השקעה בפרוייקטים של תמ"א 38, מגדילים את הסיכוי לתשואות אטרקטיביות, מאוד

עינת שמואלוביץ5 דקות קריאה
וולתסטון
שתף:

במציאות של היום, קשה לאתר השקעות משתלמות, שהסיכון שהן מגלמות אינו משקף את התשואה האפשרית. ככל שההשקעה שלכם עשויה להרוויח יותר – כך אתם מתמודדים עם סיכונים גבוהים יותר – שעלולים בהחלט להתפתח לכדי הפסדים. דרך אחת, מוכרת ואהובה על ידי המשקיעים הישראליים, להשקיע באפיק המבטיח תשואות אפשריות אטרקטיביות לצד סיכון שולי – היא השקעה בנדל"ן. הבעיה עם השקעה בנדל"ן, היא שהיא השקעה לטווח ארוך, והכספים מאבדים את נזילותם. לעיתים עוברות שנים, עד שעליית הערך של הנכס מצדיקה את התוספת לעלות של המשכנתא, המייקרת את עלות הנכס עבורכם בממוצע ב – 25%. אם בחרתם ללכת על נכסי נדל"ן בחו"ל – חשוב לקחת בחשבון גם הוצאות נלוות, כמו חברת ניהול שתדאג לתחזק את הנכס ולהשכירו, וטיפול בענייני המסים והפיננסים בהשכרת נכס מעבר לים.

 

מה אם היינו יכולים להציע לכם השקעה, שיש בה רק יתרונות?

חברת Wealth Stone עוסקת (בהצלחה מרובה) מזה שנים, באיתור פרוייקטים המיועדים להתחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38, והשקעה בפרוייקטים בצורה של שותפות מוגבלת. אפיק השקעה זה הוא בעל יתרונות משמעותיים, כאשר הוא מאפשר תשואה גבוהה המשולמת במלואה עם תום הפרוייקט (משך כל פרוייקט מצויין בהסכם המימון שלו) עם סיכון מינימאלי (אנחנו לא מתעלמים מהסיכונים – אנחנו ערוכים להתמודד עם כל "הפתעה", אולם כאלה מתרחשים בסבירות נמוכה מאוד בהשקעות בנדל"ן המיועד לתמ"א 38 בישראל).

 

בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל"ן במסגרת תמ"א 38, ללא התחייבות

כבר 2,624 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה במסגרת תמ"א 38

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

וולת'סטון נדל"ן – אתם בידיים טובות

וולת'סטון נדל"ן עוסקת בהשקעות בנדל"ן במדינות שונות מסביב לעולם, ובשנים האחרונות היא מתמקדת בהשקעה בפרוייקטים של התחדשות עירונית (תמ"א 38) בישראל. קבלנים ויזמים של פרוייקטים כאלה, נוטים להעדיף השקעה חיצונית של הפרוייקט, בגובה של כ – 30% מעלות הבנייה, המאפשרת הרחבת הפעילות והבטחת גב כלכלי איתן לפרוייקט.

 

וולת'סטון נדל"ן היא כיום חברת המימון הגדולה בישראל העוסקת בפרוייקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית, ומאחורינו עשרות פרוייקטים מוצלחים שהסתיימו ברווחים גבוהים לכל המעורבים (הקבלן או היזם, המשקיעים, וכמובן – דיירי הבניין המחודש והסביבה, שהרוויחו מבנה חדש, מודרני, ומעוצב במקום מבנה ישן ומוזנח).

 

תמא נתניה
עיר: נתניה | מספר דירות קיימות: 16 יח"ד | מספר דירות חדשות: 14 יח"ד

 

בוולת'סטון נדל"ן דואגים למשקיע

וולת'סטון הקימו מערך שלם של איתור השקעות וליווי משקיעים להבטיח שהכסף שלכם בידיים טובות. הנה כמה מן המנגנונים המבטיחים את איכות ההשקעה שלכם:

 

  • איתור כל השקעה מבוצע על ידי צוותים מומחים, הכוללים מהנדסי בנייה, חברת שמאות, ומומחים בתחום המימון

 

  • כל הפרוייקטים המסומנים כמיועדים למימון הם פרוייקטים שסומנו כרווחיים – רק לאחר קבלת היתרי בנייה, עם שיעבוד זכויות היזמים, פוליסות ביטוח הנבדקות היטב עבור הפרוייקט, וכמובן – בחינה מדוקדקת של צוותים מקצועיים בתחומי שמאות הנדל"ן, דיני מקרקעין, ואחרים – ובחינת סף הרווחיות המינימאלי הצפוי של הפרוייקט

 

  • כל השקעה מבוצעת בשותפות מוגבלת, מה שמבטיח את זכויותיו של המשקיע בפרוייקט בו השקיע

 

  • כספי ההשקעה מפוזרים בין 2 – 4 פרוייקטים וכל פרוייקט ממומן באמצעות מספר משקיעים – זאת ,על מנת לאפשר פיזור ולהבטיח גידור לסיכויי רווח גבוהים יותר, בתיק ההשקעות שתנהלו אצלנו

 

  • כל חשבונות ותיקי ההשקעה מנוהלים בשקיפות מלאה, מורשה החתימה היחיד בחשבון הנאמנות בו מוחזקים כספי ההשקעה היא החברה לנאמנויות של בנק לאומי לישראל

 

החזר ההשקעה מבוצע במלואו עם תום הפרוייקט, כקבוע בהסכם המימון עליו נחתום טרם ביצוע העברת הכספים בפועל.

 

כבר מימנו פרוייקטים ברחבי הארץ, ומשקיעים רבים כבר הרוויחו

וולת'סטון נדל"ן הינה, כאמור, החברה הגדולה בארץ כיום למימון פרוייקטים של תמ"א 38 והתחדשות עירונית, ומאחוריהם אינספור פרוייקטים מוצלחים, בהם הדיירים התחדשו במבנים מעוצבים, הסביבה שיפרה פניה – והמשקיעים גרפו רווחים נאים לכיסם. עד היום, סייעו במימון 78 פרוייקטים, 1,333 דירות קיימות ומעל 1,000 דירות שבנייתן עוד לא הסתיימה. בין הפרוייקטים האחרונים:

 

  • 10 דירות חדשות בפרוייקט תמ"א 38 ברחוב גלוסקין ראשון- לציון, כולן כבר נמכרו
  • 5 דירות חדשות בפרוייקט תמ"א 38 ברחוב וודג'ווד חיפה – כולן כבר נמכרו
  • 7 דירות חדשות בפרוייקט תמ"א 38 ברחוב דניאל בבת ים, שש מהן כבר נמכרו
  • 20 דירות חדשות בפרוייקט תמ"א 38 ברחוב הרצוג בבת ים, 10 מהן כבר נמכרו

 

תמא תל אביב
עיר: תל אביב | מספר דירות קיימות: 9 יח"ד | מספר דירות חדשות: 7 יח"ד

 

איך מתחילים?

אם גם אתם מחפשים השקעה רווחית, ניהול איכותי ובנוסף לאלה גם תועלת משמעותית לקהילה – אנחנו מזמינים אתכם לפנות אל החברה, לקבלת הצעה ייחודית להשקעה בפרוייקטי נדל"ן המיועדים להתחדשות עירונית במסגרת תמ"א 38, ולהצטרף למשפחת המשקיעים של וולת'סטון נדל"ן.

 

בדוק אם אתה מתאים להזדמנות השקעה בנדל"ן במסגרת תמ"א 38, ללא התחייבות

כבר 2,624 אנשים בדקו אם הם מתאימים להזדמנות השקעה במסגרת תמ"א 38

פרטיותך חשובה לנו

הנני מאשר ומסכים לתנאי שימוש, אשר בכפוף להם הפרטים שמסרתי ישמשו לצורך קבלת פניות ו/או הצעות מצד שלישי

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme