמכם פתאום נדרשים לשאול "כמה זה עולה?" בבולגרית, אם אתם מצויים בהולנד מול שלט כתוב בהולנדית שאין לכם מושג מה הוא דורש מכם – אל תשברו את הראש. אספנו עבורכם את אפליקציות התרגום החינמיות המובילות – אם אתם משתמשים במורפיקס לתרגום – תתפלאו, אבל יש כלים נוספים המציעים מגוון שימושים נרחב ומענה איכותי ממש להתמצאות גם בשפות אזוטריות במיוחד. על מורפיקס ועל אפליקציות תרגום שיעזרו לכם להרגיש בני בית גם במדינות בניכר – לפניכם.

 

מורפיקס – אפליקציית מילון חינמית נרחבת

האפליקציה של מורפיקס הינה מילון מקוון המציע תרגומים מאנגלית לעברית ומעברית לאנגלית. בתרגומים של מילון מורפיקס תמצאו גם כפתור שיאפשר לכם לשמוע את ההגייה הנכונה של המילה בשפה אליה אתם מתרגמים, ומשפטים שיסייעו לכם להבין כיצד משלבים את המילה המתורגמת בשיחה. אפליקציית המילון של מורפיקס היא מוגבלת באפשרויות שהיא מציעה למשתמשים שלה, ובכל זאת היא מאפליקציות התרגום הפופולאריות בישראל. אפליקציית מורפיקס היא מאגר מעודכן, המכיל גם צירופי מילים, מילים טכנולוגיות ואפילו מילות "סלנג". מורפיקס הוא מילון מקוון נהדר לתלמידים וללומדים את השפה האנגלית – אולם על מנת להסתדר בחו"ל, נציע עוד כמה אפשרויות שהן מתקדמות יותר מאשר רק מילון מקוון.

 

להורדת האפליקציה לאנדרואיד

 

להורדת האפליקציה  ל – IoS

 

אפליקציית מורפיקס ללא ספק נוחה מאוד
אפליקציית מורפיקס מאפשרת תרגום מעברית לאנגלית או מאנגלית לעברית של מילים וביטויים, כולל דוגמאות לשילוב המילה או הביטוי במשפט ואפשרו לשמוע את ההגייה הנכונה של המילה בלחיצת כפתור. מורפיקס היא אפליקצייה מומלצת ללומדים אנגלית

 

גוגל טרנסלייט – תרגום אינטואיטיבי

במרץ השנה (2017) הודיעה חברת גוגל כי חנכה אלגוריתם משופר לתרגום משפה לשפה עבור מספר שפות תרגום, ביניהן עברית. בניגוד לאפליקציית מורפיקס, בגוגל טרנזלייט ניתן להקיש משפט שלם – כמו גם פיסקאות ועמודים. עם זאת, כל מי שהשתמש בגוגל טרנזלייט יודע שהתרגום מתקבל עילג ולא מדוייק ביחס לכללי השפה. האלגוריתם המשופר נועד בדיוק לצורך הזה – לשיפור תוצאת התרגום של משפטים שלמים, לקריאות ודיוק דקדוקי. אם מורפיקס מציעה תרגום מילה כולל אופני השימוש וההגייה – גוגל טרנזלייט מציעה פתרון רחב היקף בשבעים שפות למטיילים בחו"ל או למעוניינים להבין טקסטים בשפה זרה. מעבר לתרגום מילולי של משפטים, מציעה אפליקציית גוגל טרנזלייט גם אפשרות לתרגום של תמונות – יעיל מאוד כשאתם נתקעים מול שלט, פרסום או מודעה בשפה זרה שאתם מתקשים להבין. התרגום מתבסס על הבדלי קונטרסט בין צבע הגופן לצבע הרקע, ומאפשר תרגום מיידי של הכתוב לכל שפה שתבחרו. האפליקציה יכולה לפעול גם ללא חיבור קבוע לאינטרנט – אם תורידו כשאתם מחוברים לרשת את קבצי התרגום לשפה הנדרשת, תוכלו לאפשר תרגומים גם כשאין לכם חיבור לאינטרנט, במהלך טיול בחו"ל למשל.

 

להורדת אפליקציית גוגל טרנזלייט לאנדרואיד

 

להורדת אפליקציית גוגל טרנזלייט ל – IoS

 

מורפיקס למילים - גוגל טרנסלייט למשפטים
גוגל טרנזלייט מציעה תרגום של מילים, משפטים, וטקסטים ארוכים יותר, לשבעים שפות שונות, באלגוריתם תרגום המתקרב יותר ויותר לתרגום בשפת הדיבור. מעבר לתרגום טקסטים מוקלדים, גוגל טרנזלייט מציעה גם תרגום של שלטים על בסיס זיהוי אותיות לפי שינוי הצבע בין האות לרקע

 

Talk to Me

אפליקציית תרגום נחמדה נוספת היא אפליקציית Talk To Me, שייחודה בתרגום מטקסטים מוקלטים. כשאתם מפעילים את האפליקציה, תוכלו לבחור בשפת מקור ובשפת יעד לתרגום, מבין 15 שפות שהאפליקציה מציעה כעת, ללחוץ על כפתור ההקלטה ולקבל תרגום בשפה מדוברת של הטקסט שהושמע לטקסט בשפת התרגום. ניתן להשתמש בתוכנה בקלות במהלך טיול בחו"ל, כאשר אתם מקליטים את המשפט שברצונכם לומר או את התשובה שקיבלתם, ומתרגמים אותה באופן מיידי. בנוסף לתרגום סימולטני של שפות, מציעה התוכנה גם שמירה של מקטעי תרגום בענן.

 

להורדת אפליקציית Talk to Me לאנדרואיד

 

להורדת אפליקציית Talk to Me ל – IoS

 

מורפיקס לעומת Talk To Me
אפליקציית Talk to Me חוזקה ביכולתה לתרגם תכנים מקבצי שמיעה באמצעות כפתור הקלטה פשוט. האפליקציה מאפשרת תרגום תוך כדי שיחה בשתי שפות, כמו גם שמירת קבצי התרגום בענן למקרה שתזדקקו להם מאוחר יותר

 

אפליקציות תרגום חינמיות נוספות ששווה להכיר

חנויות האפליקציות App Store ו- Google Play מציעות עוד שפע של אפליקציות תרגום חינמיות, כמו:

 

Translator מבית מייקרוסופט הכוללת יותר מ – 60 שפות ומאפשרת גם תרגום סימולטני וגם תרגום מקבצי תמונות

 

iTranslate – אפליקציה המאפשרת תרגומים ב – 90 שפות שונות, כולל תרגום של שפות בזמן אמת ומקבצים מוקלטים (לשימוש כאפליקציית תרגום סימולטני, למשל בזמן שיחה בשתי שפות שונות) ומילון דומה לאפליקציית מורפיקס המאפשר תרגום של מילה או ביטוי

 

Languages – אפליקציית תרגום עבור מעל 120 שפות שונות, המאפשרת גם תרגום במצב לא מקוון (כשאין לכם חיבור לרשת האינטרנט בסביבה)

 

ועוד רבות. אנחנו ממליצים על הורדת אפליקציות התרגום המובילות כמו מורפיקס וגוגל טרנזלייט – ועוד אפליקציות ככל ששטח האחסון שלכם מאפשר, לקבלת התרגומים היעילים ביותר ממספר אפליקציות תרגום שונות.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme