תואר במשפטים – מענק ייחודי בסך 22,500 ש"ח

מורן בלסר5 דקות קריאה
תואר ראשון במשפטים
שתף:

תואר במשפטים הינו תואר רב גוני, המאפשר השתלבות בתחומים העסקיים כעורכי דין או כמשפטנים, במגוון תחומים. אפשרויות העיסוק בתחום, המעמד בכל ארגון בו תבחרו לעבוד, אפשרויות הקידום ועוד משתנים, הופכים את המאמץ למשתלם. תואר ראשון במשפטים הוא לא רק סטאז' במשרדי עורכי דין בקומה ה – 58 (אם כי גם זה נחמד) – הוא הרבה יותר מכך. 

 

-אקדמאים זכאים למענק ייחודי בסך 22,500 ₪

-חיילים משוחררים זכאים לשנת לימודים ראשונה בשכר לימוד אוניברסיטאי

מעוניין לבדוק התאמה לתואר במשפטים?

כבר 3,837 בדקו אם הם מתאימים ללימודי משפטים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

תואר ראשון במשפטים – העולם בכף ידכם

תואר ראשון במשפטים הוא מהתארים האקדמיים הנחשקים בארץ, ובעולם. בכל שנה, באופן רצוף, נרשמים לתואר ראשון במשפטים יותר סטודנטים מאלה שיכולים להתקבל ללימודים – ורף הסינון הוא גבוה. זו הסיבה, שהפקולטה ללימודי משפטים מאגדת סטודנטים ברמה אקדמית גבוהה ומאפשרת לימודים איכותיים, המשלבים את ההיבטים התיאורטיים לצד פרקטיקה מקצועית, בשלוש שנים משמעותיות שיהפכו אתכם למשפטנים – ולאחר מעבר מבחן הסף של לשכת עורכי הדין – עורכי דין מן המניין.

 

אין סוף אפשרויות תעסוקה – אתם לא חייבים להיות עורכי דין

דווקא בתחום המשפטים, המרחב והמגוון של תחומי עיסוק הוא באמת אין סופי, ובעניין זה – חשוב לסקור את אפשרויות התעסוקה מבעוד מועד, ולבדוק מה מתאים יותר להעדפות ולמבנה האישיות לכם. הנה כמה מן הנושאים בהם ניתן לעסוק לאחר תואר ראשון במשפטים:

 

  • עריכת דין – גם כאן, תוכלו להתמחות בתחום עיסוק אחד או יותר, כמו למשל – דיני חברות, משפחה, גירושין, דיני מקרקעין, ועוד ועוד – במשרד משלכם, או כעורך דין במשרד קיים ופועל.

 

  • ליווי משפטי עסקי – חברות רבות מעסיקות עורך דין או סוללה של עורכי דין שילוו את פעילותן העסקית, בעסקאות בארץ או בעסקאות בין לאומיות.

 

  • סיוע לקהילה – משפטנים ועורכי דין מוזמנים לעבוד בעמותות המציעות סיוע לקהילה, כמו למשל סיוע משפטי לנשים במסגרת נעמ"ת, סיוע לאזרח במסגרת עמותת שי"ל, ועוד.

 

  • ניתן לשלב משפטנות בתחומי עיסוק נוספים – כמו פוליטיקה, מיסוי, וכמובן – ניהול עסקי. גם בכל תחום עיסוק אחר, כאנשי עסקים, מנהלי ארגונים, מנהלי קשרי לקוחות בינלאומיים, ועוד – הידע במשפטים מתגלה כרב ערך, ונותן לכל עובד ערך מוסף משמעותי (כמו גם מאפשר שכר גבוה יותר).

 

תואר ראשון במשפטים – חשוב ללמוד במרכז אקדמי איכותי

בשל האטרקטיביות הגבוהה של לימודי משפטים, חשוב שתאפשרו לעצמכם יתרון תחרותי כבר בשלב בחירת מוסד הלימודים, שיאפשר לכם התחלה "ברגל ימין" של הקריירה שלכם בתחום זה. קיימים יתרונות ייחודיים, שיהפכו את הלימודים לא רק חווייתיים יותר, אלא גם יעילים, פרקטיים, ומדוייקים יותר – כאלה שיכשירו אתכם "לצלול" ישר אל תוך עולם המשפטנות, בכל אחד מהתחומים המפורטים למעלה. הנה כמה מהיתרונות במכללה פרקטית ללימודי משפטים:

 

  • שילוב של האקדמי והפרקטי – כיתות הלימוד נחלקות לקבוצות תרגול מודרכות קטנות, וכל תלמיד מקבל ליווי אישי המועיל בשלבי ההתאקלמות, ולהצלחתו העתידית.

 

  • בחירה בתחומי התמחות – סטודנטים למשפטים בוחרים כבר בשנה השנייה ללימודים תחום התמחות, והם מקבלים בתחום הבחירה שלהם יותר כלים, יותר ידע, יותר פרקטיקה והיכרות עמוקה יותר עם החוקים, האפשרויות וההגדרות שיאפשרו השתלבות מוצלחת בתחום. בין תחומי ההתמחות מהם אפשר לבחור: משפחה וירושה, עבודה וביטוח, משפט פלילי, משפט מסחרי, ועוד

 

  • קליניקות משפטיות – בקליניקות, עוסקים תלמידים לקראת תום הלימודים שלהם בעבודה משפטית "אמיתית", בסיוע לאוכלוסיות מיוחדות, בגישור, בטיפול בחייבים ודיני הוצל"פ, בקליניקה לקידום איכות השלטון המופעלת בשיתוף עם התנועה למען איכות השלטון בישראל, ועוד.

 

מחפשים עתיד מעניין ובטוח? לכו ללמוד משפטים

הלימודים הם לא קלים, רף הקבלה גבוה – אבל המאמץ שווה את זה, כשאתם מרוויחים עיסוק בתחום מרתק, שתמיד יציב בפניכם אתגרים מעניינים ויכיר לכם אנשים חדשים; עם שכר מן הגבוהים במשק בממוצע ואפשרויות נרחבות מאוד לתעסוקה – גם כשכירים, וגם כבעלי עסק משלכם. 

 

-אקדמאים זכאים למענק ייחודי בסך 22,500 ₪

-חיילים משוחררים זכאים לשנת לימודים ראשונה בשכר לימוד אוניברסיטאי

מעוניין לבדוק התאמה לתואר במשפטים?

כבר 3,837 בדקו אם הם מתאימים ללימודי משפטים

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme